Liga ArmA @ ESL PL!!
Moderator: Inkwizytor
Re: Liga ArmA @ ESL PL!!
Może kiedyś powstanie porządna liga, tzn. wyłącznie mapy z tych zaczynających się na r + serwery z wyłączonym celownikiem
r-m.in. brak respawnu
r-m.in. brak respawnu
Re: Liga ArmA @ ESL PL!!
Jasne... Mecz piłki nożnej też byś tylko do pierwszej bramki chciał? A tak w ogóle, skoro respawn jest taki zły, to może kupować nowa grę po każdym zgonie albo grać tylko do pierwszej śmierci? Na temat celownika była już gdzieś mowa, bodajże Dabl0 się wypowiadał i całkiem sensownie wytłumaczył ideę istnienia crosshaira... Sory ale nie mogłem się powstrzymać
Re: Liga ArmA @ ESL PL!!
Mecz piłki nożnej też byś tylko do pierwszej bramki chciał?
Świetne porównanie, nie ma co...
Na temat celownika była już gdzieś mowa, bodajże Dabl0 się wypowiadał i całkiem sensownie wytłumaczył ideę istnienia crosshaira
No i co z tego? Niektórym granie z wyłączonym hudem sprawia większą frajdę, a chyba o to chodzi, nie?
Wracając do tematu, uważam że polska liga esl pod arme to bardzo dobry pomysł. Jeszcze tylko mała reorganizacja składu, i BW będzie gotowe do boju
Re: Liga ArmA @ ESL PL!!
No i co z tego? Niektórym granie z wyłączonym hudem sprawia większą frajdę, a chyba o to chodzi, nie?
znajdź serwer i/lub postaw i graj ze swoimi "ziomkami" co za problem? biedny celownik... normalnie BIS nam zrobiło na złość wogule go umieszczając JAWNA PROWOKACJA! Przecież wszyscy chcą grać bez celownika! huda itp... kto to widział żeby w grze grać z włączonym celownikiem i licznikiem amunicji! skandal!
Dajcie już sobie luz bo to podchodzi pod paranoidalne dążenie do urealnienia rozgrywki. W wielu grach jest opcja wyłączenie celownika jakoś nikt nie narzeka na to ze tam jest. Ba! jest opcja jego wyłączenia(tak jak w Armie), a i tak wszyscy grają z i jakoś nikt nie narzeka. Chyba ze się uparł wtedy go wyłącza lub szuka serwera z ustawieniami tzw. Realistycznymi.
Ergo, problem znika. Jeśli założyć ze wogulę istniał.
- Cleric
- Posty: 272
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Libria
- Kontakt:
Re: Liga ArmA @ ESL PL!!
ok likwidacja huda to nonsens z lekka ale już licznik amunicji akurat można sobie darować i zostawic tylko znaną nam ilość magazynków bez rozeznania ile amunicji zawiera każdy z nich - jest przez to dużo ciekawiej i kto grał tak ten to wie a kto nie grał (pewnie wiekszość tutaj na 100% ) SLX
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: Liga ArmA @ ESL PL!!
Raport z postepow - narazie admini ESL'a nalegaja aby wykorzystywac mapki z niemieckiej edycji ESL'a. I ogolnie "co niemieckie to lepsze" a ze niemcy sie guzdraja z tym bo nie maja chetnych to jeszcze to potrwa.
- Mefiu
- Posty: 492
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2369010
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Liga ArmA @ ESL PL!!
Cos ulego zmianie jesli chodzi o ESL'a? Sa jakies postepy?
Re: Liga ArmA @ ESL PL!!
Jestem adminem Counter-Strike Source w ESL. Zastanawiałem się nad tym projektem, żeby ktoś to rozwinął, ale nie widzę nawet na tym forum dużego ruchu Ile w ogóle macie tak na oko graczy?
- Pit
- Posty: 698
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Liga ArmA @ ESL PL!!
Na oko jest pewnie setka aktywnych graczy z PL.
Ale wiadomo, że każda inicjatywa typu liga, turniej jest kołem zamachowy i rozkręca ruch.
Zaspane klany się budzą a bezklanowi gracze tworzą nowe.
Ale wiadomo, że każda inicjatywa typu liga, turniej jest kołem zamachowy i rozkręca ruch.
Zaspane klany się budzą a bezklanowi gracze tworzą nowe.