Edytor Misji jak respownować
Moderator: Inkwizytor
Edytor Misji jak respownować
ffur 2.5 ofp niech mi ktoś pomoże.. :( mam problem,robie misję w multiplayer,jestem laikiem...Stawiam grupę żołnierzy,biorę nad nimi komendę i jak ginę,chciałbym,aby przeniosło mnie w kolejnego żołnierza,żeby móc grać dalej...Please...pomocy...jak respownować po zarobieniu kulki...Pomózcie,jestem początkujący !!!
- warchlaq_przebiegly
- Posty: 83
- Rejestracja: 30 lipca 2007, 10:16
- ID Steam:
- Numer GG: 1212210
- ID gracza: 0
Re: Edytor Misji jak respownować
Może pozostałych żołnierzy z grupy zrób "grywalnymi"?
Re: Edytor Misji jak respownować
Trzeba do misji załączyć plik description.ext.
A w nim napisać:
"
respawn = GROUP;
respawnDelay = 5;
"
wtedy powinno zadziałac.
A w nim napisać:
"
respawn = GROUP;
respawnDelay = 5;
"
wtedy powinno zadziałac.
Re: Edytor Misji jak respownować
Kurcze,wielkie dzięki,tyle,że ja z tego nic nie rozumiem,mógłbyś mi to "tak po chłopsku" wytłumaczyć?
Re: Edytor Misji jak respownować
stwórz plik o nazwie description.ext (gdzie ext jest rozszerzeniem) i umieść w nim 2 linijki, o których napisał Trance. Plik umieść w katalogu misji.
Re: Edytor Misji jak respownować
dzięki,tak zrobię...w razie w jeszcze sie odezwę