Edytor Misji jak respownować

OFP - Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, opracowania, poradniki

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
as120
Posty: 3
Rejestracja: 08 czerwca 2008, 08:39
ID Steam:
ID gracza: 0

Edytor Misji jak respownować

Post autor: as120 »

ffur 2.5 ofp niech mi ktoś pomoże.. :( mam problem,robie misję w multiplayer,jestem laikiem...Stawiam grupę żołnierzy,biorę nad nimi komendę i jak ginę,chciałbym,aby przeniosło mnie w kolejnego żołnierza,żeby móc grać dalej...Please...pomocy...jak respownować po zarobieniu kulki...Pomózcie,jestem początkujący !!!
Awatar użytkownika
warchlaq_przebiegly
Posty: 83
Rejestracja: 30 lipca 2007, 10:16
ID Steam:
Numer GG: 1212210
ID gracza: 0

Re: Edytor Misji jak respownować

Post autor: warchlaq_przebiegly »

Może pozostałych żołnierzy z grupy zrób "grywalnymi"?
Obrazek
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Edytor Misji jak respownować

Post autor: Trance »

Trzeba do misji załączyć plik description.ext.

A w nim napisać:

"
respawn = GROUP;
respawnDelay = 5;
"

wtedy powinno zadziałac.
Obrazek
as120
Posty: 3
Rejestracja: 08 czerwca 2008, 08:39
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Edytor Misji jak respownować

Post autor: as120 »

Kurcze,wielkie dzięki,tyle,że ja z tego nic nie rozumiem,mógłbyś mi to "tak po chłopsku" wytłumaczyć?
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Edytor Misji jak respownować

Post autor: kondor »

stwórz plik o nazwie description.ext (gdzie ext jest rozszerzeniem) i umieść w nim 2 linijki, o których napisał Trance. Plik umieść w katalogu misji.
as120
Posty: 3
Rejestracja: 08 czerwca 2008, 08:39
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Edytor Misji jak respownować

Post autor: as120 »

dzięki,tak zrobię...w razie w jeszcze sie odezwę
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna dyskusja / FAQ / Singleplayer / Multiplayer / Klany”