Problem z serwerem klanu

Informacje o grze w sieci, adresy serwerów, regulaminy

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Tyskie
Posty: 100
Rejestracja: 28 marca 2007, 14:19
ID Steam:

Problem z serwerem klanu

Post autor: Tyskie »

Witajcie wszyscy którzy możecie coś pomóc.

Stawiam serwer Army - dedykowany. 90% osób może się do niego podłączyć bez problemu ale jest taki odsetek (bagatela 10%) ludzi którzy poprostu raz się mogą podłączyć a raz nie (zwykle jednak nie). Podejrzewam, że to jednak jest coś u mnie nie tak z konfiguracją firewalla ponieważ oni mogą grać normalnie na każdym innym serwerze.

Konfiguacja serwera:
Core 2 Quad Q6600, 4GB RAM, Sieciówka zintegrowana z płytą Gigabyte - Windows 2008 Server/Windows XP (dwie OSy) a jako firewall służy mi w obu przypadkach Microsoft ISA 2004...

Jeżeli uda się to zrobić wspólnymi siłami to może rozegramy razem jakiegoś ciekawego coopa ? :)
Obrazek

AKA Turek ;)
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Problem z serwerem klanu

Post autor: kondor »

Problemem, przy takich objawach, może być prywatny adres IP serwera.
Tyskie
Posty: 100
Rejestracja: 28 marca 2007, 14:19
ID Steam:

Re: Problem z serwerem klanu

Post autor: Tyskie »

Co to znaczy ? Ip mam stałe jeżeli o to chodzi
Obrazek

AKA Turek ;)
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Problem z serwerem klanu

Post autor: kondor »

czy IP kompa, na ktorym stoi serwer zaczyna się od:
-192.168.?
lub
-10.?
lub
-172.16.?
Jeśli na któreś odpowiedziales twierdząco, to Twoj IP jest prywatny (wewnętrzny), z pewnymi ograniczeniami.
Tyskie
Posty: 100
Rejestracja: 28 marca 2007, 14:19
ID Steam:

Re: Problem z serwerem klanu

Post autor: Tyskie »

80.48.71.240

To ip jest całkiem zewnętrzne stoi na tym serwer mailowy
Obrazek

AKA Turek ;)
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Problem z serwerem klanu

Post autor: kondor »

a wiec jak napisales
Tyskie pisze: To ip jest całkiem zewnętrzne
- nie mam wiecej pomyslow, niestety

btw:
Tyskie pisze: stoi na tym serwer mailowy
nie jest to wystarczająca przesłanka do posiadania IP publicznego
Tyskie
Posty: 100
Rejestracja: 28 marca 2007, 14:19
ID Steam:

Re: Problem z serwerem klanu

Post autor: Tyskie »

Mam na tym różne servisy które są używane z zewnątrz, nieważne. Jak puszczam monitoring to te osoby które nie udaje się dołączyć do gry jako jedyne próbują się dołączać na jakichś dziwnych losowych portach (nie ujete zadna dokumentacja BIS). Zapytam na wss.pl
Obrazek

AKA Turek ;)
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Problem z serwerem klanu

Post autor: Forrestal »

Malo informacji ;)

Ip serwera znamy. Podaj portyna ktorych masz ArmA. Sa to caigle Ci sami ludzie? Z jakich IP sie lacza, przez jakie porty?
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
hryst
Posty: 297
Rejestracja: 16 listopada 2006, 10:04
ID Steam: hryst
ID gracza: 0
Lokalizacja: minsk
Kontakt:

Re: Problem z serwerem klanu

Post autor: hryst »

może łączy ci sie max 10 graczy?
Jeśli tak to zwiększ liczbę połączeń w XP dla TCP
tcpip-patcher.7z
Patch tcpip limit
(112.12 KiB) Pobrany 177 razy
Ostatnio zmieniony 04 czerwca 2008, 11:15 przez hryst, łącznie zmieniany 1 raz.
You will be assimilated. Resistance is futile. :ofp
Intel [email protected]|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|
Tyskie
Posty: 100
Rejestracja: 28 marca 2007, 14:19
ID Steam:

Re: Problem z serwerem klanu

Post autor: Tyskie »

Narazie niewiele osób próbowało grać na tym serwerze - głównie dlatego, że są te problemy techiniczne i mieliśmy nie upubliczniać adresu zanim wszystko nie będzie ok. Ale niestety ręce mi opadają i proszę o pomoc ;)

Póki co graliśmy w 5-ciu; pingi w granicach 30-50 ms; Arma stoi na 2302; przepuszczam UDP 2300-2400 żeby czegoś nie zabrakło; ludzie którzy łączą się zwykle mieli zmienne IP i byli za ich serwerem lokalnym (czyt. sieci osiedlowe); liczba połączeń jest ustawiona na max inta; Są to ciągle te same osoby;

Generalnie chodzi o to że w 1/3 przypadków, ci ludzie którzy nie mogą się połączyć, jakoś się łączą. Czyli coś ich kurde raz blokuje raz nie. Dzisiaj jak wróce z roboty to włącze serwer i możecie próbować, na liście jako "WT" hasło 111111 (sześć jedynek).
Obrazek

AKA Turek ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne o multiplayer”