Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Dyskusje związane ściśle z ArmedAssault ;-)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Post autor: Rainbow »

Nie ma sensu dyskutowania na temat ArmA, czyli to całe forum nie ma sensu. Przecież tu ludzie tylko biadola, albo im coś nie chodzi. W ArmA gram bo mi się podoba, ale przedstawiam też rzeczy, które mi się w tej grze nie podobają.

Podzemia, to nie tylko ziemianki, ale też kanały, tunele itp. instalacje, które jednak w czasie wojny są wykorzystywane.
Ostatnio zmieniony 14 sierpnia 2021, 14:09 przez Rainbow, łącznie zmieniany 5 razy.
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Post autor: klamacz »

Idac moim tokiem rozumowania jest jak najbardziej sens rozmawiania o Arma, z tymze nie ma sensu porownywania jej do produktow ktore nie istnieja. Dodatkowo nie ma sensu uznawanie za jej podstawowe wady brak elementow, ktore nie sa wymagane do normalnej rozgrywki. Dodatki jak poruszanie sie po pojazdach, podziemia itp sa nieproporcjonalnie pracochlonne w porownaniu do ich wykorzystania. To tak jakbys powiedzial, ze Arma jest do bani bo nie ma systemu celowania Maverickami jak w Lomacu. Poruszanie sie po pojazdach jest warunkowane przez fizyke (znaczna czesc engine'u), podziemia sa warunkowane przez terrain (druga znaczna czesc engine'u).

Ostatecznie, ten temat dotyczy patcha 1.14 - wrazenia i opinie na temat tegoz mile widziane. Uogolnione marudzenie na temat calosci produktu nie (przynajmniej nie w tym temacie).
Rainbow pisze:Ponad to nie użyłem żadnego słowa jak w/w chamy czy prostaki. To jest tylko gra, a jej twórcami są ludzie. Żeby ich tak nazywać trzeba by być chyba naprawdę napalonym..
zwracam wiec honor, chociaz zauwazam, ze wiekszosc twoich wypowiedzi na temat tworcow gry, ktora lubisz i w ktora grasz - wlasnie taki niesie oddzwiek.

edit
I a propos multigunnerow - to co zrobil Colonel Klink a to co mozna zrobic w Arma to zupelnie rozne rzeczy. Zauwaz chociazby Abramsa by Mateck - masz trzy stanowiska strzeleckie, z czego tylko jedno z nich to commander.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna dyskusja o ArmA”