Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Dyskusje związane ściśle z ArmedAssault ;-)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gómą
Posty: 58
Rejestracja: 03 marca 2007, 17:46
ID Steam:
Numer GG: 3377011
ID gracza: 108292
Lokalizacja: Wołomin

Re: Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Post autor: Gómą »

Moich cheatów nikt nie zauważa, takie szybkie są :lol:
Czyli bis znowu dał dupy, nie zobaczę jak goście z bli grają na piratach :((
Awatar użytkownika
seba200
Posty: 133
Rejestracja: 02 października 2007, 16:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Post autor: seba200 »

Pytanie odnoscie artylerii w warfare.

wiem ze juz o to pytano no ale to nie wychodzi:(

Buduje dzialo. Pojawia sie ono puste.

1) Czy mam recznie zwerbowac zaloge do niego?
2) Czy zaloga musi sie skladac z 3 zolnierzy, czy wystarczy strzelec?
3) Czy obsluga pojawia sie automatycznie?
4) Ile musze postawic dzial - czy to bez znaczenia 1 czy 10?

Jeszcze nie ogarnalem tego pojawiania sie zolnierzy przy HQ z nikad. NP. stawiam wyrzutnie AA i za jakis czas pojawia sie w nim strzelec i to jest spoko. Jakas piechota lata do okola HQ. Steruje nia AI?
Z ta artyleria jest tak, ze nawet jak pokazuje ponad 1km na mapie to i tak mam napisane ze albo jej nie posiadam albo sie laduje chociaz wcale nie wystrzelila.

I ostatnie pytanie
4) czy artyleria jest za darmo? tzn czy za jej wykorzystanie placi sie i ile trawa reload?

uhh to wszysko
z gory dzieki
Obrazek
Awatar użytkownika
warchlaq_przebiegly
Posty: 83
Rejestracja: 30 lipca 2007, 10:16
ID Steam:
Numer GG: 1212210
ID gracza: 0

Re: Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Post autor: warchlaq_przebiegly »

Ja wstawiam swoich ludzi na strzelca i jest ok.
Obrazek
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Post autor: kondor »

-altylerię, którą chcesz używać muszą obsługiwać twoi podwładni
-musisz mieć tam swojego strzelca - jest to warunek konieczny i wystarczający
-ilość koniecznych dział w Twojej jest dowolna (większa od 0)
-altyleria kosztuje wyłącznie zbudowanie działa i strzelca do niego. działa same ładują amunicję, chyba za darmo
-jeśli zbudujesz jakieś działo, km, stanowisko AA, to jakieś obce ludziki same tam wejdą, więc uważaj, żeby nie wleźli do Twojego działa, bo nie będziesz go miał w swojej altylerii (chyba, że go zabijesz i wsadzisz tam swojego)
Awatar użytkownika
seba200
Posty: 133
Rejestracja: 02 października 2007, 16:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Post autor: seba200 »

troche szkoda ze koniecznie swojego z druzyny musze tam obsadzic - bo w ten sposob blokuje sobie sloty w druzynie specjalnie do obslugi dziala - WIELKIE DZIEKI

Teraz z innej beczki - widzialem ze powstaly zmodyfikowane wersje WARFARE tzn. z numerkami 1.1.5. , 1.1.2. Na pierwszy rzut oka widzialem dodane pojazdy cywilne do kupienia. Nie sa to oficjalne wersje do sciagniecia. Wiecie czy warto sciagac takie wersje? i co one wnosza? gram na wersji podstawowej 1.0
Obrazek
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Post autor: Maćko »

A ja chciał bym coś dodać jeśli chodzi o ustawienia grafiki. Tak z nudów popołudniu zrobiłem sobie o to taki mały test między patchem 1.14 a 1.08.
Standardowo gram na rozdzielczości 800x600, Widoczność: 1200, bez trawy cieni i reszty bajerów. Wysoko mam jedynie anizotropie i tekstury.
Wcześniej na to nie zwróciłem uwagi ale dziś mnie coś podkusiło
Na 1.08
W terenie mam 33 FPS
W Mieście19~22 FPS
A w lesie 13~17
A na 1.14 przy tych samych ustawieniach
W terenie 38 FPS
W mieście 25 FPS
A w lesie 19 FPS

Jak widać jest wzrost klatek

Mój sprzęt:
Intel Celeron D 2533MHz
1536 MB RAM PC 3200
GeForce 6200A 256 MB\64 BIT

Tak więc jest dowód że u niektórych działa tak u innych siak... Kapryśna i rozpuszczona ta ArmA... :P
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
PolishFactor
Posty: 24
Rejestracja: 09 marca 2007, 20:58
ID Steam:
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Post autor: PolishFactor »

Dla mnie 1.14 to jakaś pomyłka. Czy nie mam szansy z moją 8800GTs 512 MB na pogranie bez zwiechu po 1-2godzinach?
Jest bardzo płynnnie ,ale te szybsze zwiechy! Dlaczego też zwiech jest tak paskudny (autofmemoryerror) i nawet jak da
się wyjść z ARMY (tylko raz mi się udało ALT+CTRL+DEL) to już nic się nie odpali (blok pamięci jest trwały) . Wszystkie inne
giery po hardboot chodzą idealnie. Jak miałem 7900GT to z Armą na patchu 1.08 dało się chociaż pograć klika 7-8h godzin
bez zwiechu. Teraz tak szybko pada i tak niemiło (ekran nagle pokazuje jakieś kwadraty powycinanych tekstur i tylko
dźwięk działa ok). Menu się włącza ,ale nie widać (słychać tylko klikanie jak mychą na oślep klepać) Macie jakąś solucję?
Nie znalazłem nigdzie konkretnej rady tylko kupęludzi opisujacych takie objawy z 8XXX (starzymi 320,640MB i nowymi jak moja 512MB.
Gdzieś wyczytałem ,że może powrót do patcha 1.05 ? Nie chce jednak nie mieć szansy na grę w multi. Mam C2D E4300 1,8@3,4 GHZ,
2 GB RAM, X-FI Extreme Music. Gram LCD na natywnych 22 calch ze wszystkim na wysokich detalach.
Awatar użytkownika
Ravrav
Posty: 68
Rejestracja: 07 maja 2007, 20:25
ID Steam:
Numer GG: 24064756
ID gracza: 1123076
Lokalizacja: Łódź

Re: Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Post autor: Ravrav »

PolishFactor pisze:Dla mnie 1.14 to jakaś pomyłka. Czy nie mam szansy z moją 8800GTs 512 MB na pogranie bez zwiechu po 1-2godzinach?
Jest bardzo płynnnie ,ale te szybsze zwiechy! Dlaczego też zwiech jest tak paskudny (autofmemoryerror) i nawet jak da
się wyjść z ARMY (tylko raz mi się udało ALT+CTRL+DEL) to już nic się nie odpali (blok pamięci jest trwały) . Wszystkie inne
giery po hardboot chodzą idealnie. Jak miałem 7900GT to z Armą na patchu 1.08 dało się chociaż pograć klika 7-8h godzin
bez zwiechu. Teraz tak szybko pada i tak niemiło (ekran nagle pokazuje jakieś kwadraty powycinanych tekstur i tylko
dźwięk działa ok). Menu się włancz ,ale nie widać (słychać tylko klikanie jak mychą na oślep klepać) Macie jakąś solucję?
Nie znalazłem nigdzie konkretnej rady. Gdzieś wyczytałem ,że może powrót do patcha 1.05 ? Nie chce jednak
nie mieć szansy na grę w multi. Mam C2D E4300 1,8@3,4 GHZ, 2 GB RAM, X-FI Extreme Music. Gram na natywnych 22
calch ze wszystkim na wysokich detalach.
Kolego, zanim coś napiszesz to zobacz, sprawdź kilka razy czy wszystko jest OK - bo cienko Ci wychodzi pisanie w naszym ojczystym języku.
Obrazek
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Post autor: Rainbow »

PolishFactor pisze:Dla mnie 1.14 to jakaś pomyłka. Czy nie mam szansy z moją 8800GTs 512 MB na pogranie bez zwiechu po 1-2godzinach?
Jest bardzo płynnnie ,ale te szybsze zwiechy! Dlaczego też zwiech jest tak paskudny (autofmemoryerror) i nawet jak da
się wyjść z ARMY (tylko raz mi się udało ALT+CTRL+DEL) to już nic się nie odpali (blok pamięci jest trwały) . Wszystkie inne
giery po hardboot chodzą idealnie. Jak miałem 7900GT to z Armą na patchu 1.08 dało się chociaż pograć klika 7-8h godzin
bez zwiechu. Teraz tak szybko pada i tak niemiło (ekran nagle pokazuje jakieś kwadraty powycinanych tekstur i tylko
dźwięk działa ok). Menu się włącza ,ale nie widać (słychać tylko klikanie jak mychą na oślep klepać) Macie jakąś solucję?
Nie znalazłem nigdzie konkretnej rady tylko kupęludzi opisujacych takie objawy z 8XXX (starzymi 320,640MB i nowymi jak moja 512MB.
Gdzieś wyczytałem ,że może powrót do patcha 1.05 ? Nie chce jednak nie mieć szansy na grę w multi. Mam C2D E4300 1,8@3,4 GHZ,
2 GB RAM, X-FI Extreme Music. Gram LCD na natywnych 22 calch ze wszystkim na wysokich detalach.
Wejdź w Panel Sterowania NVIDIA, potem Dział Ustawienia 3D, poddział Zarządzanie Ustawieniami 3D, zakładka Ustawienia Programu, wybierz z listy Armed Assault (jeżeli nie masz gry na liście kliknij przycisk Dodaj, a następnie znajdz i dwukrotnie kliknij na pliku wykonawczym arma.exe ,który jest w głównym katalogu gry), i przy Maksymalna liczba wstępnie renderowanych klatek wybierz 1 i kliknij przycisk Zapisz. Pamiętaj by w poddziale Wyreguluj ustawienia obrazu, korzystając z podglądu wybrać opcję Użyj zaawansowanych ustawień obrazu 3D.

BTW. To się bardziej do działu problemów technicznych nadaje
Awatar użytkownika
PolishFactor
Posty: 24
Rejestracja: 09 marca 2007, 20:58
ID Steam:
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Post autor: PolishFactor »

Ravrav pisze:Kolego, zanim coś napiszesz to zobacz, sprawdź kilka razy czy wszystko jest OK - bo cienko Ci wychodzi pisanie w naszym ojczystym języku.
Nie szukam rozwiązania dla literówek przy szybkim pisaniu tylko rozwiązania problemu. Czy to co napisałem przez 1 -2 literówki jest niezrozumiałe ,że Twoja solucja dla mnie ich dotyczy? Pomóż jak możesz ,a nie pisz mi o literówkach.

Rainbow zaraz sprawdzę i z góry wielkie dzięki za sensowną podpowiedź. Sorry ,ale bardzo dawno nie grałem i odpaliłem ARMĘ stwierdzając takie problemy po zmianie karty i po spatchowaniu właśnie na 1.14 z 1.08 stąd temat umieściłem przy ocenie nowego patcha (piszę o wrażeniach po przesiadce) więc nie jest offtopic. Inni też widzę piszą o problemach ze zwiechami więc dobrze ,że się podłączyłem bo mam sensowną podpowiedź za co jeszcze raz dzięki.

Niestety po dokładnie 1.5h grania identyczny popierniczony graficznie ekran i zwiecha gry. Nic to nie dało... jestem podłamany bo to jedna z lepszych gier w jakie grałem.
nawet Queens Gambita dokupiłem ,a teraz pójdzie wszystkow w odstawkę. Widocznie twórcy nie tolerują w niej żadnych 8800 tek.... Szkoda. Może jeszcze jakieś inne pomysły?
Ostatnio zmieniony 01 sierpnia 2008, 16:25 przez PolishFactor, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Post autor: Forrestal »

Jesli w skorcie do odpalenia ArmA masz parametr -maxmem to go wywal bo od bodajze 1.12 jest nieobslugiwany ale moze sprawiac problemy z wywalanie "out of memory".
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna dyskusja o ArmA”