Mapy lubiane i nielubiane

Informacje o grze w sieci, adresy serwerów, regulaminy

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
[1stCav]SokoleOko
Posty: 51
Rejestracja: 16 grudnia 2006, 02:17
ID Steam:
Numer GG: 6169456
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Mapy lubiane i nielubiane

Post autor: [1stCav]SokoleOko »

Może warto podzielić się doświadczeniami? ;)

Ja bardzo lubię customową mapkę Cluster One, która często stoi na serwerze [NL] Dutch Dynamite - bardzo dobry teren, mapa jest rozległa, ale i szybka jak na CTF. No i kawałek Pink Floyd w intro dodaje smaku ;)

Fajny jest też CTF na symetrycznej wysepce na północy - dwa wzgórza i miasteczko na wąskim przesmyku lądu.
Obrazek
Dołącz do nas!

Intel C2D E6600
Asus P-5B
2 GB Geil Ultra (DC)
Asus X1900XT
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: Mapy lubiane i nielubiane

Post autor: klamacz »

[1stCav]SokoleOko pisze: Fajny jest też CTF na symetrycznej wysepce na północy - dwa wzgórza i miasteczko na wąskim przesmyku lądu.

North Bases?

Od siebie dodam, ze przepadam za BISowym "Hold Castle" i wszystkimi Flagfightami (Dangerous Roads i podobne). Poza tym do grania na serwerach publicznych doskonale nadaja sie C&H Chillmasty, te z desantem spadochronowym: mimo, ze nierealistyczne to ludzie sie nie nudza kilkuminutowym biegiem w teren walk tylko od razu pstryk i sa pod ostrzalem :)

za to jak widze coopa "Seize the city" i podobne to mnie odrzuca... moze za duzo i za nudne ...
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Diabl0
Posty: 134
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 01:10
ID Steam:
Numer GG: 2236900
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wrocław

Re: Mapy lubiane i nielubiane

Post autor: Diabl0 »

Airfield - ZC&H na 64 graczy - mapka bardzo fajna i dynamiczna a do tego ta masa ludzi, sprzętu i możliwości. Jedyny problem to gracze gdyż na UMCS (czy jak ten serwer się dokładnie nazywa) wchodzi pełno mobów rozwalających resy i biorących heli bez umiejętności pilotażu :(

(ZC&H - Zone Capture & Hold - takie moje odróżnienie od typowego C&H które kojarzy mi się z flagą)
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: Mapy lubiane i nielubiane

Post autor: -=HuNTeR=- »

oza tym do grania na serwerach publicznych doskonale nadaja sie C&H Chillmasty, te z desantem spadochronowym: mimo, ze nierealistyczne to ludzie sie nie nudza kilkuminutowym biegiem w teren walk tylko od razu pstryk i sa pod ostrzalem

Eee..właśnie to jest beznadziejne, wszyscy się desantują, a sprzęt w resie sobie stoi. Strzelanie do spadochroniarzy i w ogóle do dupy że tak powiem. Jeśli już mowa o mapkach chilmasty to dobra jest mapka ta na lotnisku, co trzeba zając najpierw radiostację, żeby można było zobaczyć siebie i kolegów z teamu na mapce i żeby można było się desantować nie tam gdzie się chce tylko w wyznaczonym przez autora obszarze.
Awatar użytkownika
zabix
Posty: 227
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 21:34
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mapy lubiane i nielubiane

Post autor: zabix »

Mapy lubiane:

- C&H Alcazar
- C&H Dolores
- C&H Desertrumble
- ClusterOne


Mapy nielubiane:

- C&H Romi, ogólnie wszystkie dziwne wytwory na Crystal Cave których nazw nie spisałem.
Chcesz zobaczyć zabixa?: http://uploader.pl/?d=E3E06F081

Dlaczego muszę się zniżać do poziomu
itan
Posty: 338
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 13:17
ID Steam:
Numer GG: 9190911
ID gracza: 596484
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Mapy lubiane i nielubiane

Post autor: itan »

Coockies for Victoria :mrgreen: Na serwerze CFOG. Bloody Hell Jager :mrgreen:

Pozdrawiam wyżej wymienionego :mrgreen:
Obrazek... "zamknieta koteria ze zidiociałymi członkami"
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Mapy lubiane i nielubiane

Post autor: Rainbow »

- C&H Alcazar
- C&H Dolores
- C&H Desertrumble
- C&H Factories

- C&H Airfield (Seize the Airfield)
- C&H Bagango (Assault on Bagango)
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Mapy lubiane i nielubiane

Post autor: kondor »

nienawidze evolution. kolejny coop w ktorym trzeba zabic 20000 ai w kilku miastach. tylko zapycha serwery na kilka godzin nie dajac wpuscic czegos innego
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Mapy lubiane i nielubiane

Post autor: eJay »

kondor pisze: nienawidze evolution. kolejny coop w ktorym trzeba zabic 20000 ai w kilku miastach. tylko zapycha serwery na kilka godzin nie dajac wpuscic czegos innego



Tu sie nie zgodze. Misja ma doskonale zabezpieczenie antyspamerskie i antynoobowskie :) Raz, ze AI w miastach nie ma tak duzo (na moje oko 25 sztuk w kazdym). Dwa, ze sam za wiele nie zdziałasz i musisz wspolpracowac z innymi. Poza tym system rang nie dopuszcza kretynow, ktorzy chetnie rozbijaliby sie BH co minute. Evolution ma w zasadzie jeden minus - bez odpowiednich ludzi misja po 30 minutach (czyli zajeciu 2 miast) robi sie jałowa.
Dario
Posty: 162
Rejestracja: 13 stycznia 2007, 21:08
ID Steam:
Numer GG: 3830261
ID gracza: 0
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Mapy lubiane i nielubiane

Post autor: Dario »

Najbardziej podobają mi się:
- Dolores by Chillamasta
- ECL CTF Metropolis
- GC CTF Cayo

Osobiście nie toleruje:
- hexenkessel
- Corridor
Obrazek
:weteran
Awatar użytkownika
calm
Posty: 56
Rejestracja: 13 kwietnia 2007, 08:22
ID Steam:
Numer GG: 3845806
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wąbrzeźno
Kontakt:

Re: Mapy lubiane i nielubiane

Post autor: calm »

eJay pisze:
kondor pisze: nienawidze evolution. kolejny coop w ktorym trzeba zabic 20000 ai w kilku miastach. tylko zapycha serwery na kilka godzin nie dajac wpuscic czegos innego



Tu sie nie zgodze. Misja ma doskonale zabezpieczenie antyspamerskie i antynoobowskie :) Raz, ze AI w miastach nie ma tak duzo (na moje oko 25 sztuk w kazdym). Dwa, ze sam za wiele nie zdziałasz i musisz wspolpracowac z innymi. Poza tym system rang nie dopuszcza kretynow, ktorzy chetnie rozbijaliby sie BH co minute. Evolution ma w zasadzie jeden minus - bez odpowiednich ludzi misja po 30 minutach (czyli zajeciu 2 miast) robi sie jałowa.


Zgadzam się z eJay'em! Elvolution to naprawdę dobry twór, tylko brak ludzi do działania zespołowego psuje rozgrywkę!
Evolution to nie miejsce dla indywidualnych fragowc'ow :D

Jako, że jestem zwolennikiem coop’ow :) daje głos na Evolution! :1th
Obrazek
calm aka genghis
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne o multiplayer”