Sahrani no-grass

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Drone
Posty: 217
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 02:39
ID Steam:
Numer GG: 4111057
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Sahrani no-grass

Post autor: Drone »

5115 - New: Terrain Detail now controls grass detail as well (can be used to turn off the grass if you set terrain detail on very low) NOTE: in MP this is controlled by the server only

No i na taką wiadomość czekałem. Oddycham z ulgą ;)
Awatar użytkownika
Najemnik.pl
Posty: 31
Rejestracja: 14 grudnia 2006, 01:47
ID Steam:
Numer GG: 5313721

Re: Sahrani no-grass

Post autor: Najemnik.pl »

... i teraz zacznie się patrzenie na ręce ;) kto kogo robi w pupe - wszyscy teraz jesteście podejrzani,wszyscy ! Zwłaszcza Ty Drone ;) . Teraz mam nawet argument,żeby zwyzywać pare osób od cheaterów kiedy mnie zabiją (ej,sorry - mapa bez trawy ;) jak mi udowodnisz,że masz tak samo jak inni?) :lol: więc tak jak by każda moja śmierć się nie liczyła xP .
A te info,że serwer kontroluje to yhym ... jak z celownikami w MP ;) niby serwer ma wyłączony,a ja dalej widze ten cholerny krzyżyk na ekranie (i brzydkie screenshoty wychodzą).

Podsumowując - wszyscy jesteście cheaterami :lol: każdy kto mnie zabije będzie podejrzany (i będą szły petycje do BIS'u) :mrgreen: .

Najol.
Obrazek
| ASUS K8N nForce 3 | AMD Sempron @3000+ | HiS Radeon x1600 Turbo |
Awatar użytkownika
PoitleK
Posty: 190
Rejestracja: 18 grudnia 2006, 19:55
ID Steam:
Numer GG: 2535531
Lokalizacja: Wrocław

Re: Sahrani no-grass

Post autor: PoitleK »

brawa ode mn ie za podsumowanie tej szkopki, najek :-)


Teraz pozostaje jedna kwestia w rękach adminow popularnych polskich serwerow... czy ustawia na nich detale terenu na very low? Bo inaczej znow o kand d**** z tym patchem
Peace is a lie, there is only passion.
Through passion, I gain strength.
Through strength, I gain power.
Through power, I gain victory.
Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.

Sith Code
Awatar użytkownika
yorgoo
Posty: 26
Rejestracja: 18 grudnia 2006, 10:21
ID Steam:

Re: Sahrani no-grass

Post autor: yorgoo »

przykladam sie do wypowiedzi Najemnika i Poitlka to raz a dwa to my chyba nie gramy na patchu 1.03 wiec o co chodzi jakby??!!
grunt to w ch.. prąd i okna na front
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Sahrani no-grass

Post autor: ufoman »

Eee...o co chodzi to chyba jest napisane w temacie...
Awatar użytkownika
Ice
Posty: 85
Rejestracja: 16 grudnia 2006, 17:56
ID Steam:
Numer GG: 1809885
Lokalizacja: Cheltenham
Kontakt:

Re: Sahrani no-grass

Post autor: Ice »

Jak dla mnie mogliby zwiększyć ten trawnik dookoła gracza do co najmnej 200 metrów i poszukać (lub też nie) możliwości jego optymalizacji, a nie iść na łatwiznę tylko dlatego, że ktoś nie bał sie tego zrobić za nich.
...just tell them I went crazy.
Awatar użytkownika
Koval
Posty: 378
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:59
ID Steam:
Numer GG: 5246848
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Sahrani no-grass

Post autor: Koval »

Abstrahując od tematu nieznacznie - nie wiem czy zauważyliście, ale jakoś wykonania trawy jest zdecydowanie lepsza niż tych drzewek, które mają wysokość około 2 metrów - są to zwykłe sprite'y (czy jak to się tam pisze), które zawsze są na wprost Ciebie i obracają się za każdym razem, gdy zmieniasz swoją pozycję względem nich ;)
ASUS K72J
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Sahrani no-grass

Post autor: eJay »

Koval pisze: Abstrahując od tematu nieznacznie - nie wiem czy zauważyliście, ale jakoś wykonania trawy jest zdecydowanie lepsza niż tych drzewek, które mają wysokość około 2 metrów - są to zwykłe sprite'y (czy jak to się tam pisze), które zawsze są na wprost Ciebie i obracają się za każdym razem, gdy zmieniasz swoją pozycję względem nich ;)



Drzewa sa sprite'ami w najnizszych detalach. W normalnych to sa obiekty 3d, kazdy liśc to osobna tekstura, dlatego tak tnie na dobrym sprzecie.
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Sahrani no-grass

Post autor: Rainbow »

Dokładnie...już się boję jak Crisis mi będzie chodził, skoro tam poza każdym wydetalowanym liściem będzie można go dotknąć :twisted:

Co do optymalizacji trawy to uważam, iż powinni zrobić taką jak w BF2 lub coś na taki wzór, która jest bardzo niska i praktycznie nie obciąża kompa. Nie potrzeba nam tak super wypicowanych tekstur, skoro uniemożliwia to grę.
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: Sahrani no-grass

Post autor: -=HuNTeR=- »

@up
No...
Hunter na 2 stronie tego topicu pisze: Hmm, nie mogli poprostu zrobić krótkiej trawki? Ładniej by wyglądała, nie było by problemu z widocznością i pewnie by mniej obciążała kompa.

Ale:
eJay na 3 stronie tego topicu pisze: patcha regulujacego wysokosc trawy nie bedzie. To jest element graficzny (stały), którego nie tkną

:(
Awatar użytkownika
zabix
Posty: 227
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 21:34
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: Sahrani no-grass

Post autor: zabix »

Czy wy czytać nie umiecie?
5115 - New: Terrain Detail now controls grass detail as well (can be used to turn off the grass if you set terrain detail on very low) NOTE: in MP this is controlled by the server only
Chcesz zobaczyć zabixa?: http://uploader.pl/?d=E3E06F081

Dlaczego muszę się zniżać do poziomu
Zablokowany

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”