Urealnienie rozgrywki
Moderator: Inkwizytor
- ufoman
- Posty: 1184
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
- ID Steam:
- ID gracza: 40452
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Urealnienie rozgrywki
Przydaloby sie zrobic kolejny krok w celu zwiekszenia "klimatu" rozgrywki.
Mianowicie mam na mysli wylaczenie HUD'a. Moim zdaniem, zwiekszyloby to "przyjemne doznania" ktore czerpiemy w czasie wirtualnej wojny. Koniec z lazeniem i waleniem uzywajac samego celownika. Walka w miescie nabralaby wtedy zupelnie innego wymiaru. W smiglowcach kropeczka zostaje, wiec nie bedzie problemem siekanie rakietami.
Bylbym jeszcze za tym, aby usunac informacje o ilosci naboi w magazynku, ale to awykonalne, bo rownoczesnie nie byloby wiadomo czy mamy wybrane strzelanie pojedyncze, czy seriami itp. A szkoda...
Mianowicie mam na mysli wylaczenie HUD'a. Moim zdaniem, zwiekszyloby to "przyjemne doznania" ktore czerpiemy w czasie wirtualnej wojny. Koniec z lazeniem i waleniem uzywajac samego celownika. Walka w miescie nabralaby wtedy zupelnie innego wymiaru. W smiglowcach kropeczka zostaje, wiec nie bedzie problemem siekanie rakietami.
Bylbym jeszcze za tym, aby usunac informacje o ilosci naboi w magazynku, ale to awykonalne, bo rownoczesnie nie byloby wiadomo czy mamy wybrane strzelanie pojedyncze, czy seriami itp. A szkoda...
- Koval
- Posty: 378
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:59
- ID Steam:
- Numer GG: 5246848
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Urealnienie rozgrywki
Za.
Dość już strzelania używając crosshaira - czas się pomęczyć z przyrządami
Dość już strzelania używając crosshaira - czas się pomęczyć z przyrządami
ASUS K72J
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
- Drone
- Posty: 217
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 02:39
- ID Steam:
- Numer GG: 4111057
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Urealnienie rozgrywki
Za ! Ja już od jakiegoś czasu gdzie sie tylko da gram z wyłączonym hudem. Od razu sie lepszy klimacik robi.
Re: Urealnienie rozgrywki
Ja nigdy nie strzelałem z biodra (no sporadycznie na glupim kisielu, w którego i tak niechętnie grałem) Jakoś fajniej mi było wcisnąć to V (a i skuteczność nie malała). Mam teraz demo armed assault i przyznać muszę, broń tak fajnie jest zrobiona, że używanie kursora to wręcz grzech
Re: Urealnienie rozgrywki
Proponuję wyłączyć również komunikaty w stylu "Jaś został zabity przez Stasia".
Nie będzie wiadomo czy koleś do którego wywaliliśmy 2 magazynki żyje jeszcze czy nie.
Wszyscy będą bardziej ostrożni
Nie będzie wiadomo czy koleś do którego wywaliliśmy 2 magazynki żyje jeszcze czy nie.
Wszyscy będą bardziej ostrożni
Re: Urealnienie rozgrywki
Gdzieś napisałem, że takie bajery to tylko do coopów i to z "poważnym podejściem", dalej tak uważam. Chyba, że serwer chce stracić 95% graczy. Była taka sama dyskusja na arma.pl http://www.board.armedassault.pl/viewtopic.php?t=276 .
- hryst
- Posty: 297
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 10:04
- ID Steam: hryst
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: minsk
- Kontakt:
Re: Urealnienie rozgrywki
za czasów OFP -heh nie wiedzialem ze tak kiedys napisze 8mka grala w lidze FCM gdzie główną zasadą był wyłączony hud oraz brak przygotowania oraz znajomości misji przed rozgrywką.
W takich warunkach naprawde adrenalina waliła do mózgu. Ahh ten klimacik na 36 minutes to freedom
Uwagi kierujecie bezpośrednio do jakiegos serwera na ktorym przydało by sie to wyłączyć?
Ja osobiście wolał bym zrobić moda i przełączać dla misji coop z takimi parametrami
W takich warunkach naprawde adrenalina waliła do mózgu. Ahh ten klimacik na 36 minutes to freedom
Uwagi kierujecie bezpośrednio do jakiegos serwera na ktorym przydało by sie to wyłączyć?
Ja osobiście wolał bym zrobić moda i przełączać dla misji coop z takimi parametrami
You will be assimilated. Resistance is futile.
Intel [email protected]|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|
Intel [email protected]|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|
- PoitleK
- Posty: 190
- Rejestracja: 18 grudnia 2006, 19:55
- ID Steam:
- Numer GG: 2535531
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Urealnienie rozgrywki
w szczegolnosci ze Arma to po rozwinieciu skrotu Retextured A bit more Bugged Operation Flashpoint...
... i taka modyfikacja aby nie bylo komunikatow o smierci wymaga stworzenia moda, w ktorym stringtable bylaby wyczyszczona z tych komunikatow... Co jest nie za bardzo do sprawdzenia i skonczyloby sie na tym, ze niektorzy nie mieliby tego, ktos by sie postawil "ze ma to w d..." i mialby sobie swoje komunikaciki
... i taka modyfikacja aby nie bylo komunikatow o smierci wymaga stworzenia moda, w ktorym stringtable bylaby wyczyszczona z tych komunikatow... Co jest nie za bardzo do sprawdzenia i skonczyloby sie na tym, ze niektorzy nie mieliby tego, ktos by sie postawil "ze ma to w d..." i mialby sobie swoje komunikaciki
Peace is a lie, there is only passion.
Through passion, I gain strength.
Through strength, I gain power.
Through power, I gain victory.
Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.
Sith Code
Through passion, I gain strength.
Through strength, I gain power.
Through power, I gain victory.
Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.
Sith Code
- ufoman
- Posty: 1184
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
- ID Steam:
- ID gracza: 40452
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Urealnienie rozgrywki
Moze by "osemka" wylaczyla HUD'a na serwie, na jeden wieczor? Moze po takim tescie Ci sceptyczni by sie przekonali do gry
- Koval
- Posty: 378
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:59
- ID Steam:
- Numer GG: 5246848
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Urealnienie rozgrywki
ArmA tak jak Flashpoint to symulator a nie durna strzelanka, w której jest 'crosshair' i uważam, że powinna być wyłączona. A o zainteresowanie na serwerze bym się nie bał bo fani zawsze się znajdą.
Bogu dzięki, że w ArmA nie można strzelać podczas biegania Pokolenie Rambo na Hexenkesselach itp. nareszcie się skończy ;D
Bogu dzięki, że w ArmA nie można strzelać podczas biegania Pokolenie Rambo na Hexenkesselach itp. nareszcie się skończy ;D
ASUS K72J
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
- [1stCav]SokoleOko
- Posty: 51
- Rejestracja: 16 grudnia 2006, 02:17
- ID Steam:
- Numer GG: 6169456
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Urealnienie rozgrywki
Jak dla mnie powinny wystarczyć iron-sighty... kłopot w tym, że a) nie da się z nich korzystać, gdy inni walą na kropkę (czas złożenia się do strzału), w dodatku - czego już kompletnie nie rozumiem - strzelanie na kropkę jest skuteczniejsze od iron-sightów, a powinno być odwrotnie!
W America's Army ze zwykłego M16 można na iron-sighty trafić przeciwnika na granicy widoczności, jeśli tylko mamy możliwość się położyć i wokół nie gwiżdżą kule, podczas gdy na kropkę warto strzelać tylko w CQB na dystans <10m, a i tak do ubicia opfora "pójdzie" cały magazynek. Z kolei w ArmA lepszą skuteczność ma M249 na kropkę (z biodra) niż mój ulubiony zestaw M4+Acog 4x w pozycji leżącej.
W America's Army ze zwykłego M16 można na iron-sighty trafić przeciwnika na granicy widoczności, jeśli tylko mamy możliwość się położyć i wokół nie gwiżdżą kule, podczas gdy na kropkę warto strzelać tylko w CQB na dystans <10m, a i tak do ubicia opfora "pójdzie" cały magazynek. Z kolei w ArmA lepszą skuteczność ma M249 na kropkę (z biodra) niż mój ulubiony zestaw M4+Acog 4x w pozycji leżącej.
Dołącz do nas!
Intel C2D E6600
Asus P-5B
2 GB Geil Ultra (DC)
Asus X1900XT