Urealnienie rozgrywki

Informacje o grze w sieci, adresy serwerów, regulaminy

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Urealnienie rozgrywki

Post autor: ufoman »

Przydaloby sie zrobic kolejny krok w celu zwiekszenia "klimatu" rozgrywki.
Mianowicie mam na mysli wylaczenie HUD'a. Moim zdaniem, zwiekszyloby to "przyjemne doznania" ktore czerpiemy w czasie wirtualnej wojny. Koniec z lazeniem i waleniem uzywajac samego celownika. Walka w miescie nabralaby wtedy zupelnie innego wymiaru. W smiglowcach kropeczka zostaje, wiec nie bedzie problemem siekanie rakietami.

Bylbym jeszcze za tym, aby usunac informacje o ilosci naboi w magazynku, ale to awykonalne, bo rownoczesnie nie byloby wiadomo czy mamy wybrane strzelanie pojedyncze, czy seriami itp. A szkoda...

ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Koval
Posty: 378
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:59
ID Steam:
Numer GG: 5246848
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: Koval »

Za.

Dość już strzelania używając crosshaira - czas się pomęczyć z przyrządami :P
ASUS K72J
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
Awatar użytkownika
Drone
Posty: 217
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 02:39
ID Steam:
Numer GG: 4111057
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: Drone »

Za ! Ja już od jakiegoś czasu gdzie sie tylko da gram z wyłączonym hudem. Od razu sie lepszy klimacik robi.
SiD
Posty: 420
Rejestracja: 02 stycznia 2007, 00:11
ID Steam:

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: SiD »

Ja nigdy nie strzelałem z biodra (no sporadycznie na glupim kisielu, w którego i tak niechętnie grałem) :) Jakoś fajniej mi było wcisnąć to V (a i skuteczność nie malała). Mam teraz demo armed assault i przyznać muszę, broń tak fajnie jest zrobiona, że używanie kursora to wręcz grzech :)
Obrazek Obrazek :cfog Obrazek
Awatar użytkownika
Zajcew
Posty: 51
Rejestracja: 16 grudnia 2006, 15:35
ID Steam:
Lokalizacja: Piaseczno

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: Zajcew »

Proponuję wyłączyć również komunikaty w stylu "Jaś został zabity przez Stasia".
Nie będzie wiadomo czy koleś do którego wywaliliśmy 2 magazynki żyje jeszcze czy nie.
Wszyscy będą bardziej ostrożni
Awatar użytkownika
zabix
Posty: 227
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 21:34
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: zabix »

Gdzieś napisałem, że takie bajery to tylko do coopów i to z "poważnym podejściem", dalej tak uważam. Chyba, że serwer chce stracić 95% graczy. Była taka sama dyskusja na arma.pl http://www.board.armedassault.pl/viewtopic.php?t=276 .
Chcesz zobaczyć zabixa?: http://uploader.pl/?d=E3E06F081

Dlaczego muszę się zniżać do poziomu
Awatar użytkownika
hryst
Posty: 297
Rejestracja: 16 listopada 2006, 10:04
ID Steam: hryst
ID gracza: 0
Lokalizacja: minsk
Kontakt:

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: hryst »

za czasów OFP -heh nie wiedzialem ze tak kiedys napisze ;) 8mka grala w lidze FCM gdzie główną zasadą był wyłączony hud oraz brak przygotowania oraz znajomości misji przed rozgrywką.
W takich warunkach naprawde adrenalina waliła do mózgu. Ahh ten klimacik na 36 minutes to freedom
Uwagi kierujecie bezpośrednio do jakiegos serwera na ktorym przydało by sie to wyłączyć?
Ja osobiście wolał bym zrobić moda i przełączać dla misji coop z takimi parametrami
You will be assimilated. Resistance is futile. :ofp
Intel [email protected]|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|
Awatar użytkownika
PoitleK
Posty: 190
Rejestracja: 18 grudnia 2006, 19:55
ID Steam:
Numer GG: 2535531
Lokalizacja: Wrocław

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: PoitleK »

w szczegolnosci ze Arma to po rozwinieciu skrotu Retextured A bit more Bugged Operation Flashpoint...
... i taka modyfikacja aby nie bylo komunikatow o smierci wymaga stworzenia moda, w ktorym stringtable bylaby wyczyszczona z tych komunikatow... Co jest nie za bardzo do sprawdzenia i skonczyloby sie na tym, ze niektorzy nie mieliby tego, ktos by sie postawil "ze ma to w d..." i mialby sobie swoje komunikaciki
Peace is a lie, there is only passion.
Through passion, I gain strength.
Through strength, I gain power.
Through power, I gain victory.
Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.

Sith Code
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: ufoman »

Moze by "osemka" wylaczyla HUD'a na serwie, na jeden wieczor? Moze po takim tescie Ci sceptyczni by sie przekonali do gry ;)
Awatar użytkownika
Koval
Posty: 378
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:59
ID Steam:
Numer GG: 5246848
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: Koval »

ArmA tak jak Flashpoint to symulator a nie durna strzelanka, w której jest 'crosshair' i uważam, że powinna być wyłączona. A o zainteresowanie na serwerze bym się nie bał bo fani zawsze się znajdą.

Bogu dzięki, że w ArmA nie można strzelać podczas biegania 8) Pokolenie Rambo na Hexenkesselach itp. nareszcie się skończy ;D
ASUS K72J
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
Awatar użytkownika
[1stCav]SokoleOko
Posty: 51
Rejestracja: 16 grudnia 2006, 02:17
ID Steam:
Numer GG: 6169456
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: [1stCav]SokoleOko »

Jak dla mnie powinny wystarczyć iron-sighty... kłopot w tym, że a) nie da się z nich korzystać, gdy inni walą na kropkę (czas złożenia się do strzału), w dodatku - czego już kompletnie nie rozumiem - strzelanie na kropkę jest skuteczniejsze od iron-sightów, a powinno być odwrotnie!

W America's Army ze zwykłego M16 można na iron-sighty trafić przeciwnika na granicy widoczności, jeśli tylko mamy możliwość się położyć i wokół nie gwiżdżą kule, podczas gdy na kropkę warto strzelać tylko w CQB na dystans <10m, a i tak do ubicia opfora "pójdzie" cały magazynek. Z kolei w ArmA lepszą skuteczność ma M249 na kropkę (z biodra) niż mój ulubiony zestaw M4+Acog 4x w pozycji leżącej.
Obrazek
Dołącz do nas!

Intel C2D E6600
Asus P-5B
2 GB Geil Ultra (DC)
Asus X1900XT
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne o multiplayer”