Urealnienie rozgrywki
Moderator: Inkwizytor
Re: Urealnienie rozgrywki
Z ta roznica, ze w Armie nie mamy tylko kalaszy, ale takze M249, PK, RPG itp bronie ktorych zwyczajnie nie da sie przeladowac w biegu. Tak wiec wole aby wojak zatrzymywal sie przy M16, niz przeladowywal M240 w biegu.
- Koval
- Posty: 378
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:59
- ID Steam:
- Numer GG: 5246848
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Urealnienie rozgrywki
Mała poprawka - strzelać w biegu można, ale tylko gdy pojedynczo naciskamy cyngiel, w momencie gdy mamy ogień ciągły wojak się zatrzymuje i zaczyna strzelać w miejscu, jeżeli seria jest zbyt długa.
Druga sprawa odnośnie przeładowywania - nie wiem gdzie, na jakim filmie wojennym lub gdzie indziej widziałeś, jak ktoś przeładowuje broń w biegu. Idąc jeszcze rozumiem ale w biegu niebardzo. Każdy mądry w momencie skończenia się amunicji szuka dogodnego miejsca, w którym bezpiecznie przeładuje magazynek broni, a jeżeli nie ma na to czasu, to zawsze parę strzałów może oddać z broni przybocznej - bo po to ona jest między innymi.
Druga sprawa odnośnie przeładowywania - nie wiem gdzie, na jakim filmie wojennym lub gdzie indziej widziałeś, jak ktoś przeładowuje broń w biegu. Idąc jeszcze rozumiem ale w biegu niebardzo. Każdy mądry w momencie skończenia się amunicji szuka dogodnego miejsca, w którym bezpiecznie przeładuje magazynek broni, a jeżeli nie ma na to czasu, to zawsze parę strzałów może oddać z broni przybocznej - bo po to ona jest między innymi.
ASUS K72J
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
- -=HuNTeR=-
- Posty: 431
- Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
- ID Steam:
- Numer GG: 7474995
- Kontakt:
Re: Urealnienie rozgrywki
Szkoda tylko, że żeby zmienić broń sobie na pistolet trwa tak długo. Więc nie wiem czy się w ogóle opłaca zmieniać. Próbował ktoś z was kiedyś strzelać w biegu? Myślę, że trudno byłoby utrzymać broń w ręku:P
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: Urealnienie rozgrywki
-=HuNTeR=- pisze: Szkoda tylko, że żeby zmienić broń sobie na pistolet trwa tak długo. Więc nie wiem czy się w ogóle opłaca zmieniać. Próbował ktoś z was kiedyś strzelać w biegu? Myślę, że trudno byłoby utrzymać broń w ręku:P
Akurat ja od dobrych kilku lat uzywam przewaznie broni pomocniczej bo zdazaja sie przypadki ze przydaje sie a jesli ustaawi sie ja odpowiednio - u mnie pod TAB to jest bardzo przydatna.
Re: Urealnienie rozgrywki
tak jak napisa Hunter zmiana broni trwa jeszcze dluzej niz jej przeladowanie wiec gdzie tu sens!!!???
Po za tym moze nikt na filmach nie laduje w biegu ;] ale jest to mozliwe a jesli gra mnie ogranicza w tym dzialaniu to uwazam to za brak realizmu, nich juz bedzie ladowanie w marszu ale niech bedzie bo na mniejszych mapach owszem mozesz znalezc miejsce za murkiem do przeladowania ale zdazy sie ze widzial ciekolo bedacy tuz obok i z przyjemnoscia wykorzysta swoje 3 sekundy.
Po za tym moze nikt na filmach nie laduje w biegu ;] ale jest to mozliwe a jesli gra mnie ogranicza w tym dzialaniu to uwazam to za brak realizmu, nich juz bedzie ladowanie w marszu ale niech bedzie bo na mniejszych mapach owszem mozesz znalezc miejsce za murkiem do przeladowania ale zdazy sie ze widzial ciekolo bedacy tuz obok i z przyjemnoscia wykorzysta swoje 3 sekundy.
grunt to w ch.. prąd i okna na front
- Koval
- Posty: 378
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:59
- ID Steam:
- Numer GG: 5246848
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Urealnienie rozgrywki
Jak jesteś taki master, że ładujesz w biegu to gratuluję, pewnie nie miałeś nigdy do czynienia z bronią prawdziwą, zwłaszcza karabinem
ASUS K72J
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
- Diabl0
- Posty: 134
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 01:10
- ID Steam:
- Numer GG: 2236900
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Urealnienie rozgrywki
Dla znających angielski świetny artykuł na temat realizmu w grach: http://dslyecxi.com/bestoftactical.html
(link znaleziony na forum CFOG).
(link znaleziony na forum CFOG).
- Cleric
- Posty: 272
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Libria
- Kontakt:
Re: Urealnienie rozgrywki
No dobra skoro tak chcecie większego realizmu to zobaczcie co zrobiono w WGL - urealniono w nim OFP do maksymalnych wręcz granic - włącznie z usunięciem jakiegokolwiek "podręcznego" zooma, animami niepozwalającymi na strzelanie w czasie biegu, ograniczeniem bądź całkowitym zlikwidowaniem tzw. lockowania celów, śmigłem do którego startu potrzeba było około 3 minut (zanim wszystkie systemy zostały załączone), wprowadzono nawet znaczną awaryjność sprzętów na polu walki itd.itp.- i spowodowało to w rezultacie ze ten mod nadawał się tylko właściwie do gry w COOP-y?? (bo właśnie pod nie był jedynie robiony) Nie dajmy się zwariować z tym szukaniem realizmu kosztem grywalności
Posłuchajcie sobie wywiadu z Tracerem on tam własnie dobrze o tym mówi
http://www.armedassault.eu/news.php?readmore=360
Posłuchajcie sobie wywiadu z Tracerem on tam własnie dobrze o tym mówi
http://www.armedassault.eu/news.php?readmore=360
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: Urealnienie rozgrywki
WGL byl robiony pod lige WarGames League - stad nazwa wiec tylko o coopach nie mow Kleryku..
- Drone
- Posty: 217
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 02:39
- ID Steam:
- Numer GG: 4111057
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Urealnienie rozgrywki
Cleras po prostu nie ogarniał WGL'a - dlatego wybrzydza ze tylko do coopów Jak dla mnie maxymalne urealnienie jest w ArmA na + bo od tego jest ta gierka. Strzelanko z biodra, ładowanie w biegu i skakanie waląc hsy mam w csie i wszystkim którzy tego wymagają od ArmA polecam właśnie w CS'a pograć
- Cleric
- Posty: 272
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Libria
- Kontakt:
Re: Urealnienie rozgrywki
Forrestal pisze: WGL byl robiony pod lige WarGames League - stad nazwa wiec tylko o coopach nie mow Kleryku..
Nieważne po co, z jakim zamiarem był robiony WGL, ale o skutki jakie zaszły z z jego udziałem - a mianowicie to że w 90% używany był do COOP i CTI - i to właśnie najdobitniej pokazuje że grywalności nie znajduje się jedynie poprzez zwiększanie realizmu