Urealnienie rozgrywki

Informacje o grze w sieci, adresy serwerów, regulaminy

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Eddie
Posty: 36
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 15:21
ID Steam:

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: Eddie »

Z ta roznica, ze w Armie nie mamy tylko kalaszy, ale takze M249, PK, RPG itp bronie ktorych zwyczajnie nie da sie przeladowac w biegu. Tak wiec wole aby wojak zatrzymywal sie przy M16, niz przeladowywal M240 w biegu.
Awatar użytkownika
Koval
Posty: 378
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:59
ID Steam:
Numer GG: 5246848
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: Koval »

Mała poprawka - strzelać w biegu można, ale tylko gdy pojedynczo naciskamy cyngiel, w momencie gdy mamy ogień ciągły wojak się zatrzymuje i zaczyna strzelać w miejscu, jeżeli seria jest zbyt długa.

Druga sprawa odnośnie przeładowywania - nie wiem gdzie, na jakim filmie wojennym lub gdzie indziej widziałeś, jak ktoś przeładowuje broń w biegu. Idąc jeszcze rozumiem ale w biegu niebardzo. Każdy mądry w momencie skończenia się amunicji szuka dogodnego miejsca, w którym bezpiecznie przeładuje magazynek broni, a jeżeli nie ma na to czasu, to zawsze parę strzałów może oddać z broni przybocznej - bo po to ona jest między innymi.
ASUS K72J
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: -=HuNTeR=- »

Szkoda tylko, że żeby zmienić broń sobie na pistolet trwa tak długo. Więc nie wiem czy się w ogóle opłaca zmieniać. Próbował ktoś z was kiedyś strzelać w biegu? Myślę, że trudno byłoby utrzymać broń w ręku:P
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: Forrestal »

-=HuNTeR=- pisze: Szkoda tylko, że żeby zmienić broń sobie na pistolet trwa tak długo. Więc nie wiem czy się w ogóle opłaca zmieniać. Próbował ktoś z was kiedyś strzelać w biegu? Myślę, że trudno byłoby utrzymać broń w ręku:P


Akurat ja od dobrych kilku lat uzywam przewaznie broni pomocniczej bo zdazaja sie przypadki ze przydaje sie a jesli ustaawi sie ja odpowiednio - u mnie pod TAB to jest bardzo przydatna.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
yorgoo
Posty: 26
Rejestracja: 18 grudnia 2006, 10:21
ID Steam:

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: yorgoo »

tak jak napisa Hunter zmiana broni trwa jeszcze dluzej niz jej przeladowanie wiec gdzie tu sens!!!???

Po za tym moze nikt na filmach nie laduje w biegu ;] ale jest to mozliwe a jesli gra mnie ogranicza w tym dzialaniu to uwazam to za brak realizmu, nich juz bedzie ladowanie w marszu ale niech bedzie bo na mniejszych mapach owszem mozesz znalezc miejsce za murkiem do przeladowania ale zdazy sie ze widzial ciekolo bedacy tuz obok i z przyjemnoscia wykorzysta swoje 3 sekundy.
grunt to w ch.. prąd i okna na front
Awatar użytkownika
Koval
Posty: 378
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:59
ID Steam:
Numer GG: 5246848
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: Koval »

Jak jesteś taki master, że ładujesz w biegu to gratuluję, pewnie nie miałeś nigdy do czynienia z bronią prawdziwą, zwłaszcza karabinem ;)
ASUS K72J
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
Awatar użytkownika
Diabl0
Posty: 134
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 01:10
ID Steam:
Numer GG: 2236900
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wrocław

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: Diabl0 »

Dla znających angielski świetny artykuł na temat realizmu w grach: http://dslyecxi.com/bestoftactical.html

(link znaleziony na forum CFOG).
Awatar użytkownika
Cleric
Posty: 272
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Libria
Kontakt:

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: Cleric »

No dobra skoro tak chcecie większego realizmu to zobaczcie co zrobiono w WGL - urealniono w nim OFP do maksymalnych wręcz granic - włącznie z usunięciem jakiegokolwiek "podręcznego" zooma, animami niepozwalającymi na strzelanie w czasie biegu, ograniczeniem bądź całkowitym zlikwidowaniem tzw. lockowania celów, śmigłem do którego startu potrzeba było około 3 minut (zanim wszystkie systemy zostały załączone), wprowadzono nawet znaczną awaryjność sprzętów na polu walki itd.itp.- i spowodowało to w rezultacie ze ten mod nadawał się tylko właściwie do gry w COOP-y?? (bo właśnie pod nie był jedynie robiony) :roll: Nie dajmy się zwariować z tym szukaniem realizmu kosztem grywalności :twisted:

Posłuchajcie sobie wywiadu z Tracerem on tam własnie dobrze o tym mówi
http://www.armedassault.eu/news.php?readmore=360
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: Forrestal »

WGL byl robiony pod lige WarGames League - stad nazwa wiec tylko o coopach nie mow Kleryku..
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Drone
Posty: 217
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 02:39
ID Steam:
Numer GG: 4111057
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: Drone »

Cleras po prostu nie ogarniał WGL'a - dlatego wybrzydza ze tylko do coopów ;) Jak dla mnie maxymalne urealnienie jest w ArmA na + bo od tego jest ta gierka. Strzelanko z biodra, ładowanie w biegu i skakanie waląc hsy mam w csie i wszystkim którzy tego wymagają od ArmA polecam właśnie w CS'a pograć :)
Awatar użytkownika
Cleric
Posty: 272
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Libria
Kontakt:

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: Cleric »

Forrestal pisze: WGL byl robiony pod lige WarGames League - stad nazwa wiec tylko o coopach nie mow Kleryku..

Nieważne po co, z jakim zamiarem był robiony WGL, ale o skutki jakie zaszły z z jego udziałem - a mianowicie to że w 90% używany był do COOP i CTI - i to właśnie najdobitniej pokazuje że grywalności nie znajduje się jedynie poprzez zwiększanie realizmu 8)
Obrazek

Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne o multiplayer”