sound packi i inne modyfikatory dzwieku

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: sound packi i inne modyfikatory dzwieku

Post autor: -=HuNTeR=- »

eJay pisze:Ja wybrałem CSM (Chammy). Ma najlepiej dobrane dzwięki do broni (nie za głośne).
No właśnie dźwięki spoko kilmatyczne, ale ZA CICHE. Czuję się jakbym strzelał z kapiszonów :D Strzelałeś kiedyś na rl? Aż uszy bolą, a tu? Nic nie słychać
Firefly
Posty: 744
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 21:23
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: sound packi i inne modyfikatory dzwieku

Post autor: Firefly »

-=HuNTeR=- pisze:
eJay pisze:Ja wybrałem CSM (Chammy). Ma najlepiej dobrane dzwięki do broni (nie za głośne).
No właśnie dźwięki spoko kilmatyczne, ale ZA CICHE. Czuję się jakbym strzelał z kapiszonów :D Strzelałeś kiedyś na rl? Aż uszy bolą, a tu? Nic nie słychać
Owszem, ale i tak sa to najlepsze dzwieki do Arma.
Retired. Unavailable until further notice.
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: sound packi i inne modyfikatory dzwieku

Post autor: -=HuNTeR=- »

Firefly pisze:
-=HuNTeR=- pisze:
eJay pisze:Ja wybrałem CSM (Chammy). Ma najlepiej dobrane dzwięki do broni (nie za głośne).
No właśnie dźwięki spoko kilmatyczne, ale ZA CICHE. Czuję się jakbym strzelał z kapiszonów :D Strzelałeś kiedyś na rl? Aż uszy bolą, a tu? Nic nie słychać
Owszem, ale i tak sa to najlepsze dzwieki do Arma.
Dlatego ich używam:P A nie dałoby się jakoś zmodyfikować? Zwiększyć "volume"?:P
Awatar użytkownika
chewie
Posty: 394
Rejestracja: 05 stycznia 2007, 01:29
ID Steam:

Re: sound packi i inne modyfikatory dzwieku

Post autor: chewie »

thanks ufoman i sorry za upierdliwosc. chyba XAM jest de besciak ale jak narazie bede uzywal FDF. poglos ak47 po lesie jest niesamowity!
SI VIS PACEM, PARA BELLUM
http://www.FIA.com.pl
"There is no hunting like the hunting of man, and those who have hunted armed men long enough and liked it, never care for anything else thereafter". -Ernst Hemingway
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: sound packi i inne modyfikatory dzwieku

Post autor: -=HuNTeR=- »

Ak47? Po lesie? To FDFy różnie brzmią w róznych miejscach?
Awatar użytkownika
chewie
Posty: 394
Rejestracja: 05 stycznia 2007, 01:29
ID Steam:

Re: sound packi i inne modyfikatory dzwieku

Post autor: chewie »

nie wiem. ale w lesie strzelalem i bylo miodzio :) a na pewno nie bylo cicho!
SI VIS PACEM, PARA BELLUM
http://www.FIA.com.pl
"There is no hunting like the hunting of man, and those who have hunted armed men long enough and liked it, never care for anything else thereafter". -Ernst Hemingway
Awatar użytkownika
Pit
Posty: 698
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: sound packi i inne modyfikatory dzwieku

Post autor: Pit »

Bylem zachwycony dzwiekami CSM (Chammy), ale były zdecydowanie za ciche.
XAM ma swietne dzwieki, ale przy okazji modyfikuje inne rzeczy, ktore nie przypadly mi do gustu (szególnie w mutli)
Obecnie najczęściej używam modu FFAMM, który jest w moim odczuciu konsensusem pomiędzy XAM a CSM - zawiera w sobie modyfikacje arma effects oraz dźwieki by Chammy w odpowiedniej głośności, a jednoczesnie nie wprowadza utrudnień do mutli.

Polecam FFAMM! :hapy
8BZ - 8 Brygada Zmechanizowana | 8R - Ósma Rangers
:weteran :8bz :cfog
"Don't forget nothing" - MJR ROBERT ROGERS, 1759
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: sound packi i inne modyfikatory dzwieku

Post autor: Matte »

Niestety FFAMM nie jest dzwiekowym Total Conversion, dlatego polecam go połączyć z FDF_Sounds w kolejności FDF;FFAMM
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Pit
Posty: 698
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: sound packi i inne modyfikatory dzwieku

Post autor: Pit »

Racja: FFAMM nie zmienia dzwiekow pojazdow (tylko bronie, wybuchy), i tego wlasnie oczekiwalem.
A tako kombinacja w kolejnosci FDF,FFAMM - hmmm moze byc interesujaca.
8BZ - 8 Brygada Zmechanizowana | 8R - Ósma Rangers
:weteran :8bz :cfog
"Don't forget nothing" - MJR ROBERT ROGERS, 1759
Awatar użytkownika
chewie
Posty: 394
Rejestracja: 05 stycznia 2007, 01:29
ID Steam:

Re: sound packi i inne modyfikatory dzwieku

Post autor: chewie »

oznacza to ze instaluje sie obydwa i w skrocie wpisuje jeden po drugim?
:party
SI VIS PACEM, PARA BELLUM
http://www.FIA.com.pl
"There is no hunting like the hunting of man, and those who have hunted armed men long enough and liked it, never care for anything else thereafter". -Ernst Hemingway
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: sound packi i inne modyfikatory dzwieku

Post autor: Matte »

Zgadza sie!
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”