ArmA 2 - gdzie się podziały dynamiczne zniszczenia?

Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: ArmA 2 - gdzie się podziały dynamiczne zniszczenia?

Post autor: Matte »

Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
BI-EJ
Posty: 16
Rejestracja: 22 lutego 2008, 16:06
ID Steam:
Numer GG: 9513602
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wrocław

Re: ArmA 2 - gdzie się podziały dynamiczne zniszczenia?

Post autor: BI-EJ »

kondor pisze:trzebaby pisać grę dedykowaną na takie procesory, tak jak BIS zrobił z ArmA2 i dwoma rdzeniami, jednak minus jest taki, że na kompach zwykłych zjadaczy chleba będzie bardzo duży spadek wydajności.
O to bym się nie martwił, już dziś można kupić 2 rdzeniowe procesory za niewiele ponad 100zł a jak wyjdzie ArmA2 to pewnie będą tyle kosztować 4 rdzeniowe ;) No może przesadzam, ale za 2 rdzenie 2,5ghz pewnie trzeba będzie zapłacić 50zł. Mnie bardziej wkurza ze arma nie obsługuje wielowątkowości...
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA 2 - gdzie się podziały dynamiczne zniszczenia?

Post autor: Rainbow »

Matte pisze:http://pl.youtube.com/watch?v=KgVU8WljP1k Virtual Battlespace 2 VTK
Nic dodać, nić ująć. Termowizja, ciąganie trupów, dużo nowych jednostek i sprzętu, fragmentarne niszczenie budynków itp. Podoba mi się ten nowy mix theme'owego songa vbs2 :)
Zablokowany

Wróć do „ArmA Flash News”