10-cyfrowe ID gracza są pirackie!

Informacje o grze w sieci, adresy serwerów, regulaminy

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

10-cyfrowe ID gracza są pirackie!

Post autor: klamacz »

Na forum BIS Ondrej Spanel potwierdzil, ze 10-cyfrowe ID gracza sa pirackie.
W zwiazku z ta informacja proponuje, aby informowac kto uzywa takich ID tutaj na forum. Jako dowod nalezy przedstawic screenshota z listą graczy (polecenie userlist) lub z okna graczy (klawisz P).

temat na BIS forum: http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 73;t=66376
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: 10-cyfrowe ID gracza są pirackie!

Post autor: Forrestal »

No to teraz chlopaki przerzucac sie na krotsze :P
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: 10-cyfrowe ID gracza są pirackie!

Post autor: eJay »

tak, ale jednoczesnie dodal, ze nie jest pewien czy wszystkie ID z mniej niz 10 znakami tez sa ok :lol: Ja tam mam 7 znaków i już leje w gacie :D
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: 10-cyfrowe ID gracza są pirackie!

Post autor: klamacz »

OK, nie da sie wychwycic wszystkich piratow, ale majac pewnosc, ze 10-cyfrowe sa napewno pirackie mozna chociaz tych tepic.
Dlaczego?
poniewaz jako fanom powinno zalezec nam na rozwoju Armed Assault w Polsce, a piracenie tej gry znacznie zmniejsza sprzedaż -> zysk -> znaczenie gry -> wsparcie od developera itp.
Jak?
To juz kwestia zalezna od administratorow serwerow, ja jestem biednym moderem i jedyne co moge robic to gnebic piratow tutaj jak sie pojawia.
A wiec celem nie jest robienie sobie nagonek, wycieczek osobistych, wprowadzania konfliktow - celem jest dazenie do uczciwosci wsrod graczy Arma, odsiewu piratow i tym samym polepszenie naszej ogolnej sytuacji.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
itan
Posty: 338
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 13:17
ID Steam:
Numer GG: 9190911
ID gracza: 596484
Lokalizacja: Gdańsk

Re: 10-cyfrowe ID gracza są pirackie!

Post autor: itan »

klamacz pisze:jedyne co moge robic to gnebic piratow tutaj jak sie pojawia.
To wprowadzcie obowiazkowe uzupelnienie ID w profilu
Obrazek... "zamknieta koteria ze zidiociałymi członkami"
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: 10-cyfrowe ID gracza są pirackie!

Post autor: Forrestal »

itan pisze:
klamacz pisze:jedyne co moge robic to gnebic piratow tutaj jak sie pojawia.
To wprowadzcie obowiazkowe uzupelnienie ID w profilu
A na jakiej podstawie sprawdzisz ze ID delikwenta jest prawdziwe?

PS. Pamietaj - ja Twoje ID mam zapisane :D
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Cleric
Posty: 272
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Libria
Kontakt:

Re: 10-cyfrowe ID gracza są pirackie!

Post autor: Cleric »

Dlaczego?
poniewaz jako fanom powinno zalezec nam na rozwoju Armed Assault w Polsce, a piracenie tej gry znacznie zmniejsza sprzedaż -> zysk -> znaczenie gry -> wsparcie od developera itp.
Bez przesady - gdyby nie "piractwo" to znaczna cześć ludzi nigdy nie zostaby przyciągnięta i nawet zainteresowana grą (nikła znajomość i wiedza o tytule, bariery finansowe i tzw. kupowanie kota w worku za duże pieniądze skutecznie ograniczają takie sytuacje) - i dalej przez to nigdy by nie kupiła jej orginała. Dotyczy to zasadniczo zarówno OFP i ArmA (zasadniczo bardziej ArmA - szczególnie iż dopiero jest niejako w powijakach). Taka prawda.
I nie bronię tutaj piratów bo piractwo jako takie nalezy potępić co jednak nie znaczy że fanatycznie prześladować.
Z kilku względów wielu ex-piratów po zainteresowaniu i wciagnięciem w daną produkcję kupuje jej orginał i to wręcz z radością i przekonaniem iż jest ona warta wyłożonych pieniędzy. To naturalne bo dema jako takie (szczególnie w grach bazujących na rozbudowanym MP) nie sa w stanie spełnić nawet w części tej wciągająco - zainteresowującej roli (chociaz demo OFP mnie np. wciągnęło - o to akurat nie było trudno bo wiadomo że OFP była swego czasu rewolucja w grach - w przeciwieństwie np do dema ArmA).
Obrazek

Obrazek
buzz
Posty: 14
Rejestracja: 31 lipca 2007, 10:42
ID Steam:
Numer GG: 1724711
ID gracza: 105220
Lokalizacja: Kraków

Re: 10-cyfrowe ID gracza są pirackie!

Post autor: buzz »

A od czego zależy ID? czy od płyty głównej czy może każda kopia ArmA ma swój własny kod?

Ja mam 105220 ... sześciocyfrowy to znaczy chyba "młody" ;)
Buzz
/gram zwykle na serwerach jolt albo 16aab/
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: 10-cyfrowe ID gracza są pirackie!

Post autor: Radeon »

Cleric pisze:
Dlaczego?
poniewaz jako fanom powinno zalezec nam na rozwoju Armed Assault w Polsce, a piracenie tej gry znacznie zmniejsza sprzedaż -> zysk -> znaczenie gry -> wsparcie od developera itp.
Bez przesady - gdyby nie "piractwo" to znaczna cześć ludzi nigdy nie zostaby przyciągnięta i nawet zainteresowana grą (nikła znajomość i wiedza o tytule, bariery finansowe i tzw. kupowanie kota w worku za duże pieniądze skutecznie ograniczają takie sytuacje) - i dalej przez to nigdy by nie kupiła jej orginała. Dotyczy to zasadniczo zarówno OFP i ArmA (zasadniczo bardziej ArmA - szczególnie iż dopiero jest niejako w powijakach). Taka prawda.
I nie bronię tutaj piratów bo piractwo jako takie nalezy potępić co jednak nie znaczy że fanatycznie prześladować.
Z kilku względów wielu ex-piratów po zainteresowaniu i wciagnięciem w daną produkcję kupuje jej orginał i to wręcz z radością i przekonaniem iż jest ona warta wyłożonych pieniędzy. To naturalne bo dema jako takie (szczególnie w grach bazujących na rozbudowanym MP) nie sa w stanie spełnić nawet w części tej wciągająco - zainteresowującej roli (chociaz demo OFP mnie np. wciągnęło - o to akurat nie było trudno bo wiadomo że OFP była swego czasu rewolucja w grach - w przeciwieństwie np do dema ArmA).
Popieram! Sam miałem dużo gier, nazwijmy to "testowe", ale wiemy o co chodzi, a po czym i tak kupiłem Oryg. Chociażby właśnie OFP, gdzie najpierw miałem demo RESA, a potem sam CWC piracki, potem zobaczyłem platynkę i już od półki odejść nie mogłem.

Drugi przykład do Faces of War, najpierw pirat po angielsku, którego i tak szło patchować bez problemu, a potem oryg. Minusem oryginału jest tutaj Cenega, tak kiepsko to spolszczyli, że mała bania.

Kolejne to Settlers IV, dokładnie wszytko tak samo, a teraz mam złotą edycję za 19 zł. :)

Ale jeżeli są takie tytuły, które naprawde nie są warte pieniedzy, które musimy zapłacić to jest to jedyne wyjście. Przykładem może być tu Age of Pirates: Opowieści z Karaibów za 29.90 chyba. Gra jest dość... pwoiedzmy drętwa. Kiepski wątek fabularny i wogóle, ale jako sama w sobie dość wciągneła. Jeżeli komuś nie nudzi się pływanie statkiem i pracenie na karaibach to jest to gra dla niego. Sam długo grałem, ale powoli zaczęło się to nudzić. I znów największym minusem jest spolszczenie od cenegi, którzy tą gre mają po prostu w dupie. Nie dość, że spolszczyli to na odwal się to jeszcze nie wydali odpowiednich łątek go gry poprawiających błedy. Co prawda gra jest już w ver. 1.4, ale wyszedł już patch 1.41.. ANGIELSKI. Polskiego nie ma. I co tu jest korzystniejsze?

A takich przykładów mógłbym podać dużo i to baaardzo dużo. Chociażby też jakaś gierka za 19 zł, akcja dzieje się w persji, nie to nie jest prince of perisa, chociażmoże... Jes to ala RTS, ale i tak sprzedałem to po dniu czy dwóch.

A nie wątpiliwie są dobre i tanie tytuły... :)
A od czego zależy ID? czy od płyty głównej czy może każda kopia ArmA ma swój własny kod?

Ja mam 105220 ... sześciocyfrowy to znaczy chyba "młody"
Myślę, że numer seryjny ustanawia ID. Ale jak ID są wybierane? Oto jest pytanie! A jeżeli są skończone i kiedyś ich zabraknie? :D
Obrazek
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: 10-cyfrowe ID gracza są pirackie!

Post autor: Rainbow »

Zapewne tak jak to było w przypadku OFP każda wersja językowa ma jakby własną serię kluczy, które odpowiadają za ID. W OFP był to chyba początkowy człon 1000...
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: 10-cyfrowe ID gracza są pirackie!

Post autor: Forrestal »

Polacy mieli 1000. Resza roznie.

ID zalezy od CDkeya tylko i wylacznie.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne o multiplayer”