ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SaS TrooP »

eJay pisze:
SaS TrooP pisze:Czepiacie się tego zasranego edytora 3D. Mi tam na nim nie zależy, a na bank taki wyjdzie, prędzej czy później.
Nie zależy bo grasz w gotowe misje. Ale ktoś te misje tworzy, więc edytor 3D musi być jeżeli chcesz, aby scenariusze były jeszcze lepsze i pozbawione błędów.

Wersję niemiecką daruję sobie :)

Robię kampanię dla Project RACS + jakieś 3 misje. Naraz. I mi edytor 2D odpowiada.
Jacobss
Posty: 122
Rejestracja: 27 sierpnia 2007, 16:22
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Jacobss »

Radeon - Rozumiem, że już grałeś? :lol:

Widać, że jako największy narzekacz na tym forum w historii, tylko czekałeś na jakiekolwiek "złe wieści" o ArmA 2. Abstrahując już od tego, że gra jeszcze nie wyszła.

Tylko nie popuść w majtki ze szczęścia, jak się po premierze okaże, że ilość bugów jest na poziomie Army 1. :D
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Dawidson »

SaS TrooP pisze:Robię kampanię dla Project RACS + jakieś 3 misje. Naraz. I mi edytor 2D odpowiada.
Powiem tak mogłem wnosić belki podłogowe na własnych plecach ale czemu mam sobie utrudniać? Załatwiłem maszynę i prawie bez wysiłku belki podnosiłem na swój własny dom.
Morał z tego taki że co możesz ułatwić czemu masz nie ułatwić, zamiast wylewać pot.
No i własny domek sobie stawiam :P

Czyli edytor 3D był by ułatwienie w doszlifowywaniu misji. Ale jak widać są ludzie i ludziska.
Obrazek
RIDER
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: eJay »

SaS TrooP to taki PRO. On robi misje bez edytora :lol:

LOL, ja też robię misję w 2D edytorze, robiłem już takich kilkadziesiąt. Nie oznacza to, że 3D nie ułatwiłoby mi pracy. Skoro to ma być Game2 to niech edytor też będzie bardziej rozwinięty.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SaS TrooP »

Ale mi po prostu na tym edytorze nie zależy. Nie rozumiem dlaczego wyzywanie BIS że go nie ma. Będzie - to dobrze, nie będzie - w porządku.
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: OFman »

No własnie bo i co z tego, że od paru lat edytor 3D jest już w VBSie. Po co marnować czas na przekopiowanie tych 'paru' linijek kodu gdy można zająć się stworzeniem niezwykle realistycznie kicającego zajączka.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: centurion_94 »

No własnie bo i co z tego, że od paru lat edytor 3D jest już w VBSie. Po co marnować czas na przekopiowanie tych 'paru' linijek kodu gdy można zająć się stworzeniem niezwykle realistycznie kicającego zajączka.
:1th :D 10/10
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Rainbow »

:lol:
Ostatnio zmieniony 11 sierpnia 2021, 12:59 przez Rainbow, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Matte »

Ale jak się go obiecuje, no to wiecie...
Z resztą edytor się zmienił! Pole Init jest teraz wielowierszowe!
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Radeon »

Jacobss pisze:Radeon - Rozumiem, że już grałeś? :lol:

Widać, że jako największy narzekacz na tym forum w historii, tylko czekałeś na jakiekolwiek "złe wieści" o ArmA 2. Abstrahując już od tego, że gra jeszcze nie wyszła.

Tylko nie popuść w majtki ze szczęścia, jak się po premierze okaże, że ilość bugów jest na poziomie Army 1. :D
Ojejku, jejku. Na odcisk Ci nadepnąłem? Napisałem jedno zdanie, a Ty robisz dramat jakbym już nie wiadomo co napisał. Ojejku, pseprasam, już Ci lepiej? :twisted:
Matte pisze:Ale jak się go obiecuje, no to wiecie...
Obiecanki cacanki...
Edytor 3D wydał Mapfact już pod OFP zdaje się, potem był przeniesiony i ulepszony w ArmA 1. Możliwe, że mnie pamięć zawodzi, ale chyba były dwa dodatki edytora 3D pod ArmA 1. Akurat w tej kwestii Szpanerzy nie chcą wprowadzić w ArmA 2 edytora 3D, który naprawdę baaaardzo ułatwia życie (chociażby przy umieszczaniu obiektów na wysokości i podglądu całej sceny, zamiast sprawdzać jak się prezentuje w odpalonej misji). Materiały mają, po prostu nie chcą. :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Forrestal »

Skad ty Radek pewny jestes ze nie chca go przeniesc do ArmA?
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”