Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Dyskusje związane ściśle z ArmedAssault ;-)

Moderator: Inkwizytor

Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Post autor: Rainbow »

Komenda -maxmem jest wciąż jak najbardziej aktualna i działa. Zacytuję słowa Sumy (Ondreja Spanela) jeszcze z tego miesiąca:
-maxmem=xxx is not obsolete and can still be used to control the memory usage...
Ostatnio zmieniony 14 sierpnia 2021, 14:11 przez Rainbow, łącznie zmieniany 5 razy.
Awatar użytkownika
PolishFactor
Posty: 24
Rejestracja: 09 marca 2007, 20:58
ID Steam:
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Post autor: PolishFactor »

Forrestal pisze:Jesli w skorcie do odpalenia ArmA masz parametr -maxmem to go wywal bo od bodajze 1.12 jest nieobslugiwany ale moze sprawiac problemy z wywalanie "out of memory".
U mnie Arma.exe nie ma żadnego parametru tym bardziej maxmem.... Tylko 2 ikona ARMA.exe od Queens Gambita na pulpicie ma parametr -mod=DBE1
Może skoro jest potrzebny i działa to jednak dopisać ten parametr. Nie wiem tylko ile tam wpisać.


Lekko jestem podłamany... Wszystko pięknie chodzi ale maks tyko 1-2h. Kompletnie tego nie kumam. Przy starej karcie i 1.08 chodziła nawet do 8h bez zwiechy...
Co oni w tym patchu namodzili.... jakiś timer jest i przerywa rozgrywkę w momencie jak już człowiek ma jakieś osiągniecia w grze, żeby bardziej wkurzać?
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Post autor: Artek3333 »

Ravrav pisze:Niestety po dokładnie 1.5h grania identyczny popierniczony graficznie ekran i zwiecha gry. Nic to nie dało... jestem podłamany bo to jedna z lepszych gier w jakie grałem.
nawet Queens Gambita dokupiłem ,a teraz pójdzie wszystkow w odstawkę. Widocznie twórcy nie tolerują w niej żadnych 8800 tek.... Szkoda. Może jeszcze jakieś inne pomysły?
Moim zdaniem to grafika ci się sypie i pierwsze objawy widać w Armie(mogę sie mylić) spróbuj zainstalować grę na nowo z wersją 1.08 sprawdź co sie dzieje, a potem zainstaluj 1.14 dla wiadomości powiem ze ja testowałem Arme na 8800GTS 640MB jak i na 8800GTX 768MB i nie było najmniejszych problemów.
Awatar użytkownika
Ravrav
Posty: 68
Rejestracja: 07 maja 2007, 20:25
ID Steam:
Numer GG: 24064756
ID gracza: 1123076
Lokalizacja: Łódź

Re: Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Post autor: Ravrav »

PolishFactor pisze:Nie szukam rozwiązania dla literówek przy szybkim pisaniu tylko rozwiązania problemu. Czy to co napisałem przez 1 -2 literówki jest niezrozumiałe ,że Twoja solucja dla mnie ich dotyczy? Pomóż jak możesz ,a nie pisz mi o literówkach.
Stary, ja tam wyszukałem z 10 byków - fakt treść zrozumiała, aż tak strasznie nie napisałeś... ale pisząc tutaj na forum powinieneś przed wysłaniem postu sprawdzić poprawność - Jak cię czytają, tak cię widzą... i na odwrót. Ale widzę po kolejnych postach że jednak potrafisz napisać lepiej. PEACE :dworship

Artek3333 jak już bawisz się w cytowanie, to pomyśl kogo chcesz cytować :D ...tak na przyszłość.

A 1.14 jak i cała ArmA obecnie, to dno kompletne. Szkoda czasu i nerwów na granie w to coś.
Obrazek
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Post autor: Artek3333 »

Ravrav pisze: Artek3333 jak już bawisz się w cytowanie, to pomyśl kogo chcesz cytować :D ...tak na przyszłość.
Przepraszam cie najmocniej, pomyłka techniczna
Ravrav pisze: A 1.14 jak i cała ArmA obecnie, to dno kompletne. Szkoda czasu i nerwów na granie w to coś.
Te wszystkie patche dużo nie poprawiły i też narzekam, na te wszystkie bugi i w ogóle, ale gdyby Arma totalnie mi się nie podobała, to by mnie nie było na tym forum, nie uważasz?
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Post autor: Forrestal »

Rainbow, ja poprosze o linka do wypowiedzi Sumy bo na dev-blogu opisywali co innego.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Post autor: Rainbow »

Forrestal pisze:Rainbow, ja poprosze o linka do wypowiedzi Sumy bo na dev-blogu opisywali co innego.
http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... ;hl=maxmem
9 post od góry
Awatar użytkownika
PolishFactor
Posty: 24
Rejestracja: 09 marca 2007, 20:58
ID Steam:
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Post autor: PolishFactor »

Artek3333

Jakoś dziwnie się sypie ta moja grafa bo tylko na ARMIE. Cholernie teksturowo wymagające gry i zyłujące grafę jadę po 8h bez najmniejszych problemów. No way przyjacielu.
Nawet temperaturki sprawdzałem bo może się przegrzewa z powodu upałów, ale nie. 74C to daleko do przegrzania. Za to komunikat o przeładowaniu pamięci mi pachnie nie poprawionymi starymi dobrymi problemami z buforowaniem pamięci z poprzednich patchy. Ewidentnie giera nie potrafiła zwalniać pamięci z nieużywanych tekstur.
Mi to tłumaczy dlaczego na 7900tce i 1.08 powoli się waliły tekstury ,aż się nie dawało grać. ARMA w miarę grania u wielu też spowalniała. Jednak zanim zupełnie nie dawało się grać to 7-8h mijało i trochę zabawy było. Teraz idealnie płynnie, ani jednego błędu tylko trach po 1,5-2h - kompletne zwalenie grafiki (plamska) , dźwięk nadal sobie działa. W żadnej grze total męczącej grafę takich jaj nie ma. Pytam więc, czy parametr -maxmem=512 może tutaj pomóc (moja 8800 GTS ma 512 MB). Co ten parametr daje? Na Vmem twardziela bezpiecznie pamięć przejdzie po przekroczeniu w grafieDDR3 i DDR2 na mobo zamiast się wywalać jak jest nadal ten bug z buforowaniem nie poprawiony?

Ravrav
Ja tam naliczyłem znacznie mniej ,ale nie będę Ci wrzucał ,że liczyć nie potrafisz jak ja pisać, bo szybko to robię. Nie jestem maszyną i mam prawo jako człowiek popełniać błędy (choć nawet procki czasami je robią jak się przegrzeją). Myślałem ,że waz z komuną cenzura też już się skończyła :-) Skoncentrujmy się więc na meritum problemu bo szkoda tu miejsca na lekcje pisania. Nie zgodzę się z tobą ,że 1.14 merytorycznie to same dno. Gdyby nie zwiechy to nowe bajery są bardzo ciekawym dodatkiem. Jako nowość nie muszą być jeszcze idealnie dopracowane i każdemu pasować, ale kierunek jest ciekawy i rozwojowy. Domyślam się ,ze włożono zbyt wiele wysiłku w dodanie nowości, zapominając niestety o problemach z enginem i buforowaniem ,które wyłażą jak szczury z ukrycia po nowych poprawkach. Widocznie prowizorycznie problem buforowania połatano ,a poprawki go ponownie uaktywniły wraz z nową wersją kart pod DX10. Niestety z bólem serca i łzami w oczach odkładam moją ukochana ARMĘ na półkę nie znajdując rozwiązania problemu. Trzeba czekać na nowy patch i modlić się ,że BI czyta posty na swoich forach bo mój problem jak zdążyłem się właśnie zorientować na zagranicznych forach jest dość powszechny! Właściciele 9800GTXów skarżą się tam też na spore dziwne, spowolnienia...
Z tych powodów 1.14 to dla mnie nadal wersja beta... Widocznie zabrakło testerów i puścili na żywca bo tak szybciej ludzie na różnym sprzęcie babole wyłowią i opiszą.
Ostatnio zmieniony 01 sierpnia 2008, 22:22 przez PolishFactor, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Rafael3D
Posty: 440
Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
ID Steam:
Numer GG: 11844
ID gracza: 0
Lokalizacja: UK

Re: Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Post autor: Rafael3D »

upierdliwie i do bólu można pisać to samo :
przegrzewanie się kości pamięci karty graficznej, kropka.
Awatar użytkownika
PolishFactor
Posty: 24
Rejestracja: 09 marca 2007, 20:58
ID Steam:
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Post autor: PolishFactor »

Warynsky PL pisze:upierdliwie i do bólu można pisać to samo :
przegrzewanie się kości pamięci karty graficznej, kropka.
Czyli DDR3 mi się przegrzewają tylko na ARMIE? Ciekawe jak to wybiórczo zrobili? Jakbyś nie wiedział to 8800GTS to nie Gt z jednoslotowym chłodzeniem.
GTSy mają chłodzenie z GTXów i problem przegrzewania na nich zupełnie nie istnieje jak na poprzedniczkach. Tutaj wentyl nawet nie drgnie przy maksymalnym obciążeniu. W strersie po wielu godzinach ma koło 74C max 84C po OC! Podejrzewałem grafę, więc ją spociłem 10h 3Dmarkiem w loopie i nic... więc teoria przegrzania raczej upada.
Dla pewności mam otwartą budę i niestety tylko jedna ARMA się wywala z komunikatem przeładowania pamięci. No śmierdzi tu starym dobrym problemem z buforowaniem na kilometr!
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Post autor: Artek3333 »

PolishFaktor jestem pewny, że to nie wina 1.14 tym bardziej, że pisałeś wcześniej, o tym że na 1.08 też miałeś problemy, tylko po dłuższym czasie grania.(w ogóle nie powinno być czegoś takiego)
Z próbuj przeinstalować grę, a jak nie pomorze, to nawet i system. Nie wykluczone, że masz grę wadliwą. Nie podałeś jaką masz pamięć operacyjną i procek bo też morze ma wpływ. Mówisz, że
testowałeś grafę 3DMarkiem to dla ciekawości ci powiem, że ja podkręcałem kiedyś swoją 7900GS
i testowałem ją na innych grach oraz 3DMarkiem, było wszystko w porządku, tylko w Armie podczas grania, pokazywały się niemiłosierne krzaki na ekranie, dlatego wiadomo że Arma jest najbardziej uczulona na takie sprawy. Ale to dotyczy innego działu forum, więc kończmy dyskusje ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna dyskusja o ArmA”