ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Ciekawe, czy będzie można wybrać, czy siąść na dachu, czy w środku...
-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Takie rzeczy tylko w VBSie...
Jeśli się nie mylę siadanie na pojazdach było już za czasów OFP?
Jeśli się nie mylę siadanie na pojazdach było już za czasów OFP?
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Jacobss pisze:Oczywiście, że jest tworzony również przez BIS.Forrestal pisze:CARRIER COMMAND: GAEA MISSION nie jest robiony przez BIS!
Skad u co poniektorych z was przeswiadczenie ze BIS sie tym zajmuje? Zajmuje sie tym BES.
Przekonanie pochodzi od samego BISu![]()
Także, Forrestal, mylisz sięUnder development by Bohemia Interactive (Operation Flashpoint, ArmA Armed Assault, ArmA 2) and Black Element Software (Shade: Wrath of Angels, Alpha Prime, ArmA Queen's Gambit), Carrier Command: Gaea Mission will be unleashed on PC and Next Gen Consoles..
No wlasnie Rainbow ;-) Nie czaisz ideii tego co cytujesz - pogadaj z ludkami z BISu albo BESu i wtedy mozemy porozmwaiac kto czym zajmuje sie przy tym projekcie. I nie mow mi ze nie wiem albo sie myle, jak chcesz bardziej ten temat poruszyc to na priv.
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Tak - np. czołgi od RHS.Jeśli się nie mylę siadanie na pojazdach było już za czasów OFP?
Ale tutaj panowie z BIS'u nareszcie pomyśleli aby sami to zrobić. Ciekawe tylko jak to sprawdzi się w boju...
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Były takie addony, ale tak jak w oryginalnej grze nie mogłeś wybrać miejsca posiedzenia 

- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Ja liczę na to, że skoro można tam siedzieć to można też z tej pozycji strzelać.
No chyba nie odwalą lipy i pozwolą nam na to.
No chyba nie odwalą lipy i pozwolą nam na to.
Mów mi milordzie łapserdaku!
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Powtórzę się, ale najbardziej przydałoby się to podczas desantów helikopterami. Nie trzeba by było liczyć na SZTUCZNĄ
inteligencję strzelców. Tylko żeby w takim wypadku też komputerowi kompani ostrzeliwali wroga...
inteligencję strzelców. Tylko żeby w takim wypadku też komputerowi kompani ostrzeliwali wroga...
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
No wie wiem i trochę się dziwię, bo dla mnie czy będę mógł wsiąść na pojazd czy nie, to jeden z najmniejszych szczegółów... A zresztą na czołgi wsiadało się jak ktoś trafnie zauważył w OFP. Ale czy to uprzyjemni rozgrywkę?? Są ciekawsze rzeczy, które mogą to zrobić. Ja za taką uważam wykopanie dołka (oczywiście pod kimś) żeby można było się ukryć na płaskim terenie. 

_________________
Virtual Battle #1 Veteran

Virtual Battle #1 Veteran

-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Albo żeby chociaż wprowadzili okopy. To jakoś urozmaiciłoby ataki na umocnienia i obronę. A nie ciągle worki z piaskiem. Taki worek z piaskiem dużo szybciej się ustawia niż kopanie dołu, ale daje on gów***ną obronę przed artylerią i wogóle.
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Forrestal pisze:No wlasnie Rainbow ;-) Nie czaisz ideii tego co cytujesz - pogadaj z ludkami z BISu albo BESu i wtedy mozemy porozmwaiac kto czym zajmuje sie przy tym projekcie. I nie mow mi ze nie wiem albo sie myle, jak chcesz bardziej ten temat poruszyc to na priv.Jacobss pisze:Oczywiście, że jest tworzony również przez BIS.Forrestal pisze:CARRIER COMMAND: GAEA MISSION nie jest robiony przez BIS!
Skad u co poniektorych z was przeswiadczenie ze BIS sie tym zajmuje? Zajmuje sie tym BES.
Przekonanie pochodzi od samego BISu![]()
Także, Forrestal, mylisz sięUnder development by Bohemia Interactive (Operation Flashpoint, ArmA Armed Assault, ArmA 2) and Black Element Software (Shade: Wrath of Angels, Alpha Prime, ArmA Queen's Gambit), Carrier Command: Gaea Mission will be unleashed on PC and Next Gen Consoles..
Chyba coś ci się pomyliło Forrestal. Ja nic takiego nie pisałem. To powinieneś do Jacobssa napisać raczej.
Ostatnio zmieniony 09 maja 2009, 15:42 przez Rainbow, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Ciekawe ile jeszcze będziecie cytowali cytaty cytatów...