ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

ODPOWIEDZ
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: centurion_94 »

Ciekawe, czy będzie można wybrać, czy siąść na dachu, czy w środku...
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: OFman »

Takie rzeczy tylko w VBSie...
Jeśli się nie mylę siadanie na pojazdach było już za czasów OFP?
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Forrestal »

Jacobss pisze:
Forrestal pisze:CARRIER COMMAND: GAEA MISSION nie jest robiony przez BIS!

Skad u co poniektorych z was przeswiadczenie ze BIS sie tym zajmuje? Zajmuje sie tym BES.
Oczywiście, że jest tworzony również przez BIS.

Przekonanie pochodzi od samego BISu :)
Under development by Bohemia Interactive (Operation Flashpoint, ArmA Armed Assault, ArmA 2) and Black Element Software (Shade: Wrath of Angels, Alpha Prime, ArmA Queen's Gambit), Carrier Command: Gaea Mission will be unleashed on PC and Next Gen Consoles.
Także, Forrestal, mylisz się :).

No wlasnie Rainbow ;-) Nie czaisz ideii tego co cytujesz - pogadaj z ludkami z BISu albo BESu i wtedy mozemy porozmwaiac kto czym zajmuje sie przy tym projekcie. I nie mow mi ze nie wiem albo sie myle, jak chcesz bardziej ten temat poruszyc to na priv.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Maćko »

Jeśli się nie mylę siadanie na pojazdach było już za czasów OFP?
Tak - np. czołgi od RHS.

Ale tutaj panowie z BIS'u nareszcie pomyśleli aby sami to zrobić. Ciekawe tylko jak to sprawdzi się w boju...
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: centurion_94 »

Były takie addony, ale tak jak w oryginalnej grze nie mogłeś wybrać miejsca posiedzenia ;)
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: mant3z »

Ja liczę na to, że skoro można tam siedzieć to można też z tej pozycji strzelać.
No chyba nie odwalą lipy i pozwolą nam na to.
Mów mi milordzie łapserdaku!
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: centurion_94 »

Powtórzę się, ale najbardziej przydałoby się to podczas desantów helikopterami. Nie trzeba by było liczyć na SZTUCZNĄ
inteligencję strzelców. Tylko żeby w takim wypadku też komputerowi kompani ostrzeliwali wroga...
Awatar użytkownika
Jajcor
Posty: 116
Rejestracja: 03 lipca 2008, 14:06
ID Steam:
Numer GG: 7138111
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Jajcor »

No wie wiem i trochę się dziwię, bo dla mnie czy będę mógł wsiąść na pojazd czy nie, to jeden z najmniejszych szczegółów... A zresztą na czołgi wsiadało się jak ktoś trafnie zauważył w OFP. Ale czy to uprzyjemni rozgrywkę?? Są ciekawsze rzeczy, które mogą to zrobić. Ja za taką uważam wykopanie dołka (oczywiście pod kimś) żeby można było się ukryć na płaskim terenie. :rox
_________________
Virtual Battle #1 Veteran
Obrazek
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: centurion_94 »

Albo żeby chociaż wprowadzili okopy. To jakoś urozmaiciłoby ataki na umocnienia i obronę. A nie ciągle worki z piaskiem. Taki worek z piaskiem dużo szybciej się ustawia niż kopanie dołu, ale daje on gów***ną obronę przed artylerią i wogóle.
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Rainbow »

Forrestal pisze:
Jacobss pisze:
Forrestal pisze:CARRIER COMMAND: GAEA MISSION nie jest robiony przez BIS!

Skad u co poniektorych z was przeswiadczenie ze BIS sie tym zajmuje? Zajmuje sie tym BES.
Oczywiście, że jest tworzony również przez BIS.

Przekonanie pochodzi od samego BISu :)
Under development by Bohemia Interactive (Operation Flashpoint, ArmA Armed Assault, ArmA 2) and Black Element Software (Shade: Wrath of Angels, Alpha Prime, ArmA Queen's Gambit), Carrier Command: Gaea Mission will be unleashed on PC and Next Gen Consoles.
Także, Forrestal, mylisz się :).
No wlasnie Rainbow ;-) Nie czaisz ideii tego co cytujesz - pogadaj z ludkami z BISu albo BESu i wtedy mozemy porozmwaiac kto czym zajmuje sie przy tym projekcie. I nie mow mi ze nie wiem albo sie myle, jak chcesz bardziej ten temat poruszyc to na priv.

Chyba coś ci się pomyliło Forrestal. Ja nic takiego nie pisałem. To powinieneś do Jacobssa napisać raczej.
Ostatnio zmieniony 09 maja 2009, 15:42 przez Rainbow, łącznie zmieniany 1 raz.
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: centurion_94 »

Ciekawe ile jeszcze będziecie cytowali cytaty cytatów...
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”