ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Radeon »

mant3z pisze:Ja tam nie wiem, jak na moje oko to ArmA2 wygląda dużo lepiej od Game2.
Czyli dostajecie Game2 bez zaawansowanych funkcji na które i tak nie starczyło by nam powera.
Chodziło o przeniesienie tego co widać na screenach, w załączniku, wyżej do czasów dzisiejszych. Nowocześniejszy sposób renderowania sceny, shadery i inne. Wtedy wyglądałoby to o wiele lepiej niż obecne A2. Ale nvm... Game 2 było zbyt ambitne, ciągle jest, ale jakby mieli fundusze to mogliby z powodzeniem wznowić projekt i zrealizować chociaż połowe założeń. :)
Jacobss pisze:W każdym razie, panowie, o czym wy mówicie? :) Przecież następnym projektem BISu po ArmA 2 jest CARRIER COMMAND: GAEA MISSION
Ale to już nie jest symulatorem żołnierza.
Obrazek
Jacobss
Posty: 122
Rejestracja: 27 sierpnia 2007, 16:22
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Jacobss »

Owszem, nie jest, ale to kolejna gra BISu.

Też miałbym już dość "szczelanek".
Chodziło o przeniesienie tego co widać na screenach, w załączniku, wyżej do czasów dzisiejszych. Nowocześniejszy sposób renderowania sceny, shadery i inne. Wtedy wyglądałoby to o wiele lepiej niż obecne A2. Ale nvm... Game 2 było zbyt ambitne, ciągle jest, ale jakby mieli fundusze to mogliby z powodzeniem wznowić projekt i zrealizować chociaż połowe założeń. :)
Właśnie. A poza tym, screeny z Game 2 są z 2004 roku! A obecna ArmA 2 z 2009. Pamiętam jak mi wtedy kopara odpadła, bo ówczesny "konkurent" Battlefield 2 wyglądał przy tym żałośnie.
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Rainbow »

@OFman
Tak pamiętam, bo sam o tym pisałem na BIForum. Na dowód link (nawet zdjęcia jeszcze o dziwo działają, więc można zobaczyć o co biega):
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... post979151

Zgadzam się ze wszystkimi powyżej. Game2 znacząco przerastało twórców już na dzień dobry. Wystarczyło przeczytać parę zdań w zapowiedzi z PCGamera (link też w w/w poście). Trzeba jednak przyznać, że wtedy taka grafika robiła ogromne wrażenie...

No i na koniec dodam, że SU34, którym teraz latamy w ArmA pokazywany już był w Game2 rozbity w kawałkach (jak ktoś nie wierzy - screeny):
http://www.worthplaying.com/article.php?sid=25602

---
Jeżeli chodzi o chodzenie po pojazdach to sprawa jest prosta (przynajmniej dla nich) i została wyjaśniona na BIForum. BIA na potrzeby VBSa sama opracowała system poruszania się w pojazdach, a następnie musiała w tym celu przerobić wszystkie modele pojazdów. Ostatecznie moduł nie wszedł do sprzedaży ze względu na problemy w synchronizacji w trybie multiplayer. BIA zamierza powrócić do tego wątku w przypadku VTK2 dla VBS2.
Ostatnio zmieniony 16 sierpnia 2021, 02:01 przez Rainbow, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: mant3z »

Teraz sobie to przypominam, tzn ten artykuł.
Po przeczytaniu stwierdziłem, że to nie możliwe i kupiłem BF2 :) coś musiało mi zająć czas w oczekiwaniu na ArmA1

Swoją drogą, myślicie, że w VBS2 też jest to durne AI którym nas BIS raczy w ArmA1 i prawdopodobnie zobaczymy w ArmA2?
Ktoś ma na to jakieś dowody?
Mów mi milordzie łapserdaku!
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Rainbow »

VTK1 w VBS2 wprowadził rozdzielenie przeliczania AI i GRY na osobne rdzenie oraz dodał takie czynniki dla AI jak morale, liczebność oddziału i umiejętności mające wpływ na decyzje.
Ostatnio zmieniony 16 sierpnia 2021, 02:01 przez Rainbow, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: mant3z »

No to qrde jak Ci żołnierze trenują w VBS2? Jeszcze do niedawna uważałem AI głupsze od somalijskich 'żołnierzy'/'rebeliantów' czy jak ich tam zwać. Do momentu, gdy dość niedawno chcieli porwać (przez pomyłkę), statek wojenny NATO, który z kolei został wysłany na tamtejsze wody by ścigać somalijskich piratów. Jak odnajdę link to wrzucę go to tego postu, udokumentowane jest to zdjęciami.
Ot taka mała dygresja do tematu :roll:

Jestem ciekaw jak dowódcy tłumaczą żołnierzom, którzy się szkolą w VBS2, zachowanie AI? :lol:
Mów mi milordzie łapserdaku!
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Rainbow »

A co do tej magicznej fizyki (ciekawe fragmenty z readme z changeloga najnowszej wersji VBS2):
FIXED: Detaching of objects stopped working for cars after implementation of PhysX joints
FIXED: PhysX armored vehicles killed were destroyed after a while of firing (impulses were not zeroed)
FIXED: Wheels in AAR now turn for physics vehicles
FIXED: setVelocity command was not working for PhysX vehicles
ADDED: PhysX: impulses (like recoil) now affects PhysX cars (gives them an impulse)
ADDED: Physics vehicles now have an appended X onto their display name in Real Time Editor and old editor.
ADDED: NVIDIA_logo and PhysX_logo to splash screen :P
Ostatnio zmieniony 16 sierpnia 2021, 02:02 przez Rainbow, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: mant3z »

Oj to takiej misji chciałbym skosztować, wręcz im zazdroszczę.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Forrestal »

CARRIER COMMAND: GAEA MISSION nie jest robiony przez BIS!

Skad u co poniektorych z was przeswiadczenie ze BIS sie tym zajmuje? Zajmuje sie tym BES.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Jacobss
Posty: 122
Rejestracja: 27 sierpnia 2007, 16:22
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Jacobss »

Forrestal pisze:CARRIER COMMAND: GAEA MISSION nie jest robiony przez BIS!

Skad u co poniektorych z was przeswiadczenie ze BIS sie tym zajmuje? Zajmuje sie tym BES.
Oczywiście, że jest tworzony również przez BIS.

Przekonanie pochodzi od samego BISu :)
Under development by Bohemia Interactive (Operation Flashpoint, ArmA Armed Assault, ArmA 2) and Black Element Software (Shade: Wrath of Angels, Alpha Prime, ArmA Queen's Gambit), Carrier Command: Gaea Mission will be unleashed on PC and Next Gen Consoles.
Także, Forrestal, mylisz się :).
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: mant3z »

http://armed-assault.de/news/arma-ii--- ... pdate.html
Dwa nowe screeny.
Ten drugi napawa mnie optymizmem :o w końcu!
Mów mi milordzie łapserdaku!
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”