Advanced Combat Environment - ACE 2

"Zrób to sam" czyli dłubiemy w Arma2 (Arma2, Arma2OA)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Slawek
Posty: 820
Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
ID Steam: EC_Zadra
Numer GG: 11973988
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: Slawek »

Ja mam pięć folderów i jakieś 1.76 GB
Obrazek..Obrazek
In Game: Zadra, [EC] Slawek Obrazek
TeamSpeak3 dla graczy Arma - ArmaPL lub 212.91.26.150:7891
Awatar użytkownika
Marine91
Posty: 186
Rejestracja: 21 października 2009, 13:37
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: Marine91 »

Czy u Was te skróty co są w pliku ace_keys.hpp w folderze userconfig również nie działają? Bo tak sobie ostatnio czytałem i bardzo mi się spodobały niektóre funkcje. Próbowałem używać podczas gry tych skrótów ale mało który działał. Np. tą broń ze skrzyni "broń zespołowa" (np. M2, Mk12 itp.) można tylko rozłożyć bo nie da się amunicji załadować. Do tego chyba służy skrót na interakcję (z tego co pamiętam to miał to być lewy klawisz windows). Niestety u mnie to nie działa. Zmiany skrótów również nie poskutkowały (chyba że robiłem coś źle). U Was jest tak samo?
Obrazek
Awatar użytkownika
Jaromaz
Posty: 92
Rejestracja: 23 marca 2007, 12:26
ID Steam:

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: Jaromaz »

ktoś może się z tym spotkał: jako medyk daję klawisz "Prawy windows" pojawiają mi się opcje - klikam examine i nic się nie dzieje (moduł "Włącz system obrażeń" mam wpięty w misję - nie działa też z innymi, obcymi misjami, które teoretycznie to obsługują) - ale gdy wybiorę opcję "rehab" to już wyświetla się małe okienko, że dana osoba nie potrzebuje ... co zrobić by medyk zaczął działać? :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Marine91
Posty: 186
Rejestracja: 21 października 2009, 13:37
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: Marine91 »

U Ciebie prawy windows działa tylko przy funkcji medyka? Czy np. przy rozkładaniu broni zespołowej też?
Obrazek
Awatar użytkownika
Jaromaz
Posty: 92
Rejestracja: 23 marca 2007, 12:26
ID Steam:

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: Jaromaz »

tej funkcji jeszcze nie sprawdzałem ... dam znać
Obrazek
Awatar użytkownika
Marine91
Posty: 186
Rejestracja: 21 października 2009, 13:37
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: Marine91 »

Da się jakoś wyłączyć efekt zmęczenia z tego moda? Wiem, że gra wtedy nie jest realna ale bardzo mi na tym zależy ;) Jest moduł "wyłącz efekt zmęczenia" ale to nic nie daje (może trzeba wpisać jakiś skrypt?). Próbowałem także usunąć plik odpowiedzialny za zmęczenie. Zadziałało, jednak popsuły się plecaki (nie można nic wkładać ani wyjmować - opcja pakuj i wypakuj jest niedostępna). Proszę o pomoc.
Obrazek
Awatar użytkownika
Kristof
Posty: 81
Rejestracja: 26 marca 2008, 11:45
ID Steam:
Numer GG: 6186420
ID gracza: 2565124
Lokalizacja: Niemcy -Polska Białystok

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: Kristof »

zmeczenie to jest jedyna rzecz ktorej w ACE modzie nie lubie :(
choc szczerze w ACE 2 jest to mniejsze niz w ACE Arma 1 to juz plus ale nadal wnerwia !
Jesli ktos ma lub sna sposob na wylaczenie tego chetnie skorzystam ,

Obrazek
Obrazek



http://www.realclub.fora.pl/
Team Speak 3 adres; 85.236.109.28 port 10667 13PPL Hell-Fire Server
Awatar użytkownika
Marine91
Posty: 186
Rejestracja: 21 października 2009, 13:37
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: Marine91 »

Znalazłem w internecie taki skrypt. To się chyba wpisuje w pliku misji (nie znam się na tym) ale spróbowałem, i wpisałem to przy tworzeniu jednostki w okienku uruchamianie. Działa, jednak jest tak samo jak po usunięciu tego pliku. Plecaki przestają działać. Opcja pakuj i wypakuj jest na czarno. Może plecaki są połączone w jeden plik ze zmęczeniem? Jeśli ktoś zna odpowiedź to bardzo proszę o pomoc bo nie da się z tym normalnie grać...
A oto skrypt:

Kod: Zaznacz cały

if (isServer) then { ACE_NoStaminaEffects = true; publicVariable "ACE_NoStaminaEffects" };
Na jakimś filmiku z ACE było pokazane, że można otworzyć plecak który leży na ziemi lub nosi go członek naszego oddziału. Wiecie może jak?
Obrazek
Awatar użytkownika
HTM
Posty: 62
Rejestracja: 27 listopada 2009, 10:29
ID Steam:
ID gracza: 1408
Lokalizacja: Warszawa Praga South
Kontakt:

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: HTM »

Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Marine91
Posty: 186
Rejestracja: 21 października 2009, 13:37
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: Marine91 »

HTM. Dzięki za tą instrukcję. Bardzo przydatna bo dowiedziałem się sporo nowego (jeśli znasz może więcej podobnych instrukcji do ACE to podaj linki jak możesz, byłbym bardzo wdzięczny). Nie znalazłem tutaj jednak odpowiedzi na moje wcześniejsze pytania (przeczytałem instrukcję kilka razy). Chyba, że podałeś link dla innych i nie była to odpowiedź na moje pytanie :)
Obrazek
Awatar użytkownika
HTM
Posty: 62
Rejestracja: 27 listopada 2009, 10:29
ID Steam:
ID gracza: 1408
Lokalizacja: Warszawa Praga South
Kontakt:

Re: Advanced Combat Environment - ACE 2

Post autor: HTM »

to było bardziej z myślą o innych osobach, na twoje szczegółowe pytanie nie znam póki co odpowiedzi

... i zawsze można zajrzeć na forum [CKSS] - tam prowadzę sobie dokumentację z tego co robię z ARMA2 i notuję sobie linki do późniejszego wykorzystania

nie będę spamował nie swojego forum przecież
Obrazek Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”