ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Trance »

Z tej całej dyskusji jedno jest pewne. Zakupie z pewnością obie gry, jakie by nie były i w obie bede grał.
ArmA 2 szykuje baaardzo ciekawy tryb kooperacji na bardzo wysokim poziomie - i to sie ceni.
OFP2 to po tylu latach mozna powiedziec totalna nowosc, wiec wiaze z tym tytulem spore nadzieje, ale mowienie ze ArmA2 bedzie gorsze lub lepsze od OFP2 jest troszeczke smieszne na tym etapie. Nie mozna przeciez oceniac gry po tym, ze gra sie nie uruchomiłana prezentacji, bo te gry sa jeszcze swieze jak cieple bułeczki ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Dawidson »

Ale oni na między gminne targi gier nie pojechali tylko na jedną z większych międzynarodowych wystaw/pokazów o grach. To samo z obsługą, nie wysłali tam Zygmunta a niech się chłopak pokaże ludziom, tylko (chyba) specy co mają zabajerować i pokazań od jak najlepszej strony grę.

Jak tego nie potrafią zrobić to OCB?
Obrazek
RIDER
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Rainbow »

Kolejny film od armabase.de, tym razem przedstawiający AI

http://www.armabase.de/page/include.php ... subid=1571
Awatar użytkownika
Rafael3D
Posty: 440
Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
ID Steam:
Numer GG: 11844
ID gracza: 0
Lokalizacja: UK

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Rafael3D »

Rainbow pisze:Kolejny film od armabase.de, tym razem przedstawiający AI
Nie powinni tego pokazywać publicznie na takim etapie produkcji bo zakrawa to na kpinę z oglądającego.
Prowadzący tłumaczy: "no jak ładnie się gościu schował za drzewem", podczas gdy dwóch innych gości leży na otwartej drodze stanowiąc cel jak na widelcu. Prowadzący zaś o nich: "proszę, obserwacja ścieżki którą może nadejść wróg" czy coś w tym stylu.
Scenka w lesie: "AI chowa się za przeszkodą, jak ładnie", po czym owe AI wstaje i przechodzi przez tą przeszkodę kompletnie ją ignorując - czyli wg tego AI NIE BYŁO tu przeszkody:)

Na razie sztuczna inteligencja jest obrazą dla inteligencji żywego gracza.
Będzie lepiej, musi być lepiej. Nadzieja jest.
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: mant3z »

Czyli najpierw krok w tył by potem zrobić dwa w przód?
Plany wydania takie same jak z ArmA I :D

Naprawdę nie mogę się już doczekać chwili gdy dostanę w łapki demka lub piraty obu produkcji. Jestem cholernie ciekaw komu dam zarobić :] Jak do tej pory kampania reklamowa wskazuje na mistrzów kodu.
Mów mi milordzie łapserdaku!
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: eJay »

I tak jest lepiej niż w ArmA, tam AI uparcie chodzi środkiem drogi. Tu z kolei widać, że stara się szukać jakiejś osłony i pilnuje ustalonych kierunków. To, że żołnierz przeszedł przez leżący pień to nie wina AI, tylko geometrii obiektu, która jak widac jest jeszcze niedopracowana. Co mi się nie spodobało na tym filmiku to wciąż istniejący problem z LOD budynków i świecące się jak psu jajca dachy.

Za to las wygląda zajebiście, nowe cienie też.
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Rainbow »

Skoro BIS nie potrafi zrobić, by AI nie przechodziło przez takie "dodatki otoczenia", to niech po prostu ich nie używa, a tym samym nie tworzy. Moim zdaniem psuje to tylko ogólny efekt.
Ostatnio zmieniony 11 sierpnia 2021, 01:48 przez Rainbow, łącznie zmieniany 1 raz.
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Rainbow »

Proponowane okładki dla ArmA2:
http://milpictures.com/english/arma2_2e.html

Muszę przyznać, że niektóre są świetne...no ale to w końcu MIL Pictures :P
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Forrestal »

Rainbow, eJay przed Toba napisal iz przechodzenie przez obiekty to nie wina AI a geometri obiektu i najprawdopodobniej w tym tkwi problem. nie wiem cos sie uczepil tego AI.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Rainbow »

Przecież wiem...rzecz w tym, że taki błąd występuje też w ArmA, a czas najwyższy popoprawiać tak rażące błędy.
Ostatnio zmieniony 14 sierpnia 2021, 14:28 przez Rainbow, łącznie zmieniany 2 razy.
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Rainbow »

Kolejny film, tym razem z czeskiego serwisu (ponad 20min)

http://hratelne.centrum.cz/tema/clanek.phtml?id=614820
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”