VILAS, YACIEK i inni - Polskie addony wydane

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Mr. Johnson
Posty: 5
Rejestracja: 31 grudnia 2007, 20:04
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: VILAS, TOPAS, YACIEK - Polskie addony wydane

Post autor: Mr. Johnson »

Może to nie ten temat lub dział ale mam takie pytanie, jak zainstalować LWP MOD? Jest tam readme ale po angielsku a problem w tym że po angielsku to ja za bardzo nie rozumuje. :D Jakby ktoś mógłby napisać po polsku mi co i jak.
Awatar użytkownika
T_bone
Posty: 17
Rejestracja: 11 września 2007, 10:13
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: VILAS, TOPAS, YACIEK - Polskie addony wydane

Post autor: T_bone »

Oczywiście, w najbliżej wolnej chwili doprowadzi ją do czystości, inna sprawa kiedy w warunkach bojowych ta chwila nastąpi. Broń w trakcie eksploatacji w warunkach co tu dużo mówić ekstremalnych ulega szybszemu zużyciu, to naturalne. Czy modele broni powinny wyglądać na lekko/bardzo zużyte czy też na zadbane egzemplarze prosto z fabryki ?? Mogą wyglądać tak i tak, to indywidualna sprawa twórcy i wybór użytkownika. Przesadna czystość (czołgamy się przez piasek w deszczu a broń czyściutka) jest tak samo niepożądana jak nadmierne ślady eksploatacyjne (wyciągamy brudną broń ze skrzynki), tu trzeba mieć wyczucie.

Wydaje mi się że ta fotografia to przykład optimum:
Obrazek

Co do kwestii porównywania porównania addonu do rzeczywistości... Temat rzeka gdzie w grę wchodzą ograniczenia ArmA czy jakie predyspozycje do oceny ma sam oceniający (byłoby dobrze gdyby miał w domu cały arsenał do testów praktycznych :) ). Widać że Vilas i ekipa zwracają w swej obecnej pracy dużą uwagę na szczegóły, to krok w dobry kierunku który na pewno przyniesie wymierne korzyści dla wszystkich.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: VILAS, TOPAS, YACIEK - Polskie addony wydane

Post autor: vilas »

jak umiesz pomóc w texturach broni - zawsze możesz
jak nie umiesz, to zrozum, że ja nie importuje z CS, nie jestem profesjonalnym grafikiem i nie będę siedział miesiąc z myszką nad kilkoma texturami, bo Projekt 85 to kuuuuupa rzeczy (piechota kilku państw, broń, pojazdy, potem misje, może kiedyś mapa) potem musze poprawić jakość moich WW2, bo w to ludzie grają na świecie, potem moich Polaków, o ile inne osoby ;) nie zrobią czegoś w tym temacie wówczas ja im pomoge ;)
Obrazek
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: VILAS, TOPAS, YACIEK - Polskie addony wydane

Post autor: vilas »

witam :)
postanowiłem dać nieco obrazków z oxygena, wybaczcie że taka jakość, ale mi viewer chodzi okropnie i zjada jakosć textur, dodatkowo kompresja jpg :/
nie wiem czemu ale nie jestem w stanie poglądu z nowego oxygena zmusić do jakości wyświetlania z gry :/

jednostki, stan sprzed paru tygodni, obecnie dołączone 2 modele więcej pół-cywilnych partyzantów

screen 1 screen 2 screen 4 screen 5
screen 6 screen 7 screen 8 screen 9
screen 10 screen 11 screen 12 screen 13
screen 14 screen 15 screen 16 screen 17
screen 18 screen 19 screen 20 screen 21

broń z packa, stan sprzed tygodnia, obecnie MG-3 i M3A1 Greasegun dołączony

screen 1 screen 2 screen 3 screen 5
screen 6 screen 7 screen 8 screen 9
screen 10 screen 11 screen 12 screen 13
screen 14 screen 15 screen 16 screen 17
screen 18

pewne rzeczy mogą sie mocno zmienić, np. SLA może zamienić sie w piechotę DDR a być może żołnierz wyglądający jako RACS może zamienić sie w Bundeswere
Obrazek
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: VILAS, TOPAS, YACIEK - Polskie addony wydane

Post autor: mant3z »

Sweat Mother of God :o
G36c + Holo Sight 8) właśnie taki kolimator sobie kupiłem. Zrobisz jeszcze SCAR'a?

Vilas kiedy wasz mod/addon zostanie wydany? Choćby jakaś przybliżona data.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
[PR] Slavko
Posty: 91
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 10:57
ID Steam:
Numer GG: 157910

Re: VILAS, TOPAS, YACIEK - Polskie addony wydane

Post autor: [PR] Slavko »

dzizes :o :dworship ....cudo, juz sie nie moge doczekać, pierwszy porządny mod do Army :rox
Powered by ULi
Obrazek
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: VILAS, TOPAS, YACIEK - Polskie addony wydane

Post autor: eJay »

http://arma-zone.pl/page.php?id=44 - wywiad z vilasem (Wielkie dzięki!). Jesli ktos interesuje się tym modem to lektura obowiązkowa.
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: VILAS, TOPAS, YACIEK - Polskie addony wydane

Post autor: Yac »

Na stronie modu http://project85.armedassault.info/ znajdziecie ankietę co zrobić z LWP, a dokładniej - gdzie ma być w edytorze - ja sugeruję - independent - jako że LWP w połowie lat 80 była dość wrogo nastawiona już do komunizmu i część oddziałów w wyniku wojny NATO vs UW mogłoby walczyć po stronie zachodu. Macie szanse na swój własny mini wkład na powstanie modu- na stronie znajdziecie tez kilka nowych screenów z postępu prac- w tym moich nowych amerykańskich pilotów śmigłowców.
Obrazek
Firefly
Posty: 744
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 21:23
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: VILAS, TOPAS, YACIEK - Polskie addony wydane

Post autor: Firefly »

Yac pisze:Na stronie modu http://project85.armedassault.info/ znajdziecie ankietę co zrobić z LWP, a dokładniej - gdzie ma być w edytorze - ja sugeruję - independent - jako że LWP w połowie lat 80 była dość wrogo nastawiona już do komunizmu i część oddziałów w wyniku wojny NATO vs UW mogłoby walczyć po stronie zachodu. Macie szanse na swój własny mini wkład na powstanie modu- na stronie znajdziecie tez kilka nowych screenów z postępu prac- w tym moich nowych amerykańskich pilotów śmigłowców.
Zgadzam sie, zwlaszcza, ze ciekawsze mozna robic misje/kampanie "co by bylo gdyby" i dac np. independent LWP vs enerdowska NVA :). Ot taki Wrzesień '89 ('39 , 50 lat później :) II, powtorka z rozrywki :) albo Stan Wojenny - LWP vs UW :). Pomysłów jest masa przy LWP po stronie independent. Natomiast przy east bedzie raczej ograniczone pole manewru :(.
Retired. Unavailable until further notice.
Awatar użytkownika
Rafael3D
Posty: 440
Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
ID Steam:
Numer GG: 11844
ID gracza: 0
Lokalizacja: UK

Re: VILAS, TOPAS, YACIEK - Polskie addony wydane

Post autor: Rafael3D »

Yac pisze:Na stronie modu http://project85.armedassault.info/ znajdziecie ankietę co zrobić z LWP, a dokładniej - gdzie ma być w edytorze - ja sugeruję - independent - ....
ale w tej ankiecie NIE MOZNA wybrac independent, dlatego czesc glosujacych (np.ja :) wybralo opcje: nie-po-stronie-sowietow.

Co do pilotow: wrazenie niesamowite - jak bedzie rozwiazane takie holowanie czlowieka? np. samolot/heli uszkodzony, jeden z pilotow oberwal porzadnie, drugi mniej i co? ten z lekkimi obrazeniami moze wyciagnac rannego z wraku? czy tez ranny automatycznie "wyskakuje" z wraku?
przyznam ze to wielka nowosc w Arma.
pozdr.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: VILAS, TOPAS, YACIEK - Polskie addony wydane

Post autor: kondor »

holowanie chyba jest ffurowskie
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”