Tak w dziwnym; bo dziwnym trafem na obrazek jest 128 kbForrestal pisze: Jakos w dziwnym miejscu sie te fps'y wyswietlaja.
Wydajność Armed Assault a sprzęt
Moderator: Inkwizytor
Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt
- Robi
- Posty: 300
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 20:27
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: [52°39'E - 19°03'N] - Włocławek
- Kontakt:
Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt
NAMER pisze: to musiałem tak dac![]()
...a nie mogłeś najzwyczajniej w świecie zmniejszyć rozmiary screenu i dać większą kompresję, zamiast bawić się w wycinanie , przyklejanie i kadrowanie?
To co napisałeś nie jest przekonujące.
Tak dla zasady: Zawsze po niewłaściwej stronie!
- hryst
- Posty: 297
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 10:04
- ID Steam: hryst
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: minsk
- Kontakt:
Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt
jeszcze pare dni i bedziemy od nowa testować wydajność na patchu 1.05
co do fotek to nie jest to serwis udostępniający przestrzeń na foty tylko FORUM
serwisy które pozwalają magazynować zdjęcia to:
http://www.republika.pl
http://www.webpark.pl
http://www.fotosik.pl/
http://www.extrafotka.pl/
najbardziej popularny http://www.imageshack.us/
można przenieść do FAQ albo info o forum 
co do fotek to nie jest to serwis udostępniający przestrzeń na foty tylko FORUM
serwisy które pozwalają magazynować zdjęcia to:
http://www.republika.pl
http://www.webpark.pl
http://www.fotosik.pl/
http://www.extrafotka.pl/
najbardziej popularny http://www.imageshack.us/
Kod: Zaznacz cały
1. Otwórz swoją przeglądarkę internetową i w polu 'adres' wpisz: http://imageschack.us/
Nasz zdjęcie: http://img138.imageshack.us/img138/5226/normal56fb.jpg
2. Otwiera się strona główna amerykańskiego serwisu. Kliknij na "przeglądaj" (czasem może inaczej się nazywać, ale zawsze jest w tym samym miejscu) i wyszukaj na swoim komputerze zdjęcie, które chcesz 'wrzucić' na serwer. Kliknij na niego i potwierdź swój wybór.
http://img100.imageshack.us/my.php?image=nowyobrazmapabitowa26qi.jpg
3. Kliknij na odnośnik "host it" i cierpliwie czekaj aż Twoje zdjęcie się załaduje. Serwis obsługuje zdjęcia w formatach (rozszerzenia) jpg, jpeg, png, gif, bmp, tif, tiff, swf. Maksymalny rozmiar zdjęcia to 1024 kilobajty.
http://img91.imageshack.us/my.php?image=nowyobrazmapabitowa30hh.jpg
4. Kiedy nasze zdjęcie się załaduje wyświetla się taki oto panel:
http://img150.imageshack.us/img150/8503/przyklad4bz.jpg
Tu mamy do wyboru mnóstwo linków jakie potrzebne są do zamieszczania na różnych listach dyskusyjnych itp. Nas interesuje jeden link (podkreślony na zdjęciu), zaznaczamy go kursorem myszy i kopiujemy do schowka (prawy przycisk myszy i "kopiuj"). Następnie link wklejamy (prawy przycisk myszy i "wklej") do kodu aukcji opatrując go tagami.
5. W zależności od ilości zdjęć możesz powtórzyć tą operację kilkukrotnie. Korzystanie z serwera nie jest płatne i nie wymaga od nas żadnej rejestracji itp.You will be assimilated. Resistance is futile.
Intel E6750@3.5|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|
Intel E6750@3.5|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|
Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt
Nawet jeśli te 6-10 fps to istotnie Twój wynik, to po pierwsze: subiektywność Twojej oceny na +4 jest wręcz osobliwa
, po drugie: z takim wynikiem nie da się grać nawet w singla - wcale się nie da grać, więc jakim cudem pojawiło się w Twojej ocenie słowo "płynnie", to nie mogę zrozumieć.
To kolejny dowód na to, że dywagacje na temat wydajności i sposobu działania Army u różnych userów, jeśli nie będą poparte konkretnymi wynikami benchmarków, są kompletnie bezcelowe, bo ktoś ze słabszym kompem stwierdzi, że u niego gra chodzi prawie płynnie, a My potem zachodzimy w głowe, dlaczego na naszym (przykładowo) mocniejszym sprzęcie chodzi słabiej...a potem się okazuje, że nasze słabiej to 20-25 fps, a u człowieka lata "płynnie" z prędkością 6-10 fps
...to tak na przyszłość, przy okazji zbliżającej się kolejnej fali testów na ver. 1.05
To kolejny dowód na to, że dywagacje na temat wydajności i sposobu działania Army u różnych userów, jeśli nie będą poparte konkretnymi wynikami benchmarków, są kompletnie bezcelowe, bo ktoś ze słabszym kompem stwierdzi, że u niego gra chodzi prawie płynnie, a My potem zachodzimy w głowe, dlaczego na naszym (przykładowo) mocniejszym sprzęcie chodzi słabiej...a potem się okazuje, że nasze słabiej to 20-25 fps, a u człowieka lata "płynnie" z prędkością 6-10 fps
...to tak na przyszłość, przy okazji zbliżającej się kolejnej fali testów na ver. 1.05
- Rafael3D
- Posty: 440
- Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
- ID Steam:
- Numer GG: 11844
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: UK
Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt
Ostatnio zmienilem karte grafiki (Radek 9600) na Radka X1950 Pro 512 MB AGP.
Wydajnosc poprawila sie znacznie.
http://img83.imageshack.us/my.php?image ... 309jy5.jpg
wychodzi ok. 18 klaciszy przy ustawieniach dosc wysokich. Dodatkowo podczas testow w tle dzialal emule oraz bittorrent, firewall, antywir, adaware, ati ccc (obciazajacy system). Wiecej grzechow nie pamietam
Sprzet:
A XP 2600 nie podkrecony
1 GB RAM
R X1950 PRO AGP 512
HD 300 GB ATA (na dysku SATA poprzednie wyniki mialem podobne wiec interface dysku wg mnie nie ma tu nic do rzeczy)
Po "korekcji" grafiki pod katem lepszej wydajnosci uzyskalem wyniki pomiedzy 22-40 klatek (rozdzielczosc 1280x1024)
Wydajnosc poprawila sie znacznie.
http://img83.imageshack.us/my.php?image ... 309jy5.jpg
wychodzi ok. 18 klaciszy przy ustawieniach dosc wysokich. Dodatkowo podczas testow w tle dzialal emule oraz bittorrent, firewall, antywir, adaware, ati ccc (obciazajacy system). Wiecej grzechow nie pamietam
Sprzet:
A XP 2600 nie podkrecony
1 GB RAM
R X1950 PRO AGP 512
HD 300 GB ATA (na dysku SATA poprzednie wyniki mialem podobne wiec interface dysku wg mnie nie ma tu nic do rzeczy)
Po "korekcji" grafiki pod katem lepszej wydajnosci uzyskalem wyniki pomiedzy 22-40 klatek (rozdzielczosc 1280x1024)
Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt
Warynsky PL pisze: ...ati ccc (obciazajacy system)....
Zainstaluj sobie wersje z CP (Control Panel). Zdecydowanie lepsze i mniej obciążają system, bo żaden szit nie działa w tle.
http://www.ngohq.com/home.php?page=File ... dwn_id=382
- Rafael3D
- Posty: 440
- Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
- ID Steam:
- Numer GG: 11844
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: UK
Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt
Rainbow pisze: Zainstaluj sobie wersje z CP (Control Panel). Zdecydowanie lepsze i mniej obciążają system, bo żaden szit nie działa w tle.
http://www.ngohq.com/home.php?page=File ... dwn_id=382
wiem, mialem kiedys
problem w tym iz CCC pozwala na ustawienie POPRAWNYCH (czytaj:żądanych) parametrow pracy drugiego wyswietlacza, a mianowicie telewizora HD... musze to miec bo uzywam go bardzo czesto do ogladania filmow ( w Arme moze niedlugo rowniez zagram na nim:)
- hryst
- Posty: 297
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 10:04
- ID Steam: hryst
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: minsk
- Kontakt:
Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt
... wracając do tematu
ArmA v1.05 PL
notebook BENQ P52
Procesor: AMD TL-52 1.6GHz
Pamięć: 1024MB DDR2 533
Karta graficzna: ATI M Radeon X1600
Video options
Visibility: 1200
Resolution: 1280x800x32
Terrain detail: Very Low
Object detail: Normal
Texture detail: Low
Shading detail: Very Low
Postprocess effects: Low
Antisotropic Filtering: Disabled
Shadow detail: Disabled
Antialiasing: Disabled
Blood: Disabled
FPS
Duże miasta: 27-32
Las: 21-26
Kilka fotek:

W misji chłopiec na posyłki

po włączeniu trawy ilość klatek spadła z 30 do 17
Mimo ustawienia wszystkich parametrów na maksymalne minimum (jedynie detale obiektów na Normalne) można grac stosunkowo płynnie.
ArmA v1.05 PL
notebook BENQ P52
Procesor: AMD TL-52 1.6GHz
Pamięć: 1024MB DDR2 533
Karta graficzna: ATI M Radeon X1600
Video options
Visibility: 1200
Resolution: 1280x800x32
Terrain detail: Very Low
Object detail: Normal
Texture detail: Low
Shading detail: Very Low
Postprocess effects: Low
Antisotropic Filtering: Disabled
Shadow detail: Disabled
Antialiasing: Disabled
Blood: Disabled
FPS
Duże miasta: 27-32
Las: 21-26
Kilka fotek:

W misji chłopiec na posyłki

po włączeniu trawy ilość klatek spadła z 30 do 17
Mimo ustawienia wszystkich parametrów na maksymalne minimum (jedynie detale obiektów na Normalne) można grac stosunkowo płynnie.
You will be assimilated. Resistance is futile.
Intel E6750@3.5|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|
Intel E6750@3.5|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|
- -=HuNTeR=-
- Posty: 431
- Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
- ID Steam:
- Numer GG: 7474995
- Kontakt:
Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt
Coś się schrzaniło i mam 8-20 fps.
Nie mam pojęcia o co chodzi. Inne gry chodzą ok. Wszystkie ust. na maxa prócz post efektów, cienie wyłączone i trawa. Jeszcze wczoraj było 40-85 fps. WTF?! 
- -=HuNTeR=-
- Posty: 431
- Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
- ID Steam:
- Numer GG: 7474995
- Kontakt:
Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt
Rainbow pisze: Ważna informacja dla wszystkich posiadaczy kart graficznych ATI. W sterownikach (od 6.9 do najnowszych 7.2) wykryto bug, który powoduje, iż za każdym ładowaniem geometrii i tekstur do pamięci karty sterownik później ich nie usuwa, co może powodować poważny spadek wydajności.
Oficjalny komunikat od BIS:
http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 68;t=58542
Na sterownikach o numerku 6.7 ten błąd nie występuje:
http://ati.amd.com/support/drivers/xp/p ... 67-xp.html
Błąd został zgłoszony ekipie ATI...podobno pracują już nad nim.
I tak dodam, że błąd dotyczy jedynie Armed Assault![]()
Czy to się też tyczy najnowszych omeg?
Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt
Tyczy się wszystkiego od prawdopodobnie 6.8. Ja nie uwierzyłem BISowi na słowo i sam sprawdziłem u siebie 6.7, które wg. nich nie mają tego błędu. Efekt? ArmA chodziła jeszcze gorzej...
Ostatnio zmieniony 12 sierpnia 2021, 20:00 przez Rainbow, łącznie zmieniany 1 raz.