
ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Niebawem to będzie premiera
dokładnie 29'go maja... chyba znowu nasi zachodni sąsiedzi dostaną jako pierwsi :/

Mów mi milordzie łapserdaku!
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Czyli co? Przez całą grę będziemy sterowali całym
zespołem?
zespołem?
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)


Mów mi milordzie łapserdaku!
-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Głównie będziemy sterować naszym 5-osobowym zespołem natomiast będą również misje w których będziemy grać...rosjanami. Naszym zadaniem będzie wówczas walka z NAPA.
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Tak, OFman, jestem
.
No więc fajnie, że u nas jest premiera 29 maja
. Poza tym, u nas ma być znowu edycja kolekcjonerska.
Wy musicie poczekać
.
W każdym razie, w filmiku są następujące kwestie wyjaśnione.
- AI jest słabe tzn. dobrze się kryje za zasłonami, ale często giną przez swoją głupotę. Za często się wychylają. Ponadto, jeżeli dostaniemy kulkę, to nie pali im się nam pomóc. Często potrafią nas zostawić, aż się wykrwawimy.
- Całą kampanię można przejść w CO-OP
- Redaktor wątpi, że gra wyjdzie w maju i sądzi, że BIS jeszcze przełoży premierę o kilka miesięcy.
- Fizyka zniszczeń pojazdów wypada gorzej, niż w OFP: Dragon Rising
- Kampania jest genialna
- System konwersacji jest dobry i trzyma się kupy.
- Jego zdaniem, BIS powinien popracować nad AI oraz interfejsem. Uważa, że interfejs jest nieintuicyjny i słaby.
- Gra potrzebuje dwóch rdzeni, aby ruszyć.
- Obszar trawy jest nadal za mały.
- Dźwięki są słabe, ale w preview version są tylko placeholdery.
- Fizyka nie została w ogóle zmieniona. Nadal czołg potrafi się zatrzymać na drzewku.
- Gra jest realistyczna, ale realizm nie jest nadal do końca realny.
- Misji są dynamiczne i musimy w nich podejmować decyzje.
- Można strzelać do cywili.
- Oświetlenie nadal ma małe błędy.
Jego podsumowanie - gra jest dobra, ale BIS powinien jeszcze wziąć kilka miesięcy i grę dopracować.

No więc fajnie, że u nas jest premiera 29 maja

Wy musicie poczekać

W każdym razie, w filmiku są następujące kwestie wyjaśnione.
- AI jest słabe tzn. dobrze się kryje za zasłonami, ale często giną przez swoją głupotę. Za często się wychylają. Ponadto, jeżeli dostaniemy kulkę, to nie pali im się nam pomóc. Często potrafią nas zostawić, aż się wykrwawimy.
- Całą kampanię można przejść w CO-OP
- Redaktor wątpi, że gra wyjdzie w maju i sądzi, że BIS jeszcze przełoży premierę o kilka miesięcy.
- Fizyka zniszczeń pojazdów wypada gorzej, niż w OFP: Dragon Rising
- Kampania jest genialna
- System konwersacji jest dobry i trzyma się kupy.
- Jego zdaniem, BIS powinien popracować nad AI oraz interfejsem. Uważa, że interfejs jest nieintuicyjny i słaby.
- Gra potrzebuje dwóch rdzeni, aby ruszyć.
- Obszar trawy jest nadal za mały.
- Dźwięki są słabe, ale w preview version są tylko placeholdery.
- Fizyka nie została w ogóle zmieniona. Nadal czołg potrafi się zatrzymać na drzewku.
- Gra jest realistyczna, ale realizm nie jest nadal do końca realny.
- Misji są dynamiczne i musimy w nich podejmować decyzje.
- Można strzelać do cywili.
- Oświetlenie nadal ma małe błędy.
Jego podsumowanie - gra jest dobra, ale BIS powinien jeszcze wziąć kilka miesięcy i grę dopracować.
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Powtarzam się, ale najlepiej jakby gra wyszła na jesień, w zimie. Nie tylko, że byłaby lepiej dopracowana, ale mógłbym w nią zagrać na nowym kompie
. A tak na serio to przypuszczam, że wersja, którą "Niemczyk" testował ma już troszkę czasu ( nie dadzą do testów gry, która ma ulepszone różne rzeczy, ale często przez to wywala, dadzą raczej do oficjalnych "próbek" coś bardziej stabilnego) a chłopaki z bisu na laurach (mam nadzieję) nie śpią i coś tam robią. Poza tym dużo hitów/dobrych gier miało średnie/mierne bety, a w pełnej wersji rozpościerało skrzydła i niczym nasz Adaś za najlepszych lat wzbijało się w lot po złoto 


- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Pod względem zakupów dotyczących upgrade'u sprzętowego, to najlepiej by właśnie teraz na wakacje gra trafiła w nasze łapki.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Witam 
Tak wiem, jestem nowy, jednak odbserwuje ten temat od dluzszego czasu, a i w kwesti ofp nie jestem ciemny, ofp to mozna powiedziec gra mojego zycia, gram w nia od 2001 do teraz
i jakos sie nie nudzi, a co do army 2 to fakt wolalbym poczekac az ja kompletnie dopracuja czyli jeszcze kilka miesiecy a nie dostawac w lape produkt nie ukonczony, i pozniej bawic sie z patchami, jak w wypadku army 1, a tak wogole dla mnie najwazniejsza w tego typu grach, poza realizmem oczywiscie powinna byc AI, w 'symulacjach' tego typu, jest ona jednym z glownych czynnikow klimatu 
Swoja droga, czekam rowniez na OFP DR, nie moge tego nazwac kontynuacja OFP, bo jest nim ARMA, aczkolwiek niech ARMA pozostanie 'operejszynem' , a OFPDR niech bedzie czyms nowym, nie mowie lepszym, zycze tworcom aby obydwie wyzej wspomniane gry byly grami dobrymi w swojej klasie, i niech wszystkie zapowiedzi tworcow zostana spelnione przynajmniej w 80% a najlepiej to i w 100%
I przepraszam za byc moze zle sformulowane zdania, ale sobotni wieczor (%) robi swoje
Pozdrawiam

Tak wiem, jestem nowy, jednak odbserwuje ten temat od dluzszego czasu, a i w kwesti ofp nie jestem ciemny, ofp to mozna powiedziec gra mojego zycia, gram w nia od 2001 do teraz


Swoja droga, czekam rowniez na OFP DR, nie moge tego nazwac kontynuacja OFP, bo jest nim ARMA, aczkolwiek niech ARMA pozostanie 'operejszynem' , a OFPDR niech bedzie czyms nowym, nie mowie lepszym, zycze tworcom aby obydwie wyzej wspomniane gry byly grami dobrymi w swojej klasie, i niech wszystkie zapowiedzi tworcow zostana spelnione przynajmniej w 80% a najlepiej to i w 100%

I przepraszam za byc moze zle sformulowane zdania, ale sobotni wieczor (%) robi swoje

Pozdrawiam
http://www.armagame.pl - Bis fanboy team
http://www.ofp2.pl/forum/ - Codemasters fanboy team
Co kto lubi
http://www.ofp2.pl/forum/ - Codemasters fanboy team
Co kto lubi

-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Nowy, a już się mądrzy... na szczęście bardzo sensownie 

- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
http://www.armaholic.com/pfs.php?m=view ... 80x720.jpg
hint: łapki żołnierzy.
hint: łapki żołnierzy.
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
O! Nareszcie jest pewien postęp w tym kierunku 
Na filmiku gdzie gracz dzierży Mk.48 także trzyma go za hand gripa (acz to już normalne).

Na filmiku gdzie gracz dzierży Mk.48 także trzyma go za hand gripa (acz to już normalne).