ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Maćko »

Jeśli mowa już o wielowątkowości to na P4 z HT który teoretycznie przez Windows widziany jest jako procesor dwurdzeniowy gra powinna się uruchomić ;)
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Rainbow »

W wywiadach BIS często podkreśla, że ogrom świata gry nie pozwala im na żadne większe rozwinięcie fizyki w grze. Nowością mają być jedynie HitBox'y w budynkach, które z fizyką raczej niewiele mają wspólnego. Drzewka w lesie jak upadały i się przez nie przejeżdzało tak będzie nadal.
Dla prawdziwego fana Flashpoint to i tak nie jest najważniejsze. To klimat tworzy grę.
Ostatnio zmieniony 16 sierpnia 2021, 01:55 przez Rainbow, łącznie zmieniany 1 raz.
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: centurion_94 »

Jacobss pisze:A jakiego kompa posiadasz obecnie? (może dałoby się coś małym kosztem zmodernizować).
Pentium IV 3,2ghz
Geforce 8600gt o/c 256mb
GoodRam 2gb 667mhz

Niestety mam słabą płytę główną i nie mogę zainstalować na niej 2 rdzeniowego procka :(
Wymiana płyty głównej wymaga dużych zmian, więc lepiej poczekać 3-4 miesiące po wydaniu gry i cieszyć się przyjemną grą, niż kupić na hop-siup i męczyć się z odpaleniem programu.


P.S.
Kompa kupuje w Listopadzie-Grudniu-Styczniu-Lutym, jeszcze dokładnie nie wiem, ale na pewno w zimie.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SaS TrooP »

Rainbow pisze:@Jacobss
Nowy system fizyki powiadasz? Dziwne, że nikt z BISu o tym nie wie. ArmA2 nie miała, nie ma, i nie będzie miała żadnego silnika fizycznego. Skoro tak często i wnikliwie czytasz wywiady, to powinineś też zauważyć jak często podkreślają, że ogrom świata gry nie pozwala im na żadne większe rozwinięcie fizyki w grze. Nowością mają być jedynie HitBox'y w budynkach, które z fizyką raczej niewiele mają wspólnego ---> (patrz Ragdoll). Drzewka w lesie jak upadały i się przez nie przejeżdzało tak będzie nadal.
Silników fizycznych (nawet tych OpenSource) jest wystarczająco, by któryś wybrać, ale BIS nie ma widocznie czasu na ten element, który jakimś MUST HAVE nie jest, ale nie popadajmy w paranoję i nie opisujmy cech gry, które w rzeczywistości nie istnieją.
Dla prawdziwego fana Flashpoint to i tak nie jest najważniejsze. To klimat tworzy grę.

Racja. Aż strach pomyśleć co by było gdyby ta gra miała silnik fizyczny. Gdyby ją włączono w NASA to ich komputery nie wytrzymałyby ładowania i byłby kryzys energetyczny :mrgreen:

A i tak warto się cieszyć, że w ogóle mamy np. upadające drzewa. Na takim Source, silniku niby starszym, ale o mistrzowskiej fizyce to jest niemal niemożliwe. W takim FC2 drzewa paliły się i czasem coś z nich spadało, ale nie przewracały się. Drzew tam było dość dużo i silnik nie utrzymałby tego. Nawet dość małym terenie jak w FC2 (nie dajcie się zwieść!, że on jest duży)
Awatar użytkownika
Mefiu
Posty: 492
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
ID Steam:
Numer GG: 2369010
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Mefiu »

Nie wie ktoś czy BiS nie zaprosi przypadkiem do współpracy zespołu Seventh? :P
Chłopaki dodawali klimatu swoimi utworami w OFP :)
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Dawidson »

Ścieżkę dźwiękową z OFP do dziś pamiętam, te klimatyczne utworki.
ArmA ma tylko poprawną rzec można. A przydało by się odrodzenie w tym temacie.

Choć jak do tej pory nie zaprosili Seventh do współpracy to obawiam się że już za późno.
Obrazek
RIDER
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SaS TrooP »

A mnie to cieszy bo średnio ich lubiłem :P

Problemem OSTa z Army jest to, że mjuzik jest generalnie zbyt rockowy. Przydałoby się coś bardziej symfonicznego jak np. w Crysisie.
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: centurion_94 »

Racja! W Crysisie soundtrack jest :dworship :1th
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: kondor »

To "coś" w armie (te riffy), nie nazywaj rockiem, bo to jakieś elektroniczne sample z pewnie jakiegoś musicmakera.
W głównym trailerze mamy na nieszczęście coś podobnego :( . Jednak w późniejszych jak się wsłuchamy są odświerzone klasyczne myzyki z ofp, a także chyba nowe, ale w podobnym stylu :hapy (chyba, że nie poznałem kolejnych odświeżonych).
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SaS TrooP »

Tak, ale pan Matejka w 2001 roku odwalił świetną robotę, a dalej w teamie jest - niech zrobi to znowu, to jego praca :P
Zauważyliście swoją drogą, że mody do Army nieco kuleją w kwestii dźwiękowej? Naturalnie wiele z nich jest genialne, ale np. taki Project: Reality czy Insurgency mają... muzykę skomponowaną pod ich mod!
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Forrestal »

FDF tez ;)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”