
ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Jeśli mowa już o wielowątkowości to na P4 z HT który teoretycznie przez Windows widziany jest jako procesor dwurdzeniowy gra powinna się uruchomić 

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
W wywiadach BIS często podkreśla, że ogrom świata gry nie pozwala im na żadne większe rozwinięcie fizyki w grze. Nowością mają być jedynie HitBox'y w budynkach, które z fizyką raczej niewiele mają wspólnego. Drzewka w lesie jak upadały i się przez nie przejeżdzało tak będzie nadal.
Dla prawdziwego fana Flashpoint to i tak nie jest najważniejsze. To klimat tworzy grę.
Dla prawdziwego fana Flashpoint to i tak nie jest najważniejsze. To klimat tworzy grę.
Ostatnio zmieniony 16 sierpnia 2021, 01:55 przez Rainbow, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Pentium IV 3,2ghzJacobss pisze:A jakiego kompa posiadasz obecnie? (może dałoby się coś małym kosztem zmodernizować).
Geforce 8600gt o/c 256mb
GoodRam 2gb 667mhz
Niestety mam słabą płytę główną i nie mogę zainstalować na niej 2 rdzeniowego procka

Wymiana płyty głównej wymaga dużych zmian, więc lepiej poczekać 3-4 miesiące po wydaniu gry i cieszyć się przyjemną grą, niż kupić na hop-siup i męczyć się z odpaleniem programu.
P.S.
Kompa kupuje w Listopadzie-Grudniu-Styczniu-Lutym, jeszcze dokładnie nie wiem, ale na pewno w zimie.
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Rainbow pisze:@Jacobss
Nowy system fizyki powiadasz? Dziwne, że nikt z BISu o tym nie wie. ArmA2 nie miała, nie ma, i nie będzie miała żadnego silnika fizycznego. Skoro tak często i wnikliwie czytasz wywiady, to powinineś też zauważyć jak często podkreślają, że ogrom świata gry nie pozwala im na żadne większe rozwinięcie fizyki w grze. Nowością mają być jedynie HitBox'y w budynkach, które z fizyką raczej niewiele mają wspólnego ---> (patrz Ragdoll). Drzewka w lesie jak upadały i się przez nie przejeżdzało tak będzie nadal.
Silników fizycznych (nawet tych OpenSource) jest wystarczająco, by któryś wybrać, ale BIS nie ma widocznie czasu na ten element, który jakimś MUST HAVE nie jest, ale nie popadajmy w paranoję i nie opisujmy cech gry, które w rzeczywistości nie istnieją.
Dla prawdziwego fana Flashpoint to i tak nie jest najważniejsze. To klimat tworzy grę.
Racja. Aż strach pomyśleć co by było gdyby ta gra miała silnik fizyczny. Gdyby ją włączono w NASA to ich komputery nie wytrzymałyby ładowania i byłby kryzys energetyczny

A i tak warto się cieszyć, że w ogóle mamy np. upadające drzewa. Na takim Source, silniku niby starszym, ale o mistrzowskiej fizyce to jest niemal niemożliwe. W takim FC2 drzewa paliły się i czasem coś z nich spadało, ale nie przewracały się. Drzew tam było dość dużo i silnik nie utrzymałby tego. Nawet dość małym terenie jak w FC2 (nie dajcie się zwieść!, że on jest duży)
- Mefiu
- Posty: 492
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2369010
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Nie wie ktoś czy BiS nie zaprosi przypadkiem do współpracy zespołu Seventh? 
Chłopaki dodawali klimatu swoimi utworami w OFP

Chłopaki dodawali klimatu swoimi utworami w OFP

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Ścieżkę dźwiękową z OFP do dziś pamiętam, te klimatyczne utworki.
ArmA ma tylko poprawną rzec można. A przydało by się odrodzenie w tym temacie.
Choć jak do tej pory nie zaprosili Seventh do współpracy to obawiam się że już za późno.
ArmA ma tylko poprawną rzec można. A przydało by się odrodzenie w tym temacie.
Choć jak do tej pory nie zaprosili Seventh do współpracy to obawiam się że już za późno.
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
A mnie to cieszy bo średnio ich lubiłem 
Problemem OSTa z Army jest to, że mjuzik jest generalnie zbyt rockowy. Przydałoby się coś bardziej symfonicznego jak np. w Crysisie.

Problemem OSTa z Army jest to, że mjuzik jest generalnie zbyt rockowy. Przydałoby się coś bardziej symfonicznego jak np. w Crysisie.
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Racja! W Crysisie soundtrack jest



Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
To "coś" w armie (te riffy), nie nazywaj rockiem, bo to jakieś elektroniczne sample z pewnie jakiegoś musicmakera.
W głównym trailerze mamy na nieszczęście coś podobnego
. Jednak w późniejszych jak się wsłuchamy są odświerzone klasyczne myzyki z ofp, a także chyba nowe, ale w podobnym stylu
(chyba, że nie poznałem kolejnych odświeżonych).
W głównym trailerze mamy na nieszczęście coś podobnego


- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Tak, ale pan Matejka w 2001 roku odwalił świetną robotę, a dalej w teamie jest - niech zrobi to znowu, to jego praca 
Zauważyliście swoją drogą, że mody do Army nieco kuleją w kwestii dźwiękowej? Naturalnie wiele z nich jest genialne, ale np. taki Project: Reality czy Insurgency mają... muzykę skomponowaną pod ich mod!

Zauważyliście swoją drogą, że mody do Army nieco kuleją w kwestii dźwiękowej? Naturalnie wiele z nich jest genialne, ale np. taki Project: Reality czy Insurgency mają... muzykę skomponowaną pod ich mod!