Codemasters i OFP 2
- Radeon
- Posty: 778
- Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
- ID Steam:
- Numer GG: 4014140
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Codemasters i OFP 2
Bo ArmA jest pod Dx9, a 8800 pod Dx10. Co w tym dziwnego, że w grze Dx9 sypią się tekstury? Nic.
Jak chcesz sprawdzić wydajność 8xxx w Dx10 to sobie ściągnij TO.
Poniżej 8800GTS 640MB, karty nie dadzą rady, a co dopiero w grach.
Jak chcesz sprawdzić wydajność 8xxx w Dx10 to sobie ściągnij TO.
Poniżej 8800GTS 640MB, karty nie dadzą rady, a co dopiero w grach.

Re: Codemasters i OFP 2
Radeon pisze:A druga sprawa jest taka iż seria 8xxx żyje już dość długo na rynku i ma dobre sterowniki (nie to co ATi)
eJay pisze:Nie ma dobrych sterownikow. Bo w takiej grze jak ArmA sypią się tekstury.
Podsumuję to LoL.Radeon pisze:Bo ArmA jest pod Dx9, a 8800 pod Dx10. Co w tym dziwnego, że w grze Dx9 sypią się tekstury? Nic.
Nie będę wdawał się w dyskusję, czy GF8800 ma dobre sterowniki czy nie, bo pracowałem na nim tylko raz u znajomego.
Po drugie to, że ArmA jest pod DX9, a GF8800 zrobiony pod DX10 nie ma nic do rzeczy. Karty graficzne pracują pod każdym DXiem, a zanim zostaną wydane inżynierowie testują je w 2-3 najnowszych środowiskach (w tym przypadku DX9 i DX10).
Co do błędu tekstur to nie jest to wina złych sterów tylko dupnego silnika ArmA. Na ATI ten efekt także występuje, więc gdyby był to błąd sterowników ATI i Nvidia dawno by to naprawiły, lecz to nie po ich stronie jest problem. Czas by panowie z BIS wzieli się na porządne pisanie enginów, a nie zwalanie winy na producentów k.graficznych.
Chciałem też dodać, że to jest temat o OFP2 gdyby jeszcze ktoś nie zauważył


Re: Codemasters i OFP 2
Radeon pisze:Bo ArmA jest pod Dx9, a 8800 pod Dx10. Co w tym dziwnego, że w grze Dx9 sypią się tekstury? Nic.
Jak chcesz sprawdzić wydajność 8xxx w Dx10 to sobie ściągnij TO.
Poniżej 8800GTS 640MB, karty nie dadzą rady, a co dopiero w grach.
Proponuje poczekać na gry. 8800 jest pod DX9 i nie ma pelnego supportu DX10. To tak jak z teelwizorami LCD z HD Ready. Niby HD jest, ale full 1080 nie obsługuje.
- Radeon
- Posty: 778
- Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
- ID Steam:
- Numer GG: 4014140
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Codemasters i OFP 2
No właśnie w tych kartach sprawa ma się jakoś inaczej.Rainbow pisze:Radeon pisze:A druga sprawa jest taka iż seria 8xxx żyje już dość długo na rynku i ma dobre sterowniki (nie to co ATi)eJay pisze:Nie ma dobrych sterownikow. Bo w takiej grze jak ArmA sypią się tekstury.Podsumuję to LoL.Radeon pisze:Bo ArmA jest pod Dx9, a 8800 pod Dx10. Co w tym dziwnego, że w grze Dx9 sypią się tekstury? Nic.
Nie będę wdawał się w dyskusję, czy GF8800 ma dobre sterowniki czy nie, bo pracowałem na nim tylko raz u znajomego.
Po drugie to, że ArmA jest pod DX9, a GF8800 zrobiony pod DX10 nie ma nic do rzeczy. Karty graficzne pracują pod każdym DXiem, a zanim zostaną wydane inżynierowie testują je w 2-3 najnowszych środowiskach (w tym przypadku DX9 i DX10).
Co do błędu tekstur to nie jest to wina złych sterów tylko dupnego silnika ArmA. Na ATI ten efekt także występuje, więc gdyby był to błąd sterowników ATI i Nvidia dawno by to naprawiły, lecz to nie po ich stronie jest problem. Czas by panowie z BIS wzieli się na porządne pisanie enginów, a nie zwalanie winy na producentów k.graficznych.
Chciałem też dodać, że to jest temat o OFP2 gdyby jeszcze ktoś nie zauważył![]()
@eJay
Nvidia twierdzi, że 8800 ma PEŁNY support Dx10.

Skończmy ten temat i wróćmy do OFP2.

Re: Codemasters i OFP 2
Taaaaak! M.in. takie tytuły jak: MTV: Music Generator, Pro Boxing Simulator, Advanced Ski Simulator, International Rugby Simulator, Mig-29 Soviet Fighter. Chyba poza wyścigówkami (TOCA i CMR) to nic im nie wyszłoklamacz pisze:no nie tak do konca, w historii Codemastersow jest kilkanascie gier pretendujacych do miana symulatora, szczegolnie przed 2000 rokiem:

Jedyne co mogłoby mnie zainteresować to ten Mig-29, ale jak się okazało, to taki symulator myśliwca, jak symulator żołnierza "Mario Bros."
Ostatnio zmieniony 29 maja 2007, 23:34 przez SiD, łącznie zmieniany 1 raz.




- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: Codemasters i OFP 2
MTV music generator to chyba moja ulubiona gierka na PSX - to bylo cosSiD pisze:Taaaaak! M.in. takie tytuły jak: MTV: Music Generator, Pro Boxing Simulator, Advanced Ski Simulator, International Rugby Simulator, Mig-29 Soviet Fighter. Chyba poza wyścigówkami (TOCA i CMR) to nic im nie wyszłoklamacz pisze:no nie tak do konca, w historii Codemastersow jest kilkanascie gier pretendujacych do miana symulatora, szczegolnie przed 2000 rokiem:

- PoitleK
- Posty: 190
- Rejestracja: 18 grudnia 2006, 19:55
- ID Steam:
- Numer GG: 2535531
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Codemasters i OFP 2
rzeczywiscie wynalazek szatana... i to jeszcze nic nie dajacy!


A teraz zgadnijcie ktory to ktory



A teraz zgadnijcie ktory to ktory

Peace is a lie, there is only passion.
Through passion, I gain strength.
Through strength, I gain power.
Through power, I gain victory.
Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.
Sith Code
Through passion, I gain strength.
Through strength, I gain power.
Through power, I gain victory.
Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.
Sith Code
Re: Codemasters i OFP 2
Ten drugi to DX10? 
Aleeee woda... kurcze to napewno jest screenshot z gry? A nie zdjecie zrobione dobrej klasy aparatep fotograficznym?
Gra komputerowa może TAK wyglądać?

Aleeee woda... kurcze to napewno jest screenshot z gry? A nie zdjecie zrobione dobrej klasy aparatep fotograficznym?
Gra komputerowa może TAK wyglądać?


Re: Codemasters i OFP 2
czemu sie wszyscy sie podniecają tymi dwoma obrazkami? nie twoerdze ze dx10 nie jest lepszy, ale te obrazki sa zadnym dowodem, sa tylko propagandą. nawet niebo w obrazku_dx9 dali specjlanie brzydsze, w obrazku_d10 ladne promyki, ktore przeciez sa w grach z dx9 tez, a woda w obrazku_dx10 jest 3 krotnie teksturowana, a w obrazku_dx9 tylko raz
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Codemasters i OFP 2
Nie wierze, że którykolwiek screen to dx10. A jeśli ten drugi jest prawdziwy to wyobraźcie sobie Game2.
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net