Dowcipy, kawały, śmieszne linki

... lub palce na klawiaturę niosą

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
hryst
Posty: 297
Rejestracja: 16 listopada 2006, 10:04
ID Steam: hryst
ID gracza: 0
Lokalizacja: minsk
Kontakt:

Re: Dowcipy, kawały, śmieszne linki

Post autor: hryst »

zwiastuny filmów na przyszły rok

[youtube]http://pl.youtube.com/watch?v=8uwuLxrv8jY[/youtube]

[youtube]http://pl.youtube.com/watch?v=nK_Jv4RIzpU[/youtube]

[youtube]http://pl.youtube.com/watch?v=9wOcQr-2-pE[/youtube]
You will be assimilated. Resistance is futile. :ofp
Intel E6750@3.5|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|
Awatar użytkownika
hryst
Posty: 297
Rejestracja: 16 listopada 2006, 10:04
ID Steam: hryst
ID gracza: 0
Lokalizacja: minsk
Kontakt:

Re: Dowcipy, kawały, śmieszne linki

Post autor: hryst »

ktoś poszalał w edytorze...
wraki_czolgow.jpg
You will be assimilated. Resistance is futile. :ofp
Intel E6750@3.5|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|
Peyot
Posty: 71
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 19:35
ID Steam:

Re: Dowcipy, kawały, śmieszne linki

Post autor: Peyot »

Obrazek
Awatar użytkownika
Rafael3D
Posty: 440
Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
ID Steam:
Numer GG: 11844
ID gracza: 0
Lokalizacja: UK

Re: Dowcipy, kawały, śmieszne linki

Post autor: Rafael3D »

no ten miażdży wszystkie wcześniejsze dżołki.
Szacun ziom ;) mówiąc językiem tych progamerów.

Wklejam z innego forum:
Mamy sierpień, miasteczko na Lazurowym Wybrzeżu, sezon w pełni; ale
leje, więc puchy. Wszyscy pozadłużani. Na szczęście do jednego hoteliku
przyjeżdża bogaty Rosjanin. Prosi o pokój, rzuca na stół 100$ i idzie go
obejrzeć. Hotelarz chwyta banknot i natychmiast leci uregulować
należność u dostawcy mięsa, któremu zalega. Ten łapie banknot i leci
zapłacić nim hodowcy świń, któremu zalega za towar. Ten łapie te 100$
i leci zapłacić dostawcy paszy. Ten z ulgą bierze pieniądze i z triumfem
wręcza je prostytutce, z której usług korzystał (kryzys!) na kredyt. Ta
łapie pieniądz i leci spłacić dług w hoteliku, z którego też
korzystała na kredyt...

... i w tym momencie Nowy Ruski schodzi z góry, oświadcza, że pokój mu
się nie podoba ,więc bierze swoje 100$ i wyjeżdża.

Zarobku nie ma. Ale całe miasteczko jest oddłużone i z optymizmem patrzy
w przyszłość...
Awatar użytkownika
Rafael3D
Posty: 440
Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
ID Steam:
Numer GG: 11844
ID gracza: 0
Lokalizacja: UK

Re: Dowcipy, kawały, śmieszne linki

Post autor: Rafael3D »

<mlody84> Hahha policja wpadla na chate Siwego XD
<aghr> co w tym śmiesznego?
<mlody84> nigdy nie zgadniesz co ten debil zrobil
<aghr> ??
<mlody84> skonczyl studia i wiesz szuka bezskutecznie pracy od dwoch miechow
<mlody84> no i tak wk*rwiony, bo wszedzie wolaja doswiadczaenie albo mowia jak sklada na sprzedawce ze ma za wysokie kwalifkacje
<mlody84> wpadl na ciekawa oferte pracy w Panstwowej Agencji Agencja Atomistyki w Warszawie, ktora znalazł na portalu wybiórczej
<aghr> ??
<mlody84> domyslajac sie ze standardowe cv i list motywacyjny ch*ja dadza wyslal do nich aplikacje: "Szanowny Panstwo, zwiazku z ogloszeniem pracy chcialbym aplikowac o prace w panstwa firmie, nie spelniam zadnych wymagan, ale wydaje mi sie ze i tak mam cos ciekawszego do zaoferowania, a mianowicie mam do sprzdazy wzbogacony uran z importu, oryginalny, swiezo podpierd*lony z Iranu. Z poważaniem Abdul Rahim Ishmir. P.S. W zalaczniku przesylam dowod".
<mlody84> zeby byc bardziej wiarygodnym wsadzil tam srubke, ktora zabral z wycieczki z Czarnobyla
<mlody84> antyterrorysci mu przedwczoraj sie rozpierd*lili drzwi XD
<aghr> LOL
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: Dowcipy, kawały, śmieszne linki

Post autor: Dawidson »

Z tematu o ArmA2 na purepc.

Wyglada toto zarabiscie , jak dla mnie mogli by zblizyc troche ta gre do BF2
z taka gtrafika i obszarem bylby miod malina .


:dworship
Obrazek
RIDER
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Dowcipy, kawały, śmieszne linki

Post autor: SaS TrooP »

I tak lepiej że do BFa 2 a nie Call of Duty :P
Jak owoż BFa lubię i utrzymuje resztki realizmu czego nie byłbym skłonny rzec o CoD :mrgreen:
Awatar użytkownika
Max96
Posty: 54
Rejestracja: 28 stycznia 2009, 13:21
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Dowcipy, kawały, śmieszne linki

Post autor: Max96 »

Wiem że temat dawno nie ruszany ale moze to go rozrusza:


Nowe książki już w sprzedaży:
"Wzbogacanie uranu w warunkach domowych"
"Dzieciństwo daltonisty"-książeczka do kolorowania
"Uczymy się liczyć do 2"-tom 3
"Jesli mnie nie kupisz to... - sztuka odpornosci na reklamy"
"Operacje kardiochirurgiczne dla opornych"
"Tetris - solucja"
"Lądowanie z nieotwartym spadochronem - kurs 30 dniowy"


-Jak określic, kto jest prawdziwym liderem w zespole pracowników biurowych?
-Trzeba zobaczyć, kto ma na stole pilota od klimy.
Awatar użytkownika
aszek
Posty: 133
Rejestracja: 11 lipca 2008, 06:17
ID Steam:
Numer GG: 8568774
ID gracza: 0

Re: Dowcipy, kawały, śmieszne linki

Post autor: aszek »

Kod: Zaznacz cały

[aP] exec "live.sqs";
live.sqs

; aszek, 2009

Kod: Zaznacz cały

? (count _this != 1) : goto "end";

_ActionMan = _this select 0;

_tigger = createTrigger ["EmptyDetector", getpos _ActionMan];
_tigger triggerAttachVehicle [_ActionMan];
_tigger setTriggerArea [2000, 2000, 0, false];
_tigger setTriggerTimeout [1, 1, 1, false];
_tigger setTriggerType "LOGIC";
_tigger setTriggerStatements ["this", "", ""];
_tigger setTriggerActivation ["ANY", "PRESENT", true];

_group = group _ActionMan;
_ActionMan addWeapon "binocular";
? (date select 3) > 21 and (date select 3) < 5 : _ActionMan addWeapon "nvGoggles";

#repeat
~30
_ActionMan SetCombatMode "green";
_ActionMan SetBehaviour "safe";
_ActionMan SetMimic "sad"

_units = list tigger - [units group _ActionMan];
? (count _units < 1) : goto "repeat";

_index = 0;
#select
? _index > count _units : goto "repeat"; 
_unitA = _units select _index;
_index = _index + 1;
? not (isNull _unitA) : goto "check";

#check
_ActionMan setCombatMode "AWARE";
_ActionMan lookAt _unitA;
_ActionMan SetMimic "smile";

? (_ActionMan distance _unitA) > 50 : _ActionMan useWeapon "binocular";
@UnitReady (_ActionMan) and (_ActionMan knowsAbout _unitA == 4);

? (side _unitA != civilian) or (side _unitA != side _ActionMan) : _ActionMan SetMimic "angry"; goto "select";
? typeOf _unitA != "Man" : _ActionMan SetMimic "cynic"; goto "select";
? typeOf (_unitA) != "MarianQuandt" : _ActionMan SetMimic "cynic"; goto "select";

_ActionMan globalchat localize "STRC_05v07";
_unitA glanceAt _ActionMan;

? typeOf (_unitA) == "MarianQuandt02" : _ActionMan groupchat localize "STRC_05v08"; goto "approch2";
? typeOf (_unitA) == "MarianQuandt03" : _ActionMan groupchat localize "STRC_05v08"; goto "approch3";

_ActionMan globalchat localize "STRC_XTv85";
_ActionMan SetMimic "angry";
goto "select";

#approch2
#approch3
[_ActionMan] join GrpNull; 
_aActionMan setSpeedMode "FULL";
_aActionMan setCombatMode "BLUE";
_aActionMan forceSpeed 500;

_ActionMan doMove getpos [(getpos _unitA select 0) + 20, (getpos _unitA select 1) - 20, 0];
_ActionMan glanceAt _unitA;

? (age _unitA < 17.99) or (age _unitA > 50.99) or (count units group _unitA == 2) or (locked _unitA) or (needReload _vehicle _ActionMan == 0)
: _ActionMan SetMimic "suprise"; _timeStart = _time; WaitFor (_timeStart + 10 > _time); _ActionMan allowFleeing 1;[_ActionMan] join leader _group; WaitFor (stopped _ActionMan); goto "select";

wS1 setMimic "happy"
[_ActionMan] join _UnitA;
group _UnitA SetFormation "COLUMN";
_aActionMan setCombatMode "RED";

setaperture 32 - (Fuel vehicle _ActionMan * 10/32)
_ActionMan doMove getPos _UnitA;
skipTime -((_ActionMan distance _unitA) / (speed _ActionMan));
@UnitReady (_ActionMan);
setaperture 32;

_unitA allowFleeing 0;
_ActionMan allowFleeing 0;
_unitA enableAttack false;
_ActionMan enableAttack false;

setviewdistance 0.1;
? not (_ActionMan hasWeapon "Parachute") : _unitA SetMimic "suprise"; _unitA say localize "STRC_XTv25"; _ActionMan SetMimic "cynic"; _ActionMan say localize "STRC_XTv86"; _unitA removeWeapon "Parachute";  _ActionMan addWeapon "Parachute"; 

setviewdistance 2.5; 
"0" objstatus "ACTIVE";

_ActionMan SetMimic "happy"; 
_ActionMan selectWeapon "Library_WeaponHolder";
_ActionMan action ["strokeGun", ObjNull] ;
_ActionMan selectWeapon "Parachute";

? (skill _ActionMan > 0.5) : _ActionMan action ["GearOn", vehicle _ActionMan] ;
? (skill _ActionMan < 0.5) : _unitA action ["GearOn", vehicle _ActionMan] ;

vehicle _unitA lock false;

? not (_ActionMan hasWeapon "Library_WeaponHolder")  or typeName (sizeOf  "Library_WeaponHolder") != "SCALAR" or typeName (sizeOf  "Library_WeaponHolder") != "CONTROL" : vehicle _unitA lock true; "0" objstatus "FAILED"; _ActionMan AddScore (100 - age _unitA);

? _ActionMan rank "CAPTAIN" : _unitA say localize STRC_xAv25;

_unitA doMove getpos ((nearestObjects [getpos _unitA, ["Bush", "House"], 1500]) select 0);
@UnitReady (_unitA) and UnitReady (_ActionMan);

vehicle _unitA lock false;
[_actionMan] AllowGetIn true;
_ActionMan assignAsDriver _unitA; 
_unitA assignAsCommander _ActionMan; 

_unitA say "STRC_CM07n02"; 
vehicle _ActionMan AssignAsCargo vehicle _unitA;

? age _unitA > 22 + random (100) : _unitA say localize "STRC_XTv86"; weapon _ActionMan AssignAsCargo (_unitA weapon select 2); _unitA say localize STR_M03n01;

_unitA setUnitPos "DOWN";
_unitA disableAI "MOVE";


#loop
? not (alive _ActionMan) : goto "breakloop";
? not (canStand _ActionMan) : goto "breakloop";
? precision _ActionMan < 0.1 : goto "breakloop";
? stopped _ActionMan : goto "breakloop";

? abs (getDir (_unitA) - getDir (_ActionMan)) > 180: _ActionMan setDir getDir _unitA;

_ActionMan playMove "AmovPercMstpSnonWnonDnon_exercisePushup"
_actionMan action ["getin", vehicle _unitA];
~random (getacctime * (1.1 - skill _ActionMan))
_actionMan action ["getout", vehicle _unitA];
_ActionMan playMove "";

vehicle _ActionMan setfuel (fuel vehicle _ActionMan - 1.1/skill _ActionMan);
? (fuel vehicle _ActionMan) == 0) : goto "endloop";


#breakloop
~2
_unitA SetMimic "suprise"; 
_unitA setUnitPos "UP";
_unitA say localize "STR_M04LEAVE";
~2
_unitA say localize "STRC_xAv15";
_unitA setCombatMode "RED";
_unitA enableAttack true;
_unitA lock true;

_ActionMan SetMimic "sad"; 
_ActionMan setCombatMode "YELLOW"; 
_ActionMan leaveVehicle vehicle _unitA;
_ActionMan allowFleeing 1;
[_ActionMan] join leader _group; 
@(stopped _ActionMan) and UnitReady (_ActionMan);
"0" objstatus "FAILED"; 
_ActionMan AddScore -100;
goto "repeat";


#endloop
_unitA SetMimic "happy"; 
_unitA SetUnitPos "UP";
_ActionMan SetMimic "happy"; 
_ActionMan SetUnitPos "UP";
setviewdistance 50; 
"0" objstatus "DONE";
_ActionMan AddScore 100;
_ActionMan say localize "STRC_05v60";
_ActionMan fire ["throw", "SmokeShellRed", "SmokeShellRed"];
_unitA doMove getpos ((nearestObjects [getpos _unitA, ["Church"], 5000]) select 0);
_ActionMan doFollow _unitA;
_ActionMan SetCaptive true;
ForceEnd;
goto "end";


#end
deletevehicle _tigger;
exit;
"True glory consists in doing what deserves to be written, in writing what deserves to be read." - Pliny The Elder
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Dowcipy, kawały, śmieszne linki

Post autor: SaS TrooP »

A tak generalnie to co to jest? :mrgreen:
Awatar użytkownika
Max96
Posty: 54
Rejestracja: 28 stycznia 2009, 13:21
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Dowcipy, kawały, śmieszne linki

Post autor: Max96 »

Zazwyczaj szybko łapie "kawały" i wszystko inne ale tu sie poddaje
ODPOWIEDZ

Wróć do „Co ślina na język...”