ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

ODPOWIEDZ
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Rainbow »

Nie, nie będzie...poza tym PhysXa nikt nie zapowiadał. BIS testuje go na VBS2, ale nic ponad to.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: kondor »

BIS nie użył go, gdyż (przynajmniej on tak twierdzi) nie jest wspierany przez wszystkich (2) liczących się producentów GPU.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: kondor »

"narzekania ciąg dalszy":
http://www.pcgames.de/screenshots/origi ... t__14_.jpg
coś nie tak mają z oświetleniem - zobaczcie na cienie/oświetlenie munduru - wygląda trochę jak statyczne light-mapy. Jakieś światło od dołu?
Być może jest coś w rodzaju czynnika zwiększającego (sztucznie) widoczność gracza. -Na ekranie nie da się osiągnąć rozdzielczości ludzkiego oka, piksele się zlewają, więc może chcieli dać kontury?
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SaS TrooP »

Wyskakuje .gif "No Deeplinking please" -.-
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: kondor »

Awatar użytkownika
Mefiu
Posty: 492
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
ID Steam:
Numer GG: 2369010
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Mefiu »

To samo.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: kondor »

http://community.codemasters.com/forum/ ... p?t=346340 w tym topicu w 1. poście 1. link prowadzi do artykułu z galerią (galeria jest na 2. stronie artykułu na dole). Chodzi mi o 9. obrazek (dwóch gości się skrada - widać ich plecy). 14. obrazek też jest ciekawy - powinni usunąć crosshair podczas przeładowania.
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Forrestal »

Wklejcie sobie adres tego obrazka w przegladarce i zadziala ;)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Maćko »

Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SaS TrooP »

Cóż, nie wiem co powiedzieć - to wygląda... dziwnie?
Nie no, serio nie wiem co powiedzieć :D

Jedynie do czego się doczepiam to odcienie jak po wojnie jądrowej (reszty nie komentuję, ale nie podoba mi się. Jak zawsze). Acz rozwalił mnie komentarz:
please can you do another gameplay video of the OF2 are so incredible
Ostatnio zmieniony 11 kwietnia 2009, 18:36 przez SaS TrooP, łącznie zmieniany 1 raz.
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: eJay »

Filmik z OFP całkiem całkiem. System rozkazów wydaje się być bardzo fajny.

Materiał z ArmA II (Od 9:50) - http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/2 ... amtype=WM2

Skakanie przez płotki, fajne krajobrazy, dobre zachowanie AI (flankowanie, krycie się za przeszkodami), szkoda, że znowu przy zoomie gra wyraźnie zwalnia.
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”