To może i ja się dopiszę...
Intel Pentium 4 - 2800 MHz 1MB cache, Socket 478
1024 MB Ram Kingston
GeForce 6800XT 128MB 256 BIT 350/400 odblokowane 2 dodatkowe jednostki vertex shader
MSI P4MAM2-V (MS-7095 v1.X) na chipsecie VIA VT8751A (P4M266A)
ExcelStorTechnology J880 - 80 GB
No i... nie jest najfajniej (co prawda karta nie jest najlepsza; bo tylko 400MHz na pamięciach DDR1), ale w innych grach jest full wypas, nawet w crysisa demo w 1024x768 na nisko/srednich detalach da się ładnie zagrać. Cod4 demo na średnich z cieniami - nie spada poniżej 30 FPS. Wynik w 3dmarku03: 6305 (bez odblokowywania dodatkowych jednostek, po odblokowaniu 2 vertexów - 6342)
Czemu w ArmA przy
takich ustawieniach mam tylko 20~38 FPS ? Tj w terenie 25~37 zależy od ilości obiektów, w mieście 25, a w lesie 20~25 przy takich detalach wydaje mi się że powinno być coś więcej (w trakcie robienia screena miałem 25)

Jakieś sugestie ?
Acha... dodam jeszcze że moja płyta główna ma AGP 4x i pamięci maksymalnie pracują w trybie 266 tj PC2100, moja kostka to jest 400MHz PC3200.
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm