ArmA 2: Operation Arrowhead
Moderator: Inkwizytor
Re: ARMA 2: Operation Arrowhead
Dla mnie liczy sie tylko żeby nie zakladac jakis kont placic nie wiadomo czym i cos wykupywac
, tylko dokonac przelewu czy to dostawcy czy osobie pośredniej i po kilku dniach mieć paczke
. Bo na Lem mam w dalekim poważaniu
.
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: ARMA 2: Operation Arrowhead
Taniej wyjdzie od razu do Polski, wbrew pozorom wysyłka z UK nie jest droga.
Wydaj mi się, że wysyłka całej paczki do jednego a potem rozsyłanie do poszczególnych osób w Polsce wyjdzie drożej niż gdyby każdy kupił z UK na własną rękę.
Trzeba by policzyć, różnice są niewielkie ale są
Wydaj mi się, że wysyłka całej paczki do jednego a potem rozsyłanie do poszczególnych osób w Polsce wyjdzie drożej niż gdyby każdy kupił z UK na własną rękę.
Trzeba by policzyć, różnice są niewielkie ale są
Mów mi milordzie łapserdaku!
- Kristof
- Posty: 81
- Rejestracja: 26 marca 2008, 11:45
- ID Steam:
- Numer GG: 6186420
- ID gracza: 2565124
- Lokalizacja: Niemcy -Polska Białystok
Re: ARMA 2: Operation Arrowhead
Jesli ktos posiada wersie A2OA 1.51 na tym linku mozna sciagnac Patch 1.52 A2OA
http://solidfiles.com/d/bbbc/
http://solidfiles.com/d/bbbc/
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: ARMA 2: Operation Arrowhead
Wersja z SProcket to już 1.52
Pierwsze wrażenie jest bardzo pozytywne.
Na pierwszy plan wysuwa się świetna ścieżka dźwiękowa... w końcu! Od czasu OFP wiało nudą z głośników a teraz mamy bardzo klimatyczne i nakręcające kawałki.
Grafika lekko usprawniona, nowe efekt zabija moje HD4870 ale zapewne HD4890 już nie będzie miało z tym problemów.
Grałem w 1920 x 1200 bez AA i bez Post Process, cienie i detale terenu High, reszta medium. Grało się bardzo przyjemnie, fps'y nie spadały poniżej 29, przeważnie miałem 40. Nawet "urbanowa" mapka nie sprawia większych problemów.
Detale nowych obiektów, postaci, pojazdów, broni i otoczenia jak zwykle na najwyższym poziomie.
Little bird jest przeniesiony z ArmA1 i nawet nikt się nie podkusił o poprawienie czegokolwiek w nim, po prostu jest skopiowany z tymi brzydkimi teksturami. Szkoda... bo trochę dziwnie to wygląda na tle innych pojazdów.
SCAR jest totalny! Jestem szczęśliwym posiadaczem jednej z najdroższych replik scara i wszystko mi się zgadza, każda śrubka czy frezy na bolt catch receiver. Dźwięk jest również i chyba nawet bliski oryginałowi.
Kampania zaczęła się dobrze ale coś już spieprzyłem w trzeciej misji, gdzieś zgubiłem konwój. Zapewne częściowo to moja wina... bo za szybko rwałem do przodu zajarany pociskaniem talibów... kiedy zaczęli wzywać mnie przez radio, że mam natychmiast wracać wskoczył mi kolejny triger i się spieprzyło. W konwoju było jakieś APC odpowiedzialne za UAV ale nie dojechało... chyba nawet zniknęło. Może takistańczycy porwali mój cenny pojazd.
Warfare jaki daje nam bis nadal jest tak samo crapowaty jak poprzednie, trzeba poczekać na warfare BE
No i tyle... na więcej nie miałem czasu.
BTW w edytorze nie widziałem sił brytyjskich!
Pierwsze wrażenie jest bardzo pozytywne.
Na pierwszy plan wysuwa się świetna ścieżka dźwiękowa... w końcu! Od czasu OFP wiało nudą z głośników a teraz mamy bardzo klimatyczne i nakręcające kawałki.
Grafika lekko usprawniona, nowe efekt zabija moje HD4870 ale zapewne HD4890 już nie będzie miało z tym problemów.
Grałem w 1920 x 1200 bez AA i bez Post Process, cienie i detale terenu High, reszta medium. Grało się bardzo przyjemnie, fps'y nie spadały poniżej 29, przeważnie miałem 40. Nawet "urbanowa" mapka nie sprawia większych problemów.
Detale nowych obiektów, postaci, pojazdów, broni i otoczenia jak zwykle na najwyższym poziomie.
Little bird jest przeniesiony z ArmA1 i nawet nikt się nie podkusił o poprawienie czegokolwiek w nim, po prostu jest skopiowany z tymi brzydkimi teksturami. Szkoda... bo trochę dziwnie to wygląda na tle innych pojazdów.
SCAR jest totalny! Jestem szczęśliwym posiadaczem jednej z najdroższych replik scara i wszystko mi się zgadza, każda śrubka czy frezy na bolt catch receiver. Dźwięk jest również i chyba nawet bliski oryginałowi.
Kampania zaczęła się dobrze ale coś już spieprzyłem w trzeciej misji, gdzieś zgubiłem konwój. Zapewne częściowo to moja wina... bo za szybko rwałem do przodu zajarany pociskaniem talibów... kiedy zaczęli wzywać mnie przez radio, że mam natychmiast wracać wskoczył mi kolejny triger i się spieprzyło. W konwoju było jakieś APC odpowiedzialne za UAV ale nie dojechało... chyba nawet zniknęło. Może takistańczycy porwali mój cenny pojazd.
Warfare jaki daje nam bis nadal jest tak samo crapowaty jak poprzednie, trzeba poczekać na warfare BE
No i tyle... na więcej nie miałem czasu.
BTW w edytorze nie widziałem sił brytyjskich!
Mów mi milordzie łapserdaku!
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: ARMA 2: Operation Arrowhead
ArmA 2: Operation Arrowhead 1.52 update + Dedicated Server
http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=101221
http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=101221
Mów mi milordzie łapserdaku!
- hryst
- Posty: 297
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 10:04
- ID Steam: hryst
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: minsk
- Kontakt:
Re: ARMA 2: Operation Arrowhead
czyli patch uniwersalny do A2 oraz A2OANOTE: This patch will also update your ARMA 2 1.05 to 1.07 if necessary
You will be assimilated. Resistance is futile.
Intel E6750@3.5|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|
Intel E6750@3.5|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: ARMA 2: Operation Arrowhead
Brytole mają dojść z tego co wiem w jakimś DLC.
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: ARMA 2: Operation Arrowhead
No i wszystko jasne. Pomimo tego, że patche się nie zgadzają to gra i tak się scaliłaMaruk pisze:Arma 2 1.07 is more advanced in some terms than OA (basically, in terms of multicore performance, memory management and file handling, OA is closer to A2 1.05 than A2 1.07). Why? It is very simple: 1.07 has reached relatively stable state only days ago so there was no chance to include this in OA for release.
Of course, we are working to merge all the new improvements in core engine to OA as soon as possible.
Nie długo zapewne dostaniemy kolejny oficjalny patch i może jakiś surprise
Mów mi milordzie łapserdaku!
- Kristof
- Posty: 81
- Rejestracja: 26 marca 2008, 11:45
- ID Steam:
- Numer GG: 6186420
- ID gracza: 2565124
- Lokalizacja: Niemcy -Polska Białystok
Re: ARMA 2: Operation Arrowhead
Juz troche sie serverow nazbierało i dla coopowcow DominationA2 OA (2.14)
Dużo że tak powiem swierzych graczy i oszołomow na serverach
Niedługo na Hell-Fire Polska 13PPL tez Operation Arowhead ale poczekamy na zakup OA przez Polskich graczy .
Pozdrawiam
http://img818.imageshack.us/img818/2861/oa2.png
ufoman: Ostatni raz poprawiam Twoja wiadomosc. Nastepnym razem ostrzezenie.
Dużo że tak powiem swierzych graczy i oszołomow na serverach
Niedługo na Hell-Fire Polska 13PPL tez Operation Arowhead ale poczekamy na zakup OA przez Polskich graczy .
Pozdrawiam
http://img818.imageshack.us/img818/2861/oa2.png
ufoman: Ostatni raz poprawiam Twoja wiadomosc. Nastepnym razem ostrzezenie.
Re: ARMA 2: Operation Arrowhead
Parę screenów przedstawiających krajobraz Takistan'u i Zargabad'u
by FOX

http://www.sendspace.pl/file/6e5f104942a469a54c161c3

http://www.sendspace.pl/file/6e5f104942a469a54c161c3