ArmA 2: Operation Arrowhead

Dyskusja ogólna, tryb singleplayer tylko o Arma2OA

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: FOX-PL* »

Dla mnie liczy sie tylko żeby nie zakladac jakis kont placic nie wiadomo czym i cos wykupywac :? , tylko dokonac przelewu czy to dostawcy czy osobie pośredniej i po kilku dniach mieć paczke 8) . Bo na Lem mam w dalekim poważaniu :zolta .
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: mant3z »

Taniej wyjdzie od razu do Polski, wbrew pozorom wysyłka z UK nie jest droga.
Wydaj mi się, że wysyłka całej paczki do jednego a potem rozsyłanie do poszczególnych osób w Polsce wyjdzie drożej niż gdyby każdy kupił z UK na własną rękę.
Trzeba by policzyć, różnice są niewielkie ale są :)
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
Kristof
Posty: 81
Rejestracja: 26 marca 2008, 11:45
ID Steam:
Numer GG: 6186420
ID gracza: 2565124
Lokalizacja: Niemcy -Polska Białystok

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: Kristof »

Jesli ktos posiada wersie A2OA 1.51 na tym linku mozna sciagnac Patch 1.52 A2OA


http://solidfiles.com/d/bbbc/
Obrazek



http://www.realclub.fora.pl/
Team Speak 3 adres; 85.236.109.28 port 10667 13PPL Hell-Fire Server
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: mant3z »

Wersja z SProcket to już 1.52
Pierwsze wrażenie jest bardzo pozytywne.
Na pierwszy plan wysuwa się świetna ścieżka dźwiękowa... w końcu! Od czasu OFP wiało nudą z głośników a teraz mamy bardzo klimatyczne i nakręcające kawałki.
Grafika lekko usprawniona, nowe efekt zabija moje HD4870 ale zapewne HD4890 już nie będzie miało z tym problemów.
Grałem w 1920 x 1200 bez AA i bez Post Process, cienie i detale terenu High, reszta medium. Grało się bardzo przyjemnie, fps'y nie spadały poniżej 29, przeważnie miałem 40. Nawet "urbanowa" mapka nie sprawia większych problemów.

Detale nowych obiektów, postaci, pojazdów, broni i otoczenia jak zwykle na najwyższym poziomie.
Little bird jest przeniesiony z ArmA1 i nawet nikt się nie podkusił o poprawienie czegokolwiek w nim, po prostu jest skopiowany z tymi brzydkimi teksturami. Szkoda... bo trochę dziwnie to wygląda na tle innych pojazdów.

SCAR jest totalny! Jestem szczęśliwym posiadaczem jednej z najdroższych replik scara i wszystko mi się zgadza, każda śrubka czy frezy na bolt catch receiver. Dźwięk jest również i chyba nawet bliski oryginałowi.

Kampania zaczęła się dobrze ale coś już spieprzyłem w trzeciej misji, gdzieś zgubiłem konwój. Zapewne częściowo to moja wina... bo za szybko rwałem do przodu zajarany pociskaniem talibów... kiedy zaczęli wzywać mnie przez radio, że mam natychmiast wracać wskoczył mi kolejny triger i się spieprzyło. W konwoju było jakieś APC odpowiedzialne za UAV ale nie dojechało... chyba nawet zniknęło. Może takistańczycy porwali mój cenny pojazd.

Warfare jaki daje nam bis nadal jest tak samo crapowaty jak poprzednie, trzeba poczekać na warfare BE :)

No i tyle... na więcej nie miałem czasu.
BTW w edytorze nie widziałem sił brytyjskich!
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: mant3z »

ArmA 2: Operation Arrowhead 1.52 update + Dedicated Server

http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=101221
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
hryst
Posty: 297
Rejestracja: 16 listopada 2006, 10:04
ID Steam: hryst
ID gracza: 0
Lokalizacja: minsk
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: hryst »

NOTE: This patch will also update your ARMA 2 1.05 to 1.07 if necessary
czyli patch uniwersalny do A2 oraz A2OA
You will be assimilated. Resistance is futile. :ofp
Intel E6750@3.5|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: SaS TrooP »

Brytole mają dojść z tego co wiem w jakimś DLC.
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: mant3z »

Maruk pisze:Arma 2 1.07 is more advanced in some terms than OA (basically, in terms of multicore performance, memory management and file handling, OA is closer to A2 1.05 than A2 1.07). Why? It is very simple: 1.07 has reached relatively stable state only days ago so there was no chance to include this in OA for release.

Of course, we are working to merge all the new improvements in core engine to OA as soon as possible.
No i wszystko jasne. Pomimo tego, że patche się nie zgadzają to gra i tak się scaliła :)
Nie długo zapewne dostaniemy kolejny oficjalny patch i może jakiś surprise :roll:
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
Kristof
Posty: 81
Rejestracja: 26 marca 2008, 11:45
ID Steam:
Numer GG: 6186420
ID gracza: 2565124
Lokalizacja: Niemcy -Polska Białystok

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: Kristof »

Juz troche sie serverow nazbierało i dla coopowcow DominationA2 OA (2.14) :!:
Dużo że tak powiem swierzych graczy i oszołomow na serverach :zolta
Niedługo na Hell-Fire Polska 13PPL tez Operation Arowhead ale poczekamy na zakup OA przez Polskich graczy .
Pozdrawiam


http://img818.imageshack.us/img818/2861/oa2.png

ufoman: Ostatni raz poprawiam Twoja wiadomosc. Nastepnym razem ostrzezenie.
Obrazek



http://www.realclub.fora.pl/
Team Speak 3 adres; 85.236.109.28 port 10667 13PPL Hell-Fire Server
Awatar użytkownika
thisrox
Posty: 54
Rejestracja: 17 grudnia 2009, 18:57
ID Steam:
Numer GG: 6760268
ID gracza: 0
Lokalizacja: Rzeszów

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: thisrox »

Kilka screenów z dzisiejszego testu :D
Załączniki
bez tytułu12.JPG
bez tytułu1.JPG
bez tytułu.JPG
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: FOX-PL* »

Parę screenów przedstawiających krajobraz Takistan'u i Zargabad'u 8) by FOX
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
http://www.sendspace.pl/file/6e5f104942a469a54c161c3
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma2 Operation Arrowhead”