Arma3 oficjalnie
Moderator: Inkwizytor
Re: Arma3 oficjalnie
Właśnie wersja ze Steam się zaktualizowała do 1.00. Można w bibliotece Steam ustawić grę na język Polski. Właściwości i zakładka język
- polikerski
- Posty: 236
- Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Marki
Re: Arma3 oficjalnie
Przyzwyczaiłem się już do angielskiegoArtek3333 pisze:Właśnie wersja ze Steam się zaktualizowała do 1.00. Można w bibliotece Steam ustawić grę na język Polski. Właściwości i zakładka język

Gdy widzisz błysk, jest już za późno...

Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device

Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
Re: Arma3 oficjalnie
Język polski można również ustawić z poziomu gry.
- polikerski
- Posty: 236
- Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Marki
Re: Arma3 oficjalnie
Ciekawy jestem kiedy dodadzą więcej rzeczy, takich jak na przykład więcej pojazdów powietrznych. Gdzieś widziałem, że mówili "...i więcej pojazdów niż w poprzedniej części" a póki co jest ich mniej.
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...

Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device

Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
Re: Arma3 oficjalnie
No właśnie jest cieniutkopolikerski pisze:Ciekawy jestem kiedy dodadzą więcej rzeczy, takich jak na przykład więcej pojazdów powietrznych. Gdzieś widziałem, że mówili "...i więcej pojazdów niż w poprzedniej części" a póki co jest ich mniej.

Re: Arma3 oficjalnie
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1YBZUxMX8g Oglądając to pewne drobiazgi dźwiękowe przypomniały mi OFP.
- polikerski
- Posty: 236
- Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Marki
Re: Arma3 oficjalnie
Kto pamięta kiedy wyszła reszta OFP? Bo ja niestety miałem demo a potem resistance, jak już wszystko było.
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...

Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device

Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
- Diabl0
- Posty: 134
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 01:10
- ID Steam:
- Numer GG: 2236900
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Arma3 oficjalnie
Z sentymentu odpaliłem na moim leciwym piecyku i pierwsze zdziwienie - działa, i nawet nie muli zbyt mocno na domyślnych ustawieniach. Jedynie te LOD i widoczne doczytywanie tekstur, ale czego oczekiwać od 5letniego Core 2 Quatro 2.4GHZ z 8GB ram i GF 460 GTX (czy jakoś tak). Niestety, to był koniec pozytywów.
Na początek odpaliłem Showcase Infantry i... to już wszystko było. Czułem się identycznie jak w ArmA, jedynie miałem jakąś dziwną broń zamiast swojskiego M16...
Następnie odpaliłem Showcase Tanks i znowu jak w domu - to wszystko już było, to wszystko działało tak samo, jedynie modele trochę inne. I dalej fizyka nie istnieje, dalej AI potrafi wjechać na kamień i się zablokować, dalej przy kolizji można skakać czołgiem na kilkadziesiąt metrów w górę lub sczepaić sie...
Samolotami i wiatrakami nigdy nie lubiłem latać, zresztą czołgi tak mnie zniechęciły że już mi się nie chciało dalej psuć wspomnień i wyłączyłem ten addonpack...
OFP wyszło w 12 lat temu i stanowiło wówczas sensację, rewelację i klasę samą w sobie. Arma została wydana 5 lat później i o ile mechanika pozostała prawie taka sama, to jednak widać było że coś przy niej robiono. Teraz 7 lat później (to już tyle czasu?) Arma 3 poza menu wygląda i zachowuje się identycznie jak wtedy, nadal ma te same problemy z fizyką, kolizjami i przenikaniem się obiektów, nadal animacje są sztuczne z AI śmiało można usunąć drugą literkę...
Szkoda...
Na początek odpaliłem Showcase Infantry i... to już wszystko było. Czułem się identycznie jak w ArmA, jedynie miałem jakąś dziwną broń zamiast swojskiego M16...
Następnie odpaliłem Showcase Tanks i znowu jak w domu - to wszystko już było, to wszystko działało tak samo, jedynie modele trochę inne. I dalej fizyka nie istnieje, dalej AI potrafi wjechać na kamień i się zablokować, dalej przy kolizji można skakać czołgiem na kilkadziesiąt metrów w górę lub sczepaić sie...
Samolotami i wiatrakami nigdy nie lubiłem latać, zresztą czołgi tak mnie zniechęciły że już mi się nie chciało dalej psuć wspomnień i wyłączyłem ten addonpack...
OFP wyszło w 12 lat temu i stanowiło wówczas sensację, rewelację i klasę samą w sobie. Arma została wydana 5 lat później i o ile mechanika pozostała prawie taka sama, to jednak widać było że coś przy niej robiono. Teraz 7 lat później (to już tyle czasu?) Arma 3 poza menu wygląda i zachowuje się identycznie jak wtedy, nadal ma te same problemy z fizyką, kolizjami i przenikaniem się obiektów, nadal animacje są sztuczne z AI śmiało można usunąć drugą literkę...
Szkoda...
- Radeon
- Posty: 778
- Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
- ID Steam:
- Numer GG: 4014140
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Arma3 oficjalnie
Nie do końca jest to samo. Na przykład czołgi - wejdź do edytora, postaw dwa czołgi i strzelaj jednym w drugi. Teraz zrób to samo w ArmA 2. Teraz policz ile Ci zeszło strzałów zanim czołg został wyłączony z bitwy/przestał działać/nazwij to jak chcesz. Nawet strzelanie w zad nic nie zmienia.
Może będą coś modyfikować przy wydawaniu kampanii. Jak nie to trzeba czekać na ACE, bo takie strzelanie to ja mam w BF3 i to 100 razy bardziej efekciarskie.
Tak czy siak trójka to fajna platforma, nowsza technicznie, więc za jakiś czas, z modami, może nawet będzie fajnie.
Może będą coś modyfikować przy wydawaniu kampanii. Jak nie to trzeba czekać na ACE, bo takie strzelanie to ja mam w BF3 i to 100 razy bardziej efekciarskie.
Tak czy siak trójka to fajna platforma, nowsza technicznie, więc za jakiś czas, z modami, może nawet będzie fajnie.

Re: Arma3 oficjalnie
ArmA to ArmA i zawsze jakieś bugi się znajdą.
Jedno jest pewne. Jest lepiej! Grafika - Teren, drzewa oraz oświetlenie jest zdecydowanie lepsze i realistyczne w porównaniu z poprzednimi wersjami a nawet w porównaniu z wszystkimi grami, po prostu mistrzostwo. Można się poczuć jak w realnym świecie biegając po którejkolwiek wyspie. Poruszanie się postacią jest o wiele, wiele lepsze, nie ma tej mułowatości, a ten wybór pozycji jest rewelacyjny. AI też poprawione. AI potrafi nawet użyć granatu wrzucając go do pomieszczenia w którym się znajdujemy, a rzucanie granatem w końcu jest takie jak powinno być. Widać jednak lenistwo i zaniedbania odnośnie niektórych pojazdów (tekstury) i niestety! Mało gadżetów!
W armie 2 na starcie było więcej. Wybaczcie za ten bełkot, ale jestem po paru piwkach.
Pozdrawiam wszystkich zadowolonych i nie zadowolonych fanów serii arma. 



