@kondor
Nie martw się, w ArmA2 czołgi też będą się ślizgać

Dodam też od siebie, że panowie z BISu nadal nie zmienili jednej rzeczy od czasów OFP, co woła o pomstę... Gdzie jest broń biała?
Dalszy ruch po nagłym zahamowaniu (poślizg) jest bliższy prawdzie niż nieskończone przyśpieszenie (przyrost prędkości w zerowym czasie)Rainbow pisze: @kondor
Nie martw się, w ArmA2 czołgi też będą się ślizgać![]()
Quake ma jeszcze bardziej dynamiczne!Rainbow pisze: Nie więc o co ci chodzi tymi ludźmi bez masy, bo goście normalnie biegają (animacje o wiele dynamiczniejsze od ArmA).
CM już jakiś czas temu oficjalnie zrezygnował, aby OFP: DR był symulatorem.Rainbow pisze: Poza tym, już większe prawdopodobnieństwo, że realizm będzie od ofp2 niż w arma2, bo tam przynajmniej jest fizyka, a w arma2 nadal będziemy korzystać z praw masy stworzonych przez Spanel Twins.
OFman pisze:Awesome! Can't wait!
A tak na serio - nie znam się na tworzeniu gier ale czy to normalne, że 3-4 miesiące przed przewidywaną datą wydania gra wygląda tak tragicznie? LODy drzew i trawa to tragedia IMO.
OFP2 ma oficjalnie team w okolicach 120 ludzi wiec odjalem juz management. Nie znam nikogo kto w firmie robiacej gry robil 8h dziennie - srednio wychodzi 10h + jakas praca w weekendyklamacz pisze:@ Forrest ... z choinki sie chyba urwalesLicz max. 8h dziennie i max 25 dni w miesiacu, odejmij 20% z 80 osob jako management. Ludzie nie roboty a firma to nie armia, nic nie dziala tak jak powinno. Nigdy