
ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Maćko, widok 3D to spore ułatwienie dla missionmakerów. Można swobodnie ustawić jednostki na dachach/piętrach bez zbędnego wpisywania komendy. Ja wręcz żądam tej opcji
Już nie pisze, że chciałbym również tzw. Live Action w edytorze czyli takie sprawdzenie jak to działa w ruchu.

- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Tak, jest to ułatwienie ale nie jest nie zbędne
Jeśli będzie - kolejny plus dla nowej Army, jeśli nie - trudno da się i bez tego żyć.

- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Zastanawia mnie jedna rzecz - animacje postaci. BIS ma jedno z najlepszych studiow motion capture, na ktorym mozna robic rewelacyjnie wygladajace animki, maja calkiem niezlego speca od tego - Stepana ale jakos nie potrafia zrobic tak animek aby nie wygladaly koslawo w grze - o co w tym chodzi?? Co najciekawsze w VBSie niektore animki wygladaja duzo lepiej...
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Też mnie to zastanawia, ale IMO nie wygląda to aż tak źle.
Generalnie wydaje mi się, że oni dystansują się od VBSa.
Generalnie wydaje mi się, że oni dystansują się od VBSa.
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Skany z Play-a tak dałem się namówić i kupiłem(tylko nie wiem za co oni chcą 10zł) to ostatni raz! A zapomniał bym w CDA ma być o OFP: DR ale już nie kupie, niech się inny głupi znajdzie.
I z innej beczki, przez te skany się obsługi Gimpa przynajmniej nauczę(może grafikiem nie zostanę) ale przynajmniej będę wiedział co i gdzie jest w programie. Bezcenne
I z innej beczki, przez te skany się obsługi Gimpa przynajmniej nauczę(może grafikiem nie zostanę) ale przynajmniej będę wiedział co i gdzie jest w programie. Bezcenne

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Właśnie fajnie że nie będzie to CS, BF czy jakiś inny sieciowy Qake gdzie pierw strzelasz potem zdajesz sobie sprawę że za wolno to zrobiłeś.
A i w tym czasopiśmie <
(gazeta to to raczej nie jest) na końcu ciekawy artykuł o programie Say2Play, jak zwykle jednak nie ma w nim wsparcia dla ArmA bleeeeeeeee. A się ciekawie zapowiadało. Sterowanie głosem i takie tam... jak by ktoś nie wiedział.
A i w tym czasopiśmie <

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Chcesz dorobić, znasz czeski i angielski i masz niedaleko do Pragi?
Zostań betatesterem Arma2: http://www.idea-games.com/index.php?opt ... 0&Itemid=1
Zostań betatesterem Arma2: http://www.idea-games.com/index.php?opt ... 0&Itemid=1
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Niemieckie czasopismo "Gamestar" (skany (po niemiecku) można znaleźć na różnych serwisach ofp2) zdradza trochę więcej szczegółów odnośnie OFP: DR (wywaliłem znane nam cechy):
° bardzo szczegółowe modele ludzi
° Streaming środowiska wymaga dopracowania - pojawiają się brzydkie popupy obiektów
° bugi AI - nie szukały ochrony podczas ostrzału
° poranna mgła
° dobry system cząstek (dym, pył po wybuchu)
° można nosić 4 bronie (nóż, pistolet oraz 2 duże np: karabin i LAW)
° 16 stref hit-points
° timer (tzw. TTL) wskazujący ile ci pozostało życia po trafieniu
° 2 kampanie: marines oraz specopsi
° 15 misji
° czasem AI odmawiają wypełnienie rozkazu ze względu na niskie morale
° wrogowie mówią po chińsku
° kampania mp coop dla 4 graczy
° będą w standardzie TDM, A&D i pewien rodzaj CTI
° planowane wydanie przed 21 czerwca 2009
° status ukończenia wg Gamestar: 60 % (wg Gamestar nie zdążą przed ww terminem)
° nie dano im do misji pojazdów (więc nic nie wiadomo o ich użyciu, na jakim etapie są itd)
° bardzo szczegółowe modele ludzi
° Streaming środowiska wymaga dopracowania - pojawiają się brzydkie popupy obiektów
° bugi AI - nie szukały ochrony podczas ostrzału
° poranna mgła
° dobry system cząstek (dym, pył po wybuchu)
° można nosić 4 bronie (nóż, pistolet oraz 2 duże np: karabin i LAW)
° 16 stref hit-points
° timer (tzw. TTL) wskazujący ile ci pozostało życia po trafieniu
° 2 kampanie: marines oraz specopsi
° 15 misji
° czasem AI odmawiają wypełnienie rozkazu ze względu na niskie morale
° wrogowie mówią po chińsku
° kampania mp coop dla 4 graczy
° będą w standardzie TDM, A&D i pewien rodzaj CTI
° planowane wydanie przed 21 czerwca 2009
° status ukończenia wg Gamestar: 60 % (wg Gamestar nie zdążą przed ww terminem)
° nie dano im do misji pojazdów (więc nic nie wiadomo o ich użyciu, na jakim etapie są itd)
-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
M240 i Javelin razem też?można nosić 4 bronie (nóż, pistolet oraz 2 duże np: karabin i LAW)
Już słyszę te CSowskie komentarze typu "Rozwaliłem wszystkich z 1 HP!"timer (tzw. TTL) wskazujący ile ci pozostało życia po trafieniu