ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

ODPOWIEDZ
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: eJay »

Maćko, widok 3D to spore ułatwienie dla missionmakerów. Można swobodnie ustawić jednostki na dachach/piętrach bez zbędnego wpisywania komendy. Ja wręcz żądam tej opcji :) Już nie pisze, że chciałbym również tzw. Live Action w edytorze czyli takie sprawdzenie jak to działa w ruchu.
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Maćko »

Tak, jest to ułatwienie ale nie jest nie zbędne :) Jeśli będzie - kolejny plus dla nowej Army, jeśli nie - trudno da się i bez tego żyć.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SaS TrooP »

A community i tak zrobi swoje :)
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Forrestal »

Zastanawia mnie jedna rzecz - animacje postaci. BIS ma jedno z najlepszych studiow motion capture, na ktorym mozna robic rewelacyjnie wygladajace animki, maja calkiem niezlego speca od tego - Stepana ale jakos nie potrafia zrobic tak animek aby nie wygladaly koslawo w grze - o co w tym chodzi?? Co najciekawsze w VBSie niektore animki wygladaja duzo lepiej...
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SaS TrooP »

Też mnie to zastanawia, ale IMO nie wygląda to aż tak źle.

Generalnie wydaje mi się, że oni dystansują się od VBSa.
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Dawidson »

Skany z Play-a tak dałem się namówić i kupiłem(tylko nie wiem za co oni chcą 10zł) to ostatni raz! A zapomniał bym w CDA ma być o OFP: DR ale już nie kupie, niech się inny głupi znajdzie.

I z innej beczki, przez te skany się obsługi Gimpa przynajmniej nauczę(może grafikiem nie zostanę) ale przynajmniej będę wiedział co i gdzie jest w programie. Bezcenne :P
Załączniki
Screny ze strony już gdzieś widziałem
Screny ze strony już gdzieś widziałem
Tu się z tekstem nie postarali
Tu się z tekstem nie postarali
Już lepiej
Już lepiej
Obrazek
RIDER
Awatar użytkownika
Cleric
Posty: 272
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Libria
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Cleric »

Bardzo wiele obiecujący artykuł :rox
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Dawidson »

Właśnie fajnie że nie będzie to CS, BF czy jakiś inny sieciowy Qake gdzie pierw strzelasz potem zdajesz sobie sprawę że za wolno to zrobiłeś.

A i w tym czasopiśmie < :P(gazeta to to raczej nie jest) na końcu ciekawy artykuł o programie Say2Play, jak zwykle jednak nie ma w nim wsparcia dla ArmA bleeeeeeeee. A się ciekawie zapowiadało. Sterowanie głosem i takie tam... jak by ktoś nie wiedział.
Obrazek
RIDER
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: kondor »

Chcesz dorobić, znasz czeski i angielski i masz niedaleko do Pragi?
Zostań betatesterem Arma2: http://www.idea-games.com/index.php?opt ... 0&Itemid=1
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: kondor »

Niemieckie czasopismo "Gamestar" (skany (po niemiecku) można znaleźć na różnych serwisach ofp2) zdradza trochę więcej szczegółów odnośnie OFP: DR (wywaliłem znane nam cechy):
° bardzo szczegółowe modele ludzi
° Streaming środowiska wymaga dopracowania - pojawiają się brzydkie popupy obiektów
° bugi AI - nie szukały ochrony podczas ostrzału
° poranna mgła
° dobry system cząstek (dym, pył po wybuchu)
° można nosić 4 bronie (nóż, pistolet oraz 2 duże np: karabin i LAW)
° 16 stref hit-points
° timer (tzw. TTL) wskazujący ile ci pozostało życia po trafieniu
° 2 kampanie: marines oraz specopsi
° 15 misji
° czasem AI odmawiają wypełnienie rozkazu ze względu na niskie morale
° wrogowie mówią po chińsku
° kampania mp coop dla 4 graczy
° będą w standardzie TDM, A&D i pewien rodzaj CTI
° planowane wydanie przed 21 czerwca 2009
° status ukończenia wg Gamestar: 60 % (wg Gamestar nie zdążą przed ww terminem)
° nie dano im do misji pojazdów (więc nic nie wiadomo o ich użyciu, na jakim etapie są itd)
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: OFman »

można nosić 4 bronie (nóż, pistolet oraz 2 duże np: karabin i LAW)
M240 i Javelin razem też?
timer (tzw. TTL) wskazujący ile ci pozostało życia po trafieniu
Już słyszę te CSowskie komentarze typu "Rozwaliłem wszystkich z 1 HP!"
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”