Arma3 oficjalnie
Moderator: Inkwizytor
Re: Arma3 oficjalnie
cholera, wkręcają dalej pustynne klimaty, pewnie nie chce im się znów tworzyć szczegółowego świata bogatego w drzewka pagórki lasy zagajniki i inne...
a szczerze jeśli już armaIII to liczyłem raczej na jakieś bałkańskie/czeczeńskie sytuacje, śnieg z błotem, coś realnego a nie modernwarfare... smutne to.
a szczerze jeśli już armaIII to liczyłem raczej na jakieś bałkańskie/czeczeńskie sytuacje, śnieg z błotem, coś realnego a nie modernwarfare... smutne to.
- polikerski
- Posty: 236
- Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Marki
Re: Arma3 oficjalnie
słuchaj, tu niewiele widać i na dodatek to dopiero pierwsze screeny, więc nie wiesz czy nie będzie błota. Ale chyba raczej nie bo w OFP:DR miało być a nie ma 

Gdy widzisz błysk, jest już za późno...

Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device

Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: Arma3 oficjalnie
Jakie pustynne klimaty, widziałeś tą wyspę na google?
Nawet nie sprawdzisz a już piszesz bzdury!
Nawet nie sprawdzisz a już piszesz bzdury!
Mów mi milordzie łapserdaku!
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
- ID Steam:
- Numer GG: 1070609618
- ID gracza: 58579
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: Arma3 oficjalnie
PhysX daje nadzieję na normalne i w miarę realistyczne sterowanie pojazdami kołowymi. Miejmy nadzieję, że zajmą się także dźwiękami wydawanymi przez samochody, bo z tym "pyrczeniem", to dawali d*py...
Re: Arma3 oficjalnie
Nie no w wakacje nowy komputer co pociągnie Arme II taki zacieszony wchodze na ArmA II.pl by zobaczyc wymagania i patrze ARMA III to się wkur.... za szybko to zrobili rozumiem jak by poczekali z rok ale tak szybko??? Po mału zaczynają na nas zarabiac.Z tymi dodatkami do broni co można zdejmowac itp to fajny pomysł.Oby dzwięki strzałów,wybuchów,pojazdów poprawili.Myślę ,że mój komuter to pociągnie bo jak nie to się załamie.Lub pozostanę przy Armie II kurde na paluszkach liczę dni kiedy odpalę Arme II + ACE mod i zrobię taką bitwę jaką w życiu nie widziałem 

- ufoman
- Posty: 1184
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
- ID Steam:
- ID gracza: 40452
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Arma3 oficjalnie
Panowie, rozhulaliście się trochę z tymi przekleństwami. Informuję, że nawet wykropkowane uje czy urwy skończą się 24h banem.
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
- ID Steam:
- Numer GG: 1070609618
- ID gracza: 58579
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: Arma3 oficjalnie
Czemu za szybko? ArmA II wyszła w 2009, ArmA III ma wyjść w 2012, całkiem rozsądny odstęp czasowy. A co to tych DLC - nie ma się co obrażać, i tak serwują o niebo lepsze treści niż w takich CoDach, czy innych tego typu grach...
- Slawek
- Posty: 819
- Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
- ID Steam: EC_Zadra
- Numer GG: 11973988
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Arma3 oficjalnie
Jak się ma sprawa na dzień dzisiejszy kart Ati i PhysX ?
Pamiętam, że na kartach NVidia aby zainstalować grę wymagającą PhysX musiałem mieć wgrane oprogramowanie PhysX firmy Ageia Technologies.
Efektów w grze nie było, pozwalało tylko odpalić grę (brak sprzętowej karty Ageia do obliczeń).
Dopiero po przejęciu PhysX przez NVidia mogłem cieszyć oko fajerwerkami.
Pamiętam, że na kartach NVidia aby zainstalować grę wymagającą PhysX musiałem mieć wgrane oprogramowanie PhysX firmy Ageia Technologies.
Efektów w grze nie było, pozwalało tylko odpalić grę (brak sprzętowej karty Ageia do obliczeń).
Dopiero po przejęciu PhysX przez NVidia mogłem cieszyć oko fajerwerkami.
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: Arma3 oficjalnie
Bez obaw będzie działać z kartami ATI, nawet bez hacków, które jakiś czas temu zostały wydane by physyx działał pod ATI.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Re: Arma3 oficjalnie
Tyle, że tylko geforce'y mają zaimplementowany PhysX sprzętowo.
Re: Arma3 oficjalnie
Mnie raczej interesuje inna sprawa. Jak gra będzie poddawała się modowaniu? Czy nadal pozostanie przyjazna w tworzeniu nowych addonów czy też raczej skręci w kierunku gotowych DLC rodem z COD-a czy BF.
