Juz wszystko chodzi elegancko, linux nie taki zly

Tak - jest bug aktualnie z podpisami jesli gracz nie ma QG a serwer ma, lub gracz ma a serwer nie ma... W nastepnymPit pisze:Na serwerze Feniks testowalismy podpisy i klucze jednak problem niewyjaśnionych automatycznych wyrzuceń graczy spowodował, że zanichaliśmy tego.
Dotyczyło to graczy na czystej ArmA z QG bez info o przyczynie rozlaczenia oraz graczy na czystej ArmA i wtedy pokazywalo sie info w rodzaju: "verifing signs time out"
Grochu, jak sobie z tym poradziliscie? Bi zapowiadal, ża maja poprawic podpisy w nastepnym patchu.
patchu ma to zostac poprawione, aktualnie rozwiazaniem jest taki config:
verifySignatures = 1;
RegularCheck = "{}"
onHackedData = "kick (_this select 0)";
onDifferentData = "{}"
onUnsignedData = "kick (_this select 0)";
I wsyztsko chodzi ladnie.
A korzystajac z okazji - zachecam do wgrania na inne polskie serwery klucza 1stCav.bikey, dzieki czemu gracze
posiadajacy mody nim podpisane, beda mogli bez zbednych kombinacji wchodzic na wszystkie polskie serwery korzystajac
z dozwolonych modyfikacji, ktorych to lista ciagle jest aktualizowana (http://www.armedassault.com.pl/viewtopi ... 867#p15867)
Podpisy oraz klucze dla serwera znajduja sie tutaj:
http://www.1stcav.pl/ftp/arma/keys/