Project Reality
Moderator: Inkwizytor
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Project Reality
@Kondor, napisałem, że o realizmie mogę mówić, czyli mamy jakiś zaczątek, w ogóle jego podstawową prezencję. Oczywiste jest, że symulator idealny symuluje wszystko poza prawdziwą śmiercią (w tym faktyczny ból).
@Ozovich
1. Jakiż to był prawdziwy coop? Przykład...
2. Idea PvP jest absolutnie zajebista, nawet w moim rozumieniu jako zawodowy coopowiec. Ale grając w Armę 2, która uchodzi za symulator, ja oczekuję symulacji w stopniu tak dużym, jak silnik na to pozwala. Grając w Armę 2 uważam PvP za generalny bezsens. Dlaczego? Bo niczym nie odbiega od Call of Duty i innych gier tego typu, ot latanie i strzelanie, może troszkę więcej myślenia. Jedyne DOBRE PvP w jakie grałem to było bez wątpienia Charlie Foxtrot, a wcześniej IC-ArmA. Mogę nazwać się spokojnie weteranem mordowania innych graczy, ale z jako tako sensowną dozą realizmu, czyli sensowny load-out, długi i niewygodny respawn. Gdyby takie coś było dostępne codziennie w grze, która na to zasługuje: łaj not. Moim zdaniem PR:A2 nie spełni tych wymagań, bo nawet procedur nie jest w stanie odtworzyć, zaś w BF2 poza eventami jest kompletna samowolna (sekcje łażą gdzie chcą)...
@Ozovich
1. Jakiż to był prawdziwy coop? Przykład...
2. Idea PvP jest absolutnie zajebista, nawet w moim rozumieniu jako zawodowy coopowiec. Ale grając w Armę 2, która uchodzi za symulator, ja oczekuję symulacji w stopniu tak dużym, jak silnik na to pozwala. Grając w Armę 2 uważam PvP za generalny bezsens. Dlaczego? Bo niczym nie odbiega od Call of Duty i innych gier tego typu, ot latanie i strzelanie, może troszkę więcej myślenia. Jedyne DOBRE PvP w jakie grałem to było bez wątpienia Charlie Foxtrot, a wcześniej IC-ArmA. Mogę nazwać się spokojnie weteranem mordowania innych graczy, ale z jako tako sensowną dozą realizmu, czyli sensowny load-out, długi i niewygodny respawn. Gdyby takie coś było dostępne codziennie w grze, która na to zasługuje: łaj not. Moim zdaniem PR:A2 nie spełni tych wymagań, bo nawet procedur nie jest w stanie odtworzyć, zaś w BF2 poza eventami jest kompletna samowolna (sekcje łażą gdzie chcą)...
Re: Project Reality
Spoko, nikt cię nie zmusza, społeczność PR-a nie wchodzi z buciorami na "waszą" niszę strzelania do AI tylko tworzy swój obszar z nadzieją na reanimację serwerów Army na jakimś rozsądnym poziomie. Nikt nie każe nikomu grającemu w coopy etc. się dołącząć na siłę do community PR-a, malkontentów wiecznie narzekających na pierdoły nie trzeba. 
Generalnie mam nadzieję, że chłopakom uda się trochę poprawić tragiczne poruszanie się postaci i czas reakcji, to jest raczej jeden z większych problemów.

Generalnie mam nadzieję, że chłopakom uda się trochę poprawić tragiczne poruszanie się postaci i czas reakcji, to jest raczej jeden z większych problemów.
- JonPL
- Posty: 270
- Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
- ID Steam:
- Numer GG: 6628146
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Project Reality
http://armacenter.pl/ - myślę że ostatni news może was interesować trochę bardziej niż inne. Ekskluzif info, nikt nie ma 

http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.
Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
- JonPL
- Posty: 270
- Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
- ID Steam:
- Numer GG: 6628146
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Project Reality
Nie wiedziałem, że w '85 istniały ACOGi 

http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.
Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Re: Project Reality
Ta tekstura była użyta w lunecie od XM.
Pozatym, trijicon acog w tej wersji lunety (z trytem) nie ma czerwonego okulara, tylko jego nędzne repliki i kolimatory.
takie mi to właśnie reality....
Pozatym, trijicon acog w tej wersji lunety (z trytem) nie ma czerwonego okulara, tylko jego nędzne repliki i kolimatory.
takie mi to właśnie reality....
Re: Project Reality
Niestety, obawiam się że PR nie tchnie drugiego życia w Armę i raczej będzie się mógł podobać tylko coopowcom lub obecnym "wielkim wymiataczom" warfaro-dominationowym. Ale, nadzieja matką głupich, prawda?
(i mówię to z perspektywy gościa, któremu PR oferowało współpracę...)

Re: Project Reality
Pierwsze wersja tego moda do ArmA 2 ma wyjść już w tym miesiącu:
http://www.realitymod.com/forum/f509-mi ... arma2.html
Swoją drogą to devowie moda dogadali się z BISem i w grze mają być zawarte jednostki z dodatku BAF
http://www.realitymod.com/forum/f509-mi ... arma2.html
Swoją drogą to devowie moda dogadali się z BISem i w grze mają być zawarte jednostki z dodatku BAF
- JonPL
- Posty: 270
- Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
- ID Steam:
- Numer GG: 6628146
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Project Reality
Przed serwisami międzynarodowymi
pragnę poinformować iż PIERWSZA WERSJA PROJECT REALITY ZOSTAŁA WYDANA.
Moje (w miarę pozytywne) wrażenia można przeczytać na forum serwisu armacenter.

Moje (w miarę pozytywne) wrażenia można przeczytać na forum serwisu armacenter.
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.
Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Re: Project Reality
Mod wyszedł, a w temacie zapadła cisza. Będzie ktoś tak miły i podzieli się ze mną wrażeniami? Nie chce mi się tego ścigać, ale chętnie poczytam co sądzą inni.