VB2 Dyskusja o projekcie.

VirtualBattle 2010

Moderatorzy: VoY, Inkwizytor

Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: VoY »

Gorąca prośba do osób posiadających OA i dysponujących czasem o stawianie się na testy VB2. Potrzebna nam jest do tego możliwie spora liczba osób.
Od wczoraj postawiony jest serwer EC więc mamy oba serwery do dyspozycji ( EC i 8BZ ).

Zapraszam każdego wieczorka chętne osoby na testy ( TS3 kanał VB - godz. 20.00 )
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Intruder
Posty: 208
Rejestracja: 04 stycznia 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 153238
ID gracza: 3905

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: Intruder »

Z założenia koles nie będzie miał w ekwipunku ładunku, będzie raczej kiepsko uzbrojony i będzie miał dodatkową akcję typu "wsiądź jako strzelec", "wyłącz silnik" itp - akcja będzie np. nazywała się "wysadź się" albo coś w tym stylu. Po uruchomieniu jej w miejscu, gdzie jest/był :) samobójca dochodzi do explozji 1 lub 2 statcheli (bomb). Żadnego podkładania, żadnych animacji.
Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Intruder
Posty: 208
Rejestracja: 04 stycznia 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 153238
ID gracza: 3905

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: Intruder »

NOWY POMYSŁ DO VB2

Wczoraj przykładając głowę do podusi wpadłem na jeszcze jeden pomysł.
Myślę, że fajnie by było dla strony takistańskiej dodać jeszcze pojazdy VBIED (vehicle born improvised explosive device). Innymi słowy jest to coś, o czym ciągle słyszymy w wiadomościach i coś, co jest zmorą walczących w Afganistanie i Iraku.

VBIED był by pojazdem, których kilka stoi w resie sił RED bez resowania się - np 3-4 sztuki na bitwę. Takie autko to ozdobiona w symbole Łada czy Wołga, które działa jak samobójca lecz jest mobilne i może w nie wsiąść każdy mający slot typu Jihad Fighters. Zamachowiec samobójca z Allah Akhbar na ustach możne szybko dojechać do celu zamachu mając większą szansę przetrwania i będzie miał większą siłę eksplozji. Takie samochody mają całe bagażniki wyładowane materiałami wybuchowymi więc niech siła eksplozji będzie równa np. bombie GBU czy Mk82. Oczywiście samochód można wysadzić tylko siedząc w środku.
Obrazek

Żeby nie było niczego za darmo, po zniszczeniu auta dla BLUE powinno być połowę albo tyle punktów ile za zniszczenie np. Humera czy UAZa. Jest to po to aby nie opłacało się go wykorzystywać dla zabicia 2 żołnieży, bo to strata punktów. Użycie go miało by np. sens przy atakowaniu czołgów lub np wjeżdżanie w sektor jeśli jest mocno obsadzony przez BLUE. Coś za coś. W tym momencie będzie on bardziej bronią taktyczną niż szturmową. Z drugiej strony auto wybuchało by również po zniszczeniu go. Wtedy jeśli wokół Bradleya który ma być celem ataku VBIED znajduje się piechota BLUE to strzelec tego Bradleya musiał by postarać się zastrzelić kierowcę VIED, a nie rozwalić samochód, bo wtedy dojdzie do eksplozji, która zmiecie jego ziomków.

Mamy nową grę, nowe mapy, nowe możliwości - bawmy się tym! :)
Allah akhbar!!!
Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: VoY »

Pomysł oczywiście bardzo dobry - rozwojowa wersja samobojcy. Nie wiem jak bardzo skuteczny może on być bo podjechanie takim pojazdem do celu na mapach VB nie będzie łatwe ( boję się że niewykonalne ). Należy to oczywiście sprawdzić w testach.

Chcę jeszcze zaznaczyć jedną rzecz bo widzę że Intruder całość swoich pomysłów opiera na Afganistanie / Iraku. Przypomnę że scenariusz VB2 to wojna w Afryce - Gabon ( zachodnia część Afryki ).
Oczywiście pomysły samobojców nie są problemem. Celem jest zabawa a nie odwzorowanie faktów czy miejsc.
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
seba200
Posty: 133
Rejestracja: 02 października 2007, 16:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: seba200 »

Pytania rodzą sie same więc pytanie do ciebie Voy-u.
1) Dlaczego nie gramy na takistanie?(sporo czekaliśmy na ten dodatek i mapy)
2) Czy mapy które wybrałeś są poprawnie zrobione? Mam na myśli wiekość drzew, akweny wodne bez dziur, wszelkie bugi
3) Skąd się wzieli ciemnoskórzy(nie jestem rasitą) zamiast arabów i co z nimi jest nie tak:)
4) fajnie by było jakbyś słowem wstępu maznął coś o konflikcie dotyczącym VB2
Dziękuje.

kondor: Uważaj jakich słów używasz
Obrazek
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: VoY »

Skąd to twierdzenie że nie gramy na Takistanie. Prawie codziennie gramy testy map. Obydwie oczywiście zrobione na Takistanie i Zargabad. Jeśli będą się podobały przejdą do kampanii.
Mam wrazenie że nie bardzo rozumiesz Seba pomysł w wyspami. To nie jest tak jak w VB1. Teraz one są jedynie podkładkami do robienia misji. Raz zagramy w klimacie afgańskim, potem typowo pustynnym a innym razem dzungla. To gwarantuje nam róznorodność misji. Teraz missionmaker musi znaleźć jedynie fajne miejsce na danej wyspie i poprostu robi tam misje. Wyspa Duala gwarantuje bitewne mapy o dużym formacie. Dzungla pozwoli na budowę misji bardziej infantry z klimatem coop - to działka Intrudera :).

Te wszystkie wyspy są grane już od dłuższego czasu w ArmA2. Najczęściej przez graczy Warfare czy Cooperation.

Czarnoskórzy? Dość prosta sprawa - scenariusz osadzony jest w państwie afrykańskim Gabon. Zobaczymy czy zastosowani będą żolnierze z Duala Pack czy normalnie Takistanscy. Zostawie to raczej missionmakerowi.

Scenariusz wstępny już niebawem zostanie opisany w "Raport z frontu".
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: VoY »

Udało się wykonać ważny krok w starcie VB2. Ustaleni zostali dowodzący armiami.

1. Gen. Vetis
2. Gen. Pit


Tym samym możemy przystąpić do budowania obu armii. Gorąca prośba o zgłaszanie się w dziale "Chcę dołączyć..."
W dniu 26 08 2010 zostaną ogłoszone składy.
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Rif
Posty: 104
Rejestracja: 11 listopada 2008, 09:39
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: Rif »

W Ofp gralismy kiedyś mapke o nazwie Car bomb.Koleś wsiadał do uaz-a i musiał tylko wjechac w wyznaczony sector .Autko wybuchało0 automatycznie.Oczywiście nie da sie przełożyc tej sytuacji na Vb ale chciałem tylko dodac że zatrzymanie takiej jeżdżącej bombki nie jest łatwe i dodaje adrenalinki.Pamietam jak wciekaliśmy sie na szybkie ,,wjazdy'' Uaz-a i bezsilność kiedy wysadzał się w sektorze.
Pomysł jest niezły,ale myslę że jeden pojazd na strone bedzie wystarczający.
misiekx007
Posty: 2
Rejestracja: 16 sierpnia 2010, 18:59
ID Steam:
ID gracza: 33613

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: misiekx007 »

Rif pisze: Pomysł jest niezły,ale myslę że jeden pojazd na strone bedzie wystarczający.
A po co BLUFORom bombochód? :angel
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: VoY »

Zapraszam wszystkich na testy w nadchodzącą niedzielę g. 20.00

Argorden zaproponował nam serwer do rozgrywek VB2. Przetestujemy czy platforma nas uniesie :)
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: VoY »

Kolega Seba opracował nam znaczki dla formacji za co bardzo dziękuję.
Załączniki
IGA.jpg
UFA.jpg
Obrazek

Obrazek
Zablokowany

Wróć do „VB2”