
Virtual Battle - ogólna dyskusja.
Moderatorzy: VoY, Inkwizytor
Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.
Czemu musi być równowaga w każdym aspekcie? Żadna wojna nie była równa.
Różne strony mają swoje atuty.
Littlebird po ruskiej stronie na berzerku w armie1 wyglądał conajmniej dziwnie.
Różne strony mają swoje atuty.
Littlebird po ruskiej stronie na berzerku w armie1 wyglądał conajmniej dziwnie.
Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.
A może zrobicie coś na zasadzie BF? 3 wyspy(lub np flota lotniskowców) po jednej na każdą bazę + jedna większa na której trwa walka o np 2 wiochy i małe lotnisko (a'la Utes) Wtedy piloci by służyli jako obsługa Black Hawków(po str. Rus Mi-8) lub Herculesa
(po str. Rus np jakiś addonowy An-26) Walka by nabrała n. owego znaczenia bo oprócz normalnej walki zdobywcy by musieli ją bronić przed desantami przeciwnika(powietrze, woda) oczywiście heli bojowe też mogą brać w tym udział. Pora dnia mogła by się zmieniać co 30 min a jak walka trwa średnio 2h to by byli zadowoleni i ci co lubią nocne walki jak i ci co lubią dzienne. To tylko moja propozycja nie chciałem nikogo tym nakłaniać
Jeśli takie już coś było to z góry przepraszam.
(po str. Rus np jakiś addonowy An-26) Walka by nabrała n. owego znaczenia bo oprócz normalnej walki zdobywcy by musieli ją bronić przed desantami przeciwnika(powietrze, woda) oczywiście heli bojowe też mogą brać w tym udział. Pora dnia mogła by się zmieniać co 30 min a jak walka trwa średnio 2h to by byli zadowoleni i ci co lubią nocne walki jak i ci co lubią dzienne. To tylko moja propozycja nie chciałem nikogo tym nakłaniać

Jeśli takie już coś było to z góry przepraszam.
Jak pomogłem daj Pozytywa 
Dziękuje

Dziękuje

- ufoman
- Posty: 1184
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
- ID Steam:
- ID gracza: 40452
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.
W zwiazku z tym, ze juz za pare dni ma odbyc sie pierwsze "spotkanie" to czy aby nie jest troche za pozno na wszelkie komplikacje?
Wojtku, ustal raz a dobrze bo nie zdazymy.
Wojtku, ustal raz a dobrze bo nie zdazymy.
- VoY
- Posty: 672
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
- ID Steam:
- Numer GG: 3308113
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.
Rewolucji nie będziemy robić bo nie ma czasu. Chciałbym tylko znać Wasze zdanie na temat usunięcia Acogów/Pso?
Ten AN2 jest świetny. Fajnie zrobiony ale jeśli ktoś ma inną propozycję - słucham?
Chyba że dopuszczacie możliwość że ruskim damy Herculesa ?
Ten AN2 jest świetny. Fajnie zrobiony ale jeśli ktoś ma inną propozycję - słucham?
Chyba że dopuszczacie możliwość że ruskim damy Herculesa ?
- toscani
- Posty: 23
- Rejestracja: 26 lipca 2009, 15:41
- ID Steam:
- Numer GG: 2447777
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Tarnobrzeg/Warszawa
Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.
Dla rownowagi wypadaloby wykonac taki zabieg, bo nie widze innej alternatywy. Albo obie strony, albo zadna.
Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.
LOL ten AN2 jest bardziej ociężały od herculesa(Próbowałem go)
Start takim bydlęciem to Mission Imposible podczas ostrzału 


Jak pomogłem daj Pozytywa 
Dziękuje

Dziękuje

- DRIVER
- Posty: 247
- Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
- ID Steam:
- Numer GG: 6869863
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Koszalin
Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.
Celownik holograficzny czy laserowy to ok... Ale faktycznie Acog dla kazdego z piechoty... do dyskryminuje Special Ops czy Specnaz. Zostawmy zoomowanie camperomVoY pisze:Rewolucji nie będziemy robić bo nie ma czasu. Chciałbym tylko znać Wasze zdanie na temat usunięcia Acogów/Pso?
Ten AN2 jest świetny. Fajnie zrobiony ale jeśli ktoś ma inną propozycję - słucham?
Chyba że dopuszczacie możliwość że ruskim damy Herculesa ?

BTW VoYu a moze wykorzystać dowodzenie Teamem z gry... w sensie wydawanie rozkazow jak w samej grze? To by chyba troche zmniejszylo zamieszanie na TS... Tak mi sie wydaje

- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.
Tzn. moja sugestia jest taka:
Jułesendej
Piechota w większej maści. - M16A4 M68
Piechota mniej walcząca lub walka karabin-karabin to nie jest ich główna rola (załogi, medycy, AT) - M4A1 M68/Ironsight
ARki/KMy - w wypadku USA dałbym ARkę (M249). Nadrabia szybkostrzelnością i rozmiarem magazynka.
Snajperzy - na 30 osobowy oddział 2x Marksman (ACOG) i 1x Snajper ('24/'107)
Grenadierzy - 2x na stronę, z optyką (ACOG) (szczerze to zwykle na filmach z prawdziwej wojny widuje takie połączenie)
Badasy:
Piechota w większej maści. - AK107 w. Cobra
Piechota mniej walcząca lub walka karabin-karabin to nie jest ich główna rola (załogi, medycy, AT) - AKS-74U (jako AT osobiście wolę AK107
)
ARki/KMy - Tutaj bym dał Pechenega z optyką. W realu PKMy używa się raczej do "skampienia i osłony oddziału", a M249 przypominam jest używany raz na squad - i najcześciej w walce bezpośredniej.
Snajperzy - na 30 osobowy oddział 2x Marksman (PSO) i 1x Snajper (SVD/KSVK)
Grenadierzy - 2x na stronę, z optyką (PSO) (U ruskich widywałem to rzadziej, dlatego z Cobrą byłoby może lepiej).
Naturalnie to tylko sugestie. Wiem, że to nie moje środowisko i że gram krótko, ale osobiście wyraźnie zmniejszyłbym liczbę czołgów. teraz jest bodaj 3. Fajnie by było mieć 1 tank i np. 2 APC, które transportowałyby piechotę.
Jułesendej
Piechota w większej maści. - M16A4 M68
Piechota mniej walcząca lub walka karabin-karabin to nie jest ich główna rola (załogi, medycy, AT) - M4A1 M68/Ironsight
ARki/KMy - w wypadku USA dałbym ARkę (M249). Nadrabia szybkostrzelnością i rozmiarem magazynka.
Snajperzy - na 30 osobowy oddział 2x Marksman (ACOG) i 1x Snajper ('24/'107)
Grenadierzy - 2x na stronę, z optyką (ACOG) (szczerze to zwykle na filmach z prawdziwej wojny widuje takie połączenie)
Badasy:
Piechota w większej maści. - AK107 w. Cobra
Piechota mniej walcząca lub walka karabin-karabin to nie jest ich główna rola (załogi, medycy, AT) - AKS-74U (jako AT osobiście wolę AK107

ARki/KMy - Tutaj bym dał Pechenega z optyką. W realu PKMy używa się raczej do "skampienia i osłony oddziału", a M249 przypominam jest używany raz na squad - i najcześciej w walce bezpośredniej.
Snajperzy - na 30 osobowy oddział 2x Marksman (PSO) i 1x Snajper (SVD/KSVK)
Grenadierzy - 2x na stronę, z optyką (PSO) (U ruskich widywałem to rzadziej, dlatego z Cobrą byłoby może lepiej).
Naturalnie to tylko sugestie. Wiem, że to nie moje środowisko i że gram krótko, ale osobiście wyraźnie zmniejszyłbym liczbę czołgów. teraz jest bodaj 3. Fajnie by było mieć 1 tank i np. 2 APC, które transportowałyby piechotę.
- olo101
- Posty: 38
- Rejestracja: 04 sierpnia 2008, 19:26
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.
A ja nawet nie wiedzialem ze tyle optyki jest naladowane dla piechoty. Ale osobiscie musze poprzec pomysl pozostawienia karabinow z optyka tylko dla kilku wybranych specjalizacji, powiedzmy dla specopsow i dla dowodcow druzyn a reszta zwykly ironsight.
Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.
Popieram. Szkła dla wybranych, plebs z ironsight. Również dzięki temu zwiększy się wyzwanie, zmniejszy odległość i będzie dynamiczniej. Po co komu snajperzy skoro każdy będzie miał optykę w stylu ACOG? Tym bardziej będzie miało sens pozostawienie roli snajperów jeśli odległości będą większe niż do tej pory (przy większych bitwach).olo101 pisze:A ja nawet nie wiedzialem ze tyle optyki jest naladowane dla piechoty. Ale osobiscie musze poprzec pomysl pozostawienia karabinow z optyka tylko dla kilku wybranych specjalizacji, powiedzmy dla specopsow i dla dowodcow druzyn a reszta zwykly ironsight.

