Big Battle
Moderator: Inkwizytor
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: BIG BATTLE - virtual battles
Jeżeli chodzi o STG to piątek jest raczej takim imprezowym dniem, nie dało by się na soboty ustawiać?
Mów mi milordzie łapserdaku!
Re: BIG BATTLE - virtual battles
Pewnie większość grających wczoraj się ze mną nie zgodzi, ale ja jednak włączyłbym HUD w trakcie rozgrywki.
Re: BIG BATTLE - virtual battles
Było fajnie, ale rzeczywiście, ja bym wolał grać z włączonym HUD'em oraz wyłączonym veteranem, czyli normalne komunikaty o fragach i statystyki. Nie to, że liczyłbym fragi czy coś, bo określone było, że walczymy o sektory, ale dzięki temu wiadomo by było, gdzie są dziury, największy ostrzał itp.
Re: BIG BATTLE - virtual battles
jak wyżej

"To są gromy co przyjdą w nagłym grzmocie z setkami potężnych ziemi wstrząśnięć i tysiącem fal, i nie odpoczywają ani czasu nie znają." - A.S. LaVey
- DRIVER
- Posty: 247
- Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
- ID Steam:
- Numer GG: 6869863
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Koszalin
Re: BIG BATTLE - virtual battles
Hmmm mi brak HUDa nie przeszkadza. Poza tym to jest Virtual Battle. Staramy sie odwzorowac pola bitew. Brak Huda jest tego elementem
. Ja zamiast tego dalbym wiekszy wybor broni. A z Hudem se poradzilem na swoj cheaterski sposob 
Zamiast tego wylaczylbym te zasrane krzaczory... bo przez to spadaja tylko FPSy... a one bardziej przeszkadzaja niz pomagaja. Ja wiem ze z krzaczkami jest bardziej realnie... z tym wyjatkiem ze ich widocznosc ogranicza sie do 20m.


Zamiast tego wylaczylbym te zasrane krzaczory... bo przez to spadaja tylko FPSy... a one bardziej przeszkadzaja niz pomagaja. Ja wiem ze z krzaczkami jest bardziej realnie... z tym wyjatkiem ze ich widocznosc ogranicza sie do 20m.
- DonArkado
- Posty: 50
- Rejestracja: 27 listopada 2009, 16:16
- ID Steam:
- Numer GG: 4373239
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Legnica/Wrocław
- Kontakt:
Re: BIG BATTLE - virtual battles
Co do HUD'a itd. Właśnie o to chodzi że to MY mamy się dogadać gdzie kto padł i gdzie robią się dziury. Tak jest trudniej jednak tym samym ciekawiej 

Me GoSu K?? U LaMe No GaMe !! U Don't Have Brain !!
Play With The Best !! Die Like The Rest !!
I Play With GoSu !! U Wanna Try ?? LaMe Don't Cry !!
Play With The Best !! Die Like The Rest !!
I Play With GoSu !! U Wanna Try ?? LaMe Don't Cry !!
Re: BIG BATTLE - virtual battles
Było Genialnie 
W Kwestii HUD'a, sądzę że lepiej jest bez niego. Jest to ciekawsze i nie takie na skróty

W Kwestii HUD'a, sądzę że lepiej jest bez niego. Jest to ciekawsze i nie takie na skróty

- VoY
- Posty: 672
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
- ID Steam:
- Numer GG: 3308113
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdynia
Re: BIG BATTLE - virtual battles
Wiele elementów wpływa na to że gra staje się bardziej ciekawsza niż public "devastation". Podział na druzyny, szkielet dowodzenia, brak hud'a itd. Rezygnując z tych elementów sprowadzi nas do poziomu "public".
Tajgeer nie potrzebne mi były informacje o zabiciach żeby wiedzieć na stronie przez Ciebie dowodzonej jest dziura przez 30 minut walki
Rozumiem że jakbyś miał komunikaty to było by Ci tam łatwiej
Nie jestem zwolennikiem przesadnej symulacji ale niech to będzie coś więcej niż public game. Pamiętajcie też iż nasz przeciwnik nie dopuszcza do myśli granie na HUd'zie co mi osobiście bardzo imponuje.
Kwestia trawy - zgadzam się i biorąc pod uwagę iż należy to traktować jak niedoskonałość gry kolejne wersje misji VirtualBattle zostaną "oczyszczone".
Prosili o to także Węgrzy.
Tajgeer nie potrzebne mi były informacje o zabiciach żeby wiedzieć na stronie przez Ciebie dowodzonej jest dziura przez 30 minut walki


Nie jestem zwolennikiem przesadnej symulacji ale niech to będzie coś więcej niż public game. Pamiętajcie też iż nasz przeciwnik nie dopuszcza do myśli granie na HUd'zie co mi osobiście bardzo imponuje.
Kwestia trawy - zgadzam się i biorąc pod uwagę iż należy to traktować jak niedoskonałość gry kolejne wersje misji VirtualBattle zostaną "oczyszczone".
Prosili o to także Węgrzy.
- Pit
- Posty: 698
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Big Battle
Projekt BIG BATTLE ewoluował teraz nazywa sie to VIRTUAL BATTLE.
Zainteresowanych odsyłam do tematu tutaj.
Zainteresowanych odsyłam do tematu tutaj.