
Nasi chłopcy idą teraz na stanowisko Codemasters z nadzieją na informacje dotyczace OFP2

Rainbow, tyle że każdy obiecuje Ci to samo. To kwestia rozumowania pojęcia "realistyczny". FarCry, albo Call of Duty też niby jest realistyczny wg. autorów.Rainbow pisze:@SiD
Luknij sobie na forum twórców OFP2 i przeczytaj co mają w zamierzeniu. Chodzi o grę jednocześnie realistyczną, grywalną ale i przyjazną użytkownikowi bez tony zbędnych klawiszy, byś się nie zastanawiał, czy wysiadanie z pojazdu przypadkiem nie wstawić pod Print Screen, jak to jest w przypadku ArmA
Nie bardzo chce mi się to tłumaczyć, może ktoś z Was to zrobi, np. ten cytat na dole, ale co najważniejsze to:On Armedassault.de we can read {SF} c930 from the Sniper fans was at the IDEA stand at the Games Convention.
There he had the chance to see and play with Queens Gambit but also see some Arma II and get some new information about it from Ivan Buchta (Enviroment Design, BI).
I have taken the liberty to translate this into English, if anyone sees I made some mistakes I would appreciate it if you would let us know so we can correct it.
Here is the info, some new some we already know:
- ArmA2 is "Game2".
- Release: 2008 (target).
- The campaign is set in Eatern Europe, back to the roots.
- The island will be very detailled. The forrests will have many different vegatations.
- In the presentation the viewdistance was 15 km. It seemed to run without any problem on the used system:
Core2Duo, 3GB Ram, Geforce 8 (not sure which one)
- The AI should be much improved but still it has some troubles.
With the editor we made a small test, 2 opposing squads were made walking in a town towards a crossing. The road usage has been improved a lot but still one of the soldiers walks right to the middle of the crossing and doesnt spot the opposing squad right in front of him.
- The new island should be twice as big as Sahrani.
- The tracers were copied from VBS2.
- Physics have been improved but still not at the same level as todays FPS's since in arma there just are so many different objects.
Quote {SF} c930 :
All in all I was pleased with what I saw (I have played Crysis right before visiting the arma stand).
I havent made many pictures but I can confirm the graphical quality of the "promo" screenshots wont cause any troubles with an up to date system.
Radeon pisze:(...)
IMO niezbyt dużo nowości, poza tym, że nowa ArmA dławi tak dobrą konfiguracje jak jest wyżej (No, zależy ile FPS jest w ArmA na tym sprzęcie, ale IMO dobrze z wydajnością nie będzie). I co jeszcze? Ciągle powiększają wyspe, i po co? To tylko bardziej katrupi komputery użytkowników. IMO Sahrani jest dość wielka, a tworzeniem większych terenów zajmą się fani. Nie wiem po co większa wyspa skoro, przynajmniej ja nie zwiedziłem jeszcze CAŁEJ wyspy z ArmA, to jest bez sensu.
Nie ma co spodziewać się rewelacji. Jedno co mnie zaciekawiło, to data wydania (2008). Tak wiem - może się ona zmienić. Ale mam coraz większe przekonanie i odczucie, że Armę2 chcą wydać w tym samym terminie co OFP2. Patrząc na to co obecnie wiemy i widzimy (niestety jeszcze niewiele o OFP2), to i tak jestem niemal przekonany, że to produkcja Codemasters zostanie o wiele cieplej przyjeta przez społeczeństwo graczy. Hunter trafnie zauważył, że jakby się uprzeć, to bardzo podobny screen można zrobić w naszej Armie. Wbrew pozorom, za kilka miesięcy może zacząć się bardzo ciekawy wyścig o pozyskiwanie coraz większej rzeszy fanów. Tylko czym nas może zachwycić ArmAII? Czekam na dokładniejsze relacje naszych ludzi w Lipsku, oni już mieli okazję grać w "dwójkę", mieli okazje też pogadać ze Spanelem. Z tego co przekazywał mi OFman, to wrażenia były (o dziwo) bardzo pozytywne.-=HuNTeR=- pisze:A ten ostatni screen...jakbym widział zwykłą armę
Pewnie, niech stworzą wyspę wielkości globu ziemskiego i zapewne nikt jej całej nie zwiedzi bo nikomu ona nie ruszy, nawet samym twórcom gryJerry pisze:Radeon pisze:(...)
IMO niezbyt dużo nowości, poza tym, że nowa ArmA dławi tak dobrą konfiguracje jak jest wyżej (No, zależy ile FPS jest w ArmA na tym sprzęcie, ale IMO dobrze z wydajnością nie będzie). I co jeszcze? Ciągle powiększają wyspe, i po co? To tylko bardziej katrupi komputery użytkowników. IMO Sahrani jest dość wielka, a tworzeniem większych terenów zajmą się fani. Nie wiem po co większa wyspa skoro, przynajmniej ja nie zwiedziłem jeszcze CAŁEJ wyspy z ArmA, to jest bez sensu.
No chyba BISowi nie chodziło o to, żeby stworzyć grę, której świat będziesz znał dogłębnie już po tygodniu grania...