ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 27 kwietnia 2008, 15:31
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Tak, to na pewno jest pociąg (lokomotywa przypomina naszą SM48). Na którymś ze screenów wyraźnie widać ten skład.
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Zawsze to coś ciekawego będzie, jeszcze by dodali jakieś rzeki i strumyki.
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Wiadomości z frontu: W OFP:DR nie będzie można latać samolotami - na oficjalnym forum napisali.
CM->żeby was c*** strzelił :/
CM->żeby was c*** strzelił :/

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
to było wiadome od dawna, chyba właśnie od codersów
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Ta a jakoś mi to umknęło. Ale to i może dobrze jak by miało być zrobione na zasadzie wsadzimy niech mają latanie tylko niech nie płaczą że się latać nie da 
Dla ArmA2 to tylko dodatkowy plus, więcej zabawek
Edit
2strona opis obrazka mówi że będzie można latać, to samo na 3stronie. To w końcu jak będzie?

Dla ArmA2 to tylko dodatkowy plus, więcej zabawek

Edit
2strona opis obrazka mówi że będzie można latać, to samo na 3stronie. To w końcu jak będzie?
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
CM wytoczył działa w postaci artykułów w wielu czasopismach naraz.
W anglojęzycznym artykule, który podlinkowałem jest napisane, że OFP: DR nie ma zamiaru być hard sim, tu natomiast, że ma przebić w tym OFP i Armę...
W anglojęzycznym artykule, który podlinkowałem jest napisane, że OFP: DR nie ma zamiaru być hard sim, tu natomiast, że ma przebić w tym OFP i Armę...
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Silnik by tego nie wytrzymałMaćko pisze:Wiadomości z frontu: W OFP:DR nie będzie można latać samolotami - na oficjalnym forum napisali.

- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Raduje to me serce. Obawiam się jednak, że mimo crapu jaki CM wydaje (zresztą nie pierwszy raz o tym piszę) wygrają batalię o NOWYCH graczy ze względu na ogromną przewagę marketingową. I nawet różne oświadczenia BISu nic nie zrobią w tym kierunku.
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Ale teraz helios oficjalnie to potwierdził - http://community.codemasters.com/forum/ ... 41&page=41 post nr.406.kondor pisze:to było wiadome od dawna, chyba właśnie od codersów
Będzie można latać ale śmigłowcami, samoloty będą ale latać nimi nie będzie można.Dawidson pisze:Ta a jakoś mi to umknęło. Ale to i może dobrze jak by miało być zrobione na zasadzie wsadzimy niech mają latanie tylko niech nie płaczą że się latać nie da
Dla ArmA2 to tylko dodatkowy plus, więcej zabawek
Edit
2strona opis obrazka mówi że będzie można latać, to samo na 3stronie. To w końcu jak będzie?
A co mnie interesuje ich silnikRainbow pisze:Silnik by tego nie wytrzymał

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Tu chodzi o coś zupełnie innego.
Po 1. Wykonanie modelu lotu dla myśliwców tak, aby na tej skromnej wysepce miało to jakikolwiek sens jest niemożliwe. Teren działań musiałby mieć minimum 150km^2.
Po 2. Stworzenie pełni funkcjonalnej awioniki to jest b. dużo pracy, nie mówiąc o systemach uzbrojenia i radarze we współczesnym myśliwcu/szturmowcu/bombowcu.
Po 3. I tak nikt nie latał myśliwcami w OFP i to nie jest żadna strata. Też zachwycałem się niektórymi addonami, ale one tylko wyglądały - grało się po prostu chujowo.
Codemasters wiedzą, że nie przeskoczą tych przeszkód, więc aby nie psuły całego obrazu gry, to po prostu usuną ten aspekt rozgrywki. Szkoda, zawsze wolałbym nieudaną próbę podjęcia realizacji tego zagadnienia niż ucieczkę dookoła, jednak wiadomo, że chcą stworzyć grę możliwie bez błędów i jakichkolwiek powodów do burzliwej dyskusji na scenie graczy.
Po 1. Wykonanie modelu lotu dla myśliwców tak, aby na tej skromnej wysepce miało to jakikolwiek sens jest niemożliwe. Teren działań musiałby mieć minimum 150km^2.
Po 2. Stworzenie pełni funkcjonalnej awioniki to jest b. dużo pracy, nie mówiąc o systemach uzbrojenia i radarze we współczesnym myśliwcu/szturmowcu/bombowcu.
Po 3. I tak nikt nie latał myśliwcami w OFP i to nie jest żadna strata. Też zachwycałem się niektórymi addonami, ale one tylko wyglądały - grało się po prostu chujowo.
Codemasters wiedzą, że nie przeskoczą tych przeszkód, więc aby nie psuły całego obrazu gry, to po prostu usuną ten aspekt rozgrywki. Szkoda, zawsze wolałbym nieudaną próbę podjęcia realizacji tego zagadnienia niż ucieczkę dookoła, jednak wiadomo, że chcą stworzyć grę możliwie bez błędów i jakichkolwiek powodów do burzliwej dyskusji na scenie graczy.



