Arma3 oficjalnie

Dyskusja ogólna

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ

Jak podoba Ci się koncept Army3

Zachwycający
22
15%
Podoba mi się
48
32%
Wolałbym coś niemodernistycznego
34
23%
Ciężko powiedzieć
10
7%
Odgrzewany kotlet (to tylko nowe addony)
5
3%
Mój komputer tego nie pociągnie
18
12%
Kiszka
9
6%
Nie kupię tej gry
3
2%
 
Liczba głosów: 149

Awatar użytkownika
RozekPoland
Posty: 193
Rejestracja: 20 czerwca 2010, 13:16
ID Steam: RozekPoland
Numer GG: 24417445
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: RozekPoland »

co do zapowiedzianej wersji Alpha Community
it'll be released some time after E3 2012, which we're attending this year
Ostatnio zmieniony 18 sierpnia 2021, 02:58 przez RozekPoland, łącznie zmieniany 1 raz.
:ofp :weteran


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Zelazny

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: Zelazny »

Miło patrzy się na grafikę. Jeżeli chodzi o fizykę, to ważne że się pojawiła, lecz zachownie kontenerów podczas zderzenia jest mało naturalne, wiec sporo pracy przed BIS'em.
ProteziakSaSPL
Posty: 142
Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
ID Steam:
Numer GG: 1070609618
ID gracza: 58579
Lokalizacja: Chrzanów

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: ProteziakSaSPL »

Wersja z kontenerami jest już staaaraaa, więc o to nie ma się co martwić. Pewnie wystarczyło zmienić "masę" kontenerów i wszystko grało. Chcieli tylko pokazać jak będzie działał ten silnik fizyczny. Miejmy nadzieje, że komputery nam się nie spalą przy odpalaniu ArmA III :D
smookie
Posty: 66
Rejestracja: 23 grudnia 2006, 12:57
ID Steam:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: smookie »

Silnik fizyczny będzie dopracowany, już na obecnym stadium można się nim chwalić. Co do wymagań, jeszcze raz podkreślam, chociaż pewnie pierwszy na tym forum, że naprawdę nie ma się czego bać. Co prawda to prawda - gra będzie wymagała mid albo high-endowych specyfikacji, ale obecne sprzęty dają sobie na spokojnie z nią radę. I mówię teraz o wersji ciągle developerskiej, bez optymalizacji. Z własnego doświadczenia na chwilę obecną: na i5 2600k, gtx580 i 8 gb ramu nie mam większych problemów z grą na wysokich detalach (hdr normalny). Także, nie ma się co nakręcać, bo odpalam "trójkę" również na gamingowych laptopach (z czego jeden naprawdę archaiczny z i5tką i 1 gb ramu na karcie graficznej - ciągnie spokojnie na nisko-średnich detalach bez fajerwerków; drugi to msi gt783dxr i śmiga na wysokich).
Zelazny

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: Zelazny »

Spalić nie spali. :) Gra zarżnie nasze blaszaki na śmierć. Pamiętam jak odpaliłem kampanię w ARMA2, już na samym początku gra przycinała tak, że odechciało mi się grać.
Pograłem trochę w multi i na tym koniec. Nawet w multi były misje gdzie mój komputer ledwo dawał sobie radę. A co dopiero ARMA3...
I jak tu wykrzesać optymizm...
ProteziakSaSPL
Posty: 142
Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
ID Steam:
Numer GG: 1070609618
ID gracza: 58579
Lokalizacja: Chrzanów

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: ProteziakSaSPL »

@Zelazny
A widzisz - zależy jaki kto ma komputer. Ja mogę sobie pozwolić na jako taką zabawę w edytorze z zombiakami (ok 450 jednostek - detale wysokie). Martwi mnie jedynie, że takie częściowo "zbędne" ficzery, jak np. odbicia w lusterkach mogą pochłaniać potrzebną moc, która mogłaby być przeznaczona na inne cele. Dlatego przydałyby się bardzo rozbudowane opcje, w których można by różne takie cudeńka wyłączyć. Osobiście chciałbym pograć sobie w trójeczkę także na wysokich, aby podziwiać piękno wirtualnego świata. Jestem w pełni przekonany, że tym razem BI nie da plamy i zoptymalizuje ile się da.

Mimo wszystko przy tak wielkim i szczegółowym środowisku nie da się zrobić gry, która będzie działała płynnie na Core2Duo przy wysokich ustawieniach. No chyba, że Dragon Rising z okropnymi teksturami i mapą bardziej przypominającą postnuklearną pustynię niż zalesioną, żyjącą krainę...
smookie
Posty: 66
Rejestracja: 23 grudnia 2006, 12:57
ID Steam:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: smookie »

Dlatego przydałyby się bardzo rozbudowane opcje, w których można by różne takie cudeńka wyłączyć.
Już są :)
Awatar użytkownika
polikerski
Posty: 236
Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Marki

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: polikerski »

smookie pisze:
Dlatego przydałyby się bardzo rozbudowane opcje, w których można by różne takie cudeńka wyłączyć.
Już są :)
smookie, czy ty jesteś jakoś "wtajemniczony" w produkcję gry? ;)
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Obrazek
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3
; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
Awatar użytkownika
Tajgeer
Posty: 444
Rejestracja: 10 lutego 2007, 18:56
ID Steam: tajgeer
Lokalizacja: Łódź

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: Tajgeer »

BI Developer, więc wtajemniczony :P
Awatar użytkownika
polikerski
Posty: 236
Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Marki

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: polikerski »

@up
O kurka :rox
kiedy beta? :lol:
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Obrazek
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3
; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
Awatar użytkownika
Tajgeer
Posty: 444
Rejestracja: 10 lutego 2007, 18:56
ID Steam: tajgeer
Lokalizacja: Łódź

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: Tajgeer »

Nie nastawiałbym się, że powie więcej niż powiedział do tej pory.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma3”