ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
To wygląda jak połączenie BF z Ghost Recon. Nawet Ragdoll jest, jak przyjrzycie się scenom
Podział między ArmA2 a OFP2 staje się chyba coraz wyraźniejszy.
ArmA2 to symulator wojenny z elementami akcji (bardziej dynamiczny od ArmA1?).
OFP2 to gra akcji z elementami realizmu i taktyki?
Ale i tak nadal za mało widzieliśmy, by przyjąć taki werdykt.
Nowa okładka OFP2 jakby ktoś nie widział - http://photos-d.ak.fbcdn.net/photos-ak- ... 3_3418.jpg
Podział między ArmA2 a OFP2 staje się chyba coraz wyraźniejszy.
ArmA2 to symulator wojenny z elementami akcji (bardziej dynamiczny od ArmA1?).
OFP2 to gra akcji z elementami realizmu i taktyki?
Ale i tak nadal za mało widzieliśmy, by przyjąć taki werdykt.
Nowa okładka OFP2 jakby ktoś nie widział - http://photos-d.ak.fbcdn.net/photos-ak- ... 3_3418.jpg
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
a tym czasem BIS.... odtajnia kolejny filmik i informacje WOC - Wojska Obrony Czarnorusi.
http://www.arma2.com/wojska-obrony-czarnorusi_pl.html
+
Muzyka z flashpointa
piękny przelot mi24
fajne(a) animacje(a)
-
nadal słyszę te g*****e głosy z Arma.
http://www.arma2.com/wojska-obrony-czarnorusi_pl.html
+
Muzyka z flashpointa
piękny przelot mi24
fajne(a) animacje(a)
-
nadal słyszę te g*****e głosy z Arma.
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
Dobrze, że nie przetłumaczyli na Wojska Czarnorusi bo mielibyśmy WC
Filmik klimatyczny, faktycznie głosy trochę przeszkadzają, wciąż nie ma rozgraniczenia na głosy ruskie i angielskie.
Filmik klimatyczny, faktycznie głosy trochę przeszkadzają, wciąż nie ma rozgraniczenia na głosy ruskie i angielskie.
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
Nie zaskoczyl mnie CM, ciagle cos z mixy BF i GR, choc silnik graficzny, szczegolnie gra swiatel wyglada niezle.
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
nocą tak - choć to trochę przypomina sceny nocne ze starych filmów, gdzie noc się symulowało dużym przyciemnieniem obrazu.szczegolnie gra swiatel wyglada niezle.
W moim odczuciu:
-atmosfera wygląda bajkowo (w znaczeniu dosłownym, nie zachwytu). Jest to miłe dla oka, ale w rzeczywistości świat wygląda tak bardzo rzadko. - Ciemne chmury z jednocześnie ostrym światłem - w RL widziałem coś takiego tylko przed burzą.
-woda początkowo zachwyciła odbiciem światła, ale we wszelkich innych scenach wygląda jak kisiel
-hud - dla mnie zbyt arcadowy
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
6 nowy screenów z OFP2
http://operationflashpoint2.org/2009/02 ... ens-found/
Jak dla mnie wygląda to ładnie Uważam, że HUD jest dobrze zrobiony - wyrazisty i nie zajmujący zbyt wiele miejsca na ekranie.
-nieaktualne-
http://operationflashpoint2.org/2009/02 ... ens-found/
Jak dla mnie wygląda to ładnie Uważam, że HUD jest dobrze zrobiony - wyrazisty i nie zajmujący zbyt wiele miejsca na ekranie.
-nieaktualne-
Ostatnio zmieniony 20 lutego 2009, 12:58 przez Rainbow, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
już dziś nic nowego nie wyjdzie (wg. Heliosa)
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
true,true
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
Dobrze to wygląda. HUD co prawda zalatuje Ghost Reconem, ale lepiej aby wzorowali się na grach dobrych niż na grach złych
Chodź dalej uważam, że system wydawania rozkazów z BF2 jest najlepszy i przydałby się taki w ArmA II i OFP 2.
Chodź dalej uważam, że system wydawania rozkazów z BF2 jest najlepszy i przydałby się taki w ArmA II i OFP 2.
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
Tu sie musze z Toba zgodzic, system z BF2 jest rewelacyjny.eJay pisze:Chodź dalej uważam, że system wydawania rozkazów z BF2 jest najlepszy i przydałby się taki w ArmA II i OFP 2.
@Kondor - OFP/ARMA staraly sie byc realistyczne i przez to byly piekne choc taki Left 4 Dead mimo ze na juz leciwym sinliku Source dzieki kilku filmowym efektom takim jak ziarno na ekranie, ciemne budynki na tle jasnego nieba, odpowiednie oswietlenie geometri wyglada bardzo fajne. Bardziej jak z Hollywood niz z rzeczywistosc jednak bardzo ladnie. Nie uwazam ze pojscie w takim kierunku jaki obralo CM nie jest zle.