ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

ODPOWIEDZ
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Rainbow »

To wygląda jak połączenie BF z Ghost Recon. Nawet Ragdoll jest, jak przyjrzycie się scenom :D
Podział między ArmA2 a OFP2 staje się chyba coraz wyraźniejszy.
ArmA2 to symulator wojenny z elementami akcji (bardziej dynamiczny od ArmA1?).
OFP2 to gra akcji z elementami realizmu i taktyki?

Ale i tak nadal za mało widzieliśmy, by przyjąć taki werdykt.
Nowa okładka OFP2 jakby ktoś nie widział - http://photos-d.ak.fbcdn.net/photos-ak- ... 3_3418.jpg
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: eJay »

Super, że mogą już pokazywać materiały z WIP :)
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Maćko »

a tym czasem BIS.... odtajnia kolejny filmik i informacje :) WOC - Wojska Obrony Czarnorusi.
http://www.arma2.com/wojska-obrony-czarnorusi_pl.html

+
Muzyka z flashpointa :D
piękny przelot mi24
fajne(a) animacje(a)
-
nadal słyszę te g*****e głosy z Arma.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: eJay »

Dobrze, że nie przetłumaczyli na Wojska Czarnorusi bo mielibyśmy WC :D

Filmik klimatyczny, faktycznie głosy trochę przeszkadzają, wciąż nie ma rozgraniczenia na głosy ruskie i angielskie.
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Forrestal »

Nie zaskoczyl mnie CM, ciagle cos z mixy BF i GR, choc silnik graficzny, szczegolnie gra swiatel wyglada niezle.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: kondor »

szczegolnie gra swiatel wyglada niezle.
nocą tak - choć to trochę przypomina sceny nocne ze starych filmów, gdzie noc się symulowało dużym przyciemnieniem obrazu.
W moim odczuciu:
-atmosfera wygląda bajkowo (w znaczeniu dosłownym, nie zachwytu). Jest to miłe dla oka, ale w rzeczywistości świat wygląda tak bardzo rzadko. - Ciemne chmury z jednocześnie ostrym światłem - w RL widziałem coś takiego tylko przed burzą.
-woda początkowo zachwyciła odbiciem światła, ale we wszelkich innych scenach wygląda jak kisiel
-hud - dla mnie zbyt arcadowy
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Rainbow »

6 nowy screenów z OFP2

http://operationflashpoint2.org/2009/02 ... ens-found/

Jak dla mnie wygląda to ładnie :) Uważam, że HUD jest dobrze zrobiony - wyrazisty i nie zajmujący zbyt wiele miejsca na ekranie.

-nieaktualne-
Ostatnio zmieniony 20 lutego 2009, 12:58 przez Rainbow, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: kondor »

już dziś nic nowego nie wyjdzie (wg. Heliosa)
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Rainbow »

true,true
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: eJay »

Dobrze to wygląda. HUD co prawda zalatuje Ghost Reconem, ale lepiej aby wzorowali się na grach dobrych niż na grach złych :)

Chodź dalej uważam, że system wydawania rozkazów z BF2 jest najlepszy i przydałby się taki w ArmA II i OFP 2.
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Forrestal »

eJay pisze:Chodź dalej uważam, że system wydawania rozkazów z BF2 jest najlepszy i przydałby się taki w ArmA II i OFP 2.
Tu sie musze z Toba zgodzic, system z BF2 jest rewelacyjny.

@Kondor - OFP/ARMA staraly sie byc realistyczne i przez to byly piekne choc taki Left 4 Dead mimo ze na juz leciwym sinliku Source dzieki kilku filmowym efektom takim jak ziarno na ekranie, ciemne budynki na tle jasnego nieba, odpowiednie oswietlenie geometri wyglada bardzo fajne. Bardziej jak z Hollywood niz z rzeczywistosc jednak bardzo ladnie. Nie uwazam ze pojscie w takim kierunku jaki obralo CM nie jest zle.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”