Xtreme ArmA Mod
Moderator: Inkwizytor
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 15 czerwca 2007, 09:35
- ID Steam:
- Numer GG: 1894993
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Xtreme ArmA Mod
Jest wiele powodów dlaczego BIS tego nie zrobił Spanel sam powiedział że BIS nie jest wielką firmą a potrzebowali kasy żeby przeżyć dlatego wcześniej wydali grę by zarobić do tego dochodzi jeszcze poganianie dystrybutora dlatego nie dostaliśmy tyle nowinek w Armie.
Co do samego moda to anglojęzyczna wersja (teksty, głosy itd...) wyjdzie 28'ego b.m, b.r
Co do samego moda to anglojęzyczna wersja (teksty, głosy itd...) wyjdzie 28'ego b.m, b.r
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 15 czerwca 2007, 09:35
- ID Steam:
- Numer GG: 1894993
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Xtreme ArmA Mod
Ok to już dziś
a to jeden z powodów dla którego chciałbym XAM'a
http://img508.imageshack.us/img508/9113/22565349nr1.jpg
a to jeden z powodów dla którego chciałbym XAM'a
http://img508.imageshack.us/img508/9113/22565349nr1.jpg
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 15 czerwca 2007, 09:35
- ID Steam:
- Numer GG: 1894993
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Xtreme ArmA Mod
Post pod postem ta wiem
ale wyszedł mod i ma bagatela 1.7GB :O
ftp://91.121.26.147/
Login: XAM
pass: There are no-password
ale wyszedł mod i ma bagatela 1.7GB :O
ftp://91.121.26.147/
Login: XAM
pass: There are no-password
- Volt
- Posty: 158
- Rejestracja: 17 grudnia 2006, 12:52
- ID Steam:
- Numer GG: 4218986
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Xtreme ArmA Mod
1.7 GB? Co oni do niego napakowali? Zagram sobie dopiero jutro, zostawiam ściąganie na noc. Bardzo jestem ciekaw co zajmuje aż tyle.
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 15 czerwca 2007, 09:35
- ID Steam:
- Numer GG: 1894993
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Xtreme ArmA Mod
3GB po instalacji... :O
- Radeon
- Posty: 778
- Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
- ID Steam:
- Numer GG: 4014140
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Xtreme ArmA Mod
Czy mi się wydaje, czy w tym modzie najwięcej zajmuje muzyka?
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 15 czerwca 2007, 09:35
- ID Steam:
- Numer GG: 1894993
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Xtreme ArmA Mod
nie, po prostu wszystkie modele muszą zostać spakowane niemożna zrobić tak jak w przypadku OFP że addony "dzieliły" się modelami. Dlatego to jest tak jakbyś ściągnął na nowo armę. W sumie tak jest w przypadku każdego addona do Army. Jak wyjdą narzędzia to objętość tego moda zmniejszy się pewnie do 500-700MB
- Radeon
- Posty: 778
- Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
- ID Steam:
- Numer GG: 4014140
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Xtreme ArmA Mod
Powiem jeszcze coś... Jak już mają takich kiepskich ruskich to mogli wziąść od RHS. Druga sprawa. wystarczyłoby tylko wziąść tekstury i w konfigu pozmieniać ścieżki do tekstur... Nie ważne.FriX pisze:nie, po prostu wszystkie modele muszą zostać spakowane niemożna zrobić tak jak w przypadku OFP że addony "dzieliły" się modelami. Dlatego to jest tak jakbyś ściągnął na nowo armę. W sumie tak jest w przypadku każdego addona do Army. Jak wyjdą narzędzia to objętość tego moda zmniejszy się pewnie do 500-700MB
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 15 czerwca 2007, 09:35
- ID Steam:
- Numer GG: 1894993
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Xtreme ArmA Mod
Im to powiedzRadeon pisze:Powiem jeszcze coś... Jak już mają takich kiepskich ruskich to mogli wziąść od RHS. Druga sprawa. wystarczyłoby tylko wziąść tekstury i w konfigu pozmieniać ścieżki do tekstur... Nie ważne.FriX pisze:nie, po prostu wszystkie modele muszą zostać spakowane niemożna zrobić tak jak w przypadku OFP że addony "dzieliły" się modelami. Dlatego to jest tak jakbyś ściągnął na nowo armę. W sumie tak jest w przypadku każdego addona do Army. Jak wyjdą narzędzia to objętość tego moda zmniejszy się pewnie do 500-700MB
Co nie zmienia też faktu że modzik jest super
Re: Xtreme ArmA Mod
Mi tam wszystko pasuje. Nowy kamuflaż dla obydwu stron jest nareszcie dobrze dobrany, choć Radeon ma rację, że mogli "pożyczyć" skonwertowanych ruskich od RHS, ale to detale. Generalnie podniosła się sama grywalność i realizm. Np. wybuchy poza tym, że są efektowniejsze ich pole rażenia także wzrosło. Trzeba też pochwalić soundy i dodatkowe efekty ambient, który teraz tworzą klimat. Reskiny większości pojazdów także spox. Stryker dowodzenia jak i radio HMMWV żądzą. Trzeba też zaznaczyć, że twórcom moda XAM udało się przełamać to, co jest ograniczeniem od 6 lat w OFP - miny przeciwpiechotne, działające bez żadnych skryptów (swoją drogą ten saper z opcją wykrywacza min też jest świetny). Pomniejsze pierdoły typu nowy widok z 3 osoby, poprawione FOVy, PDA dla oficera, czy zupełnie nowy model snajpera pominę. Generalnie pierwszy poważny mod do ArmA i można być z niego zadowolonym. Polecam.