Xtreme ArmA Mod

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

FriX
Posty: 142
Rejestracja: 15 czerwca 2007, 09:35
ID Steam:
Numer GG: 1894993
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Xtreme ArmA Mod

Post autor: FriX »

Jest wiele powodów dlaczego BIS tego nie zrobił Spanel sam powiedział że BIS nie jest wielką firmą a potrzebowali kasy żeby przeżyć dlatego wcześniej wydali grę by zarobić do tego dochodzi jeszcze poganianie dystrybutora dlatego nie dostaliśmy tyle nowinek w Armie.

Co do samego moda to anglojęzyczna wersja (teksty, głosy itd...) wyjdzie 28'ego b.m, b.r :D
FriX
Posty: 142
Rejestracja: 15 czerwca 2007, 09:35
ID Steam:
Numer GG: 1894993
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Xtreme ArmA Mod

Post autor: FriX »

Ok to już dziś :)

a to jeden z powodów dla którego chciałbym XAM'a :D

http://img508.imageshack.us/img508/9113/22565349nr1.jpg
FriX
Posty: 142
Rejestracja: 15 czerwca 2007, 09:35
ID Steam:
Numer GG: 1894993
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Xtreme ArmA Mod

Post autor: FriX »

Post pod postem ta wiem :)

ale wyszedł mod i ma bagatela 1.7GB :O

ftp://91.121.26.147/
Login: XAM
pass: There are no-password
Awatar użytkownika
Volt
Posty: 158
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 12:52
ID Steam:
Numer GG: 4218986
ID gracza: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Xtreme ArmA Mod

Post autor: Volt »

1.7 GB? Co oni do niego napakowali? :o Zagram sobie dopiero jutro, zostawiam ściąganie na noc. Bardzo jestem ciekaw co zajmuje aż tyle.
Obrazek
FriX
Posty: 142
Rejestracja: 15 czerwca 2007, 09:35
ID Steam:
Numer GG: 1894993
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Xtreme ArmA Mod

Post autor: FriX »

3GB po instalacji... :O
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Xtreme ArmA Mod

Post autor: Radeon »

Czy mi się wydaje, czy w tym modzie najwięcej zajmuje muzyka? :|
Obrazek
FriX
Posty: 142
Rejestracja: 15 czerwca 2007, 09:35
ID Steam:
Numer GG: 1894993
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Xtreme ArmA Mod

Post autor: FriX »

nie, po prostu wszystkie modele muszą zostać spakowane niemożna zrobić tak jak w przypadku OFP że addony "dzieliły" się modelami. Dlatego to jest tak jakbyś ściągnął na nowo armę. W sumie tak jest w przypadku każdego addona do Army. Jak wyjdą narzędzia to objętość tego moda zmniejszy się pewnie do 500-700MB :)
Awatar użytkownika
Volt
Posty: 158
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 12:52
ID Steam:
Numer GG: 4218986
ID gracza: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Xtreme ArmA Mod

Post autor: Volt »

Tylko wydaje.
Obrazek
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Xtreme ArmA Mod

Post autor: Radeon »

FriX pisze:nie, po prostu wszystkie modele muszą zostać spakowane niemożna zrobić tak jak w przypadku OFP że addony "dzieliły" się modelami. Dlatego to jest tak jakbyś ściągnął na nowo armę. W sumie tak jest w przypadku każdego addona do Army. Jak wyjdą narzędzia to objętość tego moda zmniejszy się pewnie do 500-700MB :)
Powiem jeszcze coś... Jak już mają takich kiepskich ruskich to mogli wziąść od RHS. Druga sprawa. wystarczyłoby tylko wziąść tekstury i w konfigu pozmieniać ścieżki do tekstur... Nie ważne.
Obrazek
FriX
Posty: 142
Rejestracja: 15 czerwca 2007, 09:35
ID Steam:
Numer GG: 1894993
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Xtreme ArmA Mod

Post autor: FriX »

Radeon pisze:
FriX pisze:nie, po prostu wszystkie modele muszą zostać spakowane niemożna zrobić tak jak w przypadku OFP że addony "dzieliły" się modelami. Dlatego to jest tak jakbyś ściągnął na nowo armę. W sumie tak jest w przypadku każdego addona do Army. Jak wyjdą narzędzia to objętość tego moda zmniejszy się pewnie do 500-700MB :)
Powiem jeszcze coś... Jak już mają takich kiepskich ruskich to mogli wziąść od RHS. Druga sprawa. wystarczyłoby tylko wziąść tekstury i w konfigu pozmieniać ścieżki do tekstur... Nie ważne.
Im to powiedz :)

Co nie zmienia też faktu że modzik jest super :)
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Xtreme ArmA Mod

Post autor: Rainbow »

Mi tam wszystko pasuje. Nowy kamuflaż dla obydwu stron jest nareszcie dobrze dobrany, choć Radeon ma rację, że mogli "pożyczyć" skonwertowanych ruskich od RHS, ale to detale. Generalnie podniosła się sama grywalność i realizm. Np. wybuchy poza tym, że są efektowniejsze ich pole rażenia także wzrosło. Trzeba też pochwalić soundy i dodatkowe efekty ambient, który teraz tworzą klimat. Reskiny większości pojazdów także spox. Stryker dowodzenia jak i radio HMMWV żądzą. Trzeba też zaznaczyć, że twórcom moda XAM udało się przełamać to, co jest ograniczeniem od 6 lat w OFP - miny przeciwpiechotne, działające bez żadnych skryptów (swoją drogą ten saper z opcją wykrywacza min też jest świetny). Pomniejsze pierdoły typu nowy widok z 3 osoby, poprawione FOVy, PDA dla oficera, czy zupełnie nowy model snajpera pominę. Generalnie pierwszy poważny mod do ArmA i można być z niego zadowolonym. Polecam.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”