Codemasters i OFP 2

Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Forrestal »

Rainbow pisze: Oczywiście, widzę wszyscy tutaj już wiedzą czym będzie gra, i że nie pracuje przy niej 150 tylko 50 ludzi, i że będzie klonem BF2, chociaż nikt tak naprawdę jeszcze tej gry nie widział. Powiem krótko. Bez komentarza.

Szczerze mówiąc wolę mieć grę w pełni grywalną z mniejszą z skalą, niż super-zabugowaną ArmE z 450km2.


Powiem Ci szczerze ze 2001 roku subskrybuje CodeM i nie pamietam gry ktorej przedstawiono by screeny z gry bez obrobki. Tak samo jak nie wierze ze przy jednej grze pracuje 150 ludzi. Jakbys troche sie zaglebil w proces tworzenia gier to bys zrozumial ze taka liczba to juz szkodliwa dla projektu moze byc bo jest zbytnie rozdrobnienie. 150 ludzi odpowiedzilanych za engine i ekipy tworzace gry na tym engine. W 2 lata prac za nimi tez nie wierze bo tyle to zajmuje stworzenie takich produkcji jak Crysis, UT3 itp. A 4 lata tworzenie OFP2 wydaja sie nazbyt dlugim okresem.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Rainbow »

A kogo to obchodzi ile ludzi pracuje przy tej grze? Liczy się efekt, a skoro owego jeszcze nie zobaczylismy, to nie można gadać, że ta gra to będzie dno. Po prostu osoby, które tak piszą nie mając żadnych dowodów na poparcie błaźnią się.
Elej pisze:
Rainbow pisze: Szczerze mówiąc wolę mieć grę w pełni grywalną z mniejszą z skalą, niż super-zabugowaną ArmE z 450km2.
Na szczęście jedno pogrubione drugiego nie wyklucza ;).

Jasne, tylko jak narazie BISowi jeszcze nie udało się tych dwóch rzeczy na raz osiągnąć. Dobrze, że przynajmniej się czegoś uczą.
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Forrestal »

Rainbow pisze: A kogo to obchodzi ile ludzi pracuje przy tej grze? Liczy się efekt, a skoro owego jeszcze nie zobaczylismy, to nie można gadać, że ta gra to będzie dno. Po prostu osoby, które tak piszą nie mając żadnych dowodów na poparcie błaźnią się.
Elej pisze:
Rainbow pisze: Szczerze mówiąc wolę mieć grę w pełni grywalną z mniejszą z skalą, niż super-zabugowaną ArmE z 450km2.
Na szczęście jedno pogrubione drugiego nie wyklucza ;).

Jasne, tylko jak narazie BISowi jeszcze nie udało się tych dwóch rzeczy na raz osiągnąć. Dobrze, że przynajmniej się czegoś uczą.


Kto pisze ze ta gra to bedzie dno? Moze mi jeszcze powiesz, ze ja? :|
CM to wielkie przedsiebiorstwo i oni licza na czysty zysk. Dlatego tez wydaje mi sie, ze bardziej beda starali dogodzic sie wkiekszej ilosci graczy niz trafic w nisze jaka jest ArmA. Tutaj nie dosc, ze mieliby konkurencje ze strony BISu to jeszcze mniej odbiorcow. Jestem ciekaw co CM pokaza ale cudow od nich by mi sie spodziewal.

Natomiast ArmA jest i grywalna i teren ma bardzo ciekawy :)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Cooba
Posty: 65
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 23:21
ID Steam:

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Cooba »

Osobiscie uwazam ze ArmA za rok bedzie zajeee...sta. Terax juz jest to dla mnie swietna gierka i bugi mi specjalnie nie przeszkadzaja...tzn przeszkadzaja ale wybaczam takie zgrzyty tak jak sie wybacza kochance male klamstewka. Zreszta z cierpliowoscia sledze poprawki i sie z nich ciesze.
Po wielu modyfikacjach stworzonych m.in. przez 'community' ArmA za rok czasu bedzie majstersztykiem. Wystarczy analogicznie porownac ofp 1.0 z wgl na 1.96.
Z tego co tu wyczytalem to za rok moze wlasnie wyskoczyc OFP2. Czy dorowna temu co prezentowac bedzie owczesna ARMA. Mysle ze raczej nie, ale nie wykluczam tego.
Ja bym nawet wolal aby OFP2 przypominalo battlefielda....no w pewnym sensie. Chcialbym aby np OFP2 bylo swietnym symulatorem walk w terenie zabudowanym z dokladnoscia pomieszczen i wszelkimi detalami potrzebnymi do dobrego odzwierciedlenia MOUT. Mielibysmy swietna ArmE ze zroznicowana ale ogolnie otwarta przestrzenia i walkami na poziomie plutonow-kompanii oraz OFP2 wyspecjjalizowane po urban operations z nieco mniejsza skala konfliktu.
Dobra...rozmarzylem sie ;) ale w sumie ten temat w duzej mierze marzycielsko-wrozczkarski jest.
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Dawidson »

Może zrobią jak w MoH Airborne(będzie jakiś tam obszar ale startować będziemy z wybranego przez siebie punktu(w granicach rozsądku oczywiście)) czyli nadal będzie to duży ale jednak zamknięty obszar(jak w reszcie gier) no ale można będzie przedzierać się przez teren zurbanizowany lub pustynię(zależy gdzie się res-a wybierze) bliżej punktu misji B niż A.

Bo troszkę mnie męczy to zap... 20minut do Pity z lotniska za każdym zgonem(na dodatek przy ciągłym braku transportu).
W końcu przyznacie 10min jazdy aby dostać strzała już blisko celu :( czysta frajda.
Obrazek
RIDER
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Matte »

@Dawitson może i jest to nudne i flegmatyczne, ale czasem dodaje klimatu :) W OFP kocham włóczyć się po wietnamie.
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Radeon »

Natomiast ja wiem, że nie wracam tak często do ArmA jak wracałem do OFP.
Dobrze bybyło gdyby CM zrobili DOBRE OFP2, czyli tak jak OFP1 od BiS. Symulator pola walki z dużą skalą działań. Ale ofkors na rozsądnych wymaganiach i płynności nie krojąc grafiki. I to raczej nie BiS byłby konkurencją dla CM, tylko CM dla BiS. Może wkońcu oświeciło tych ciołków i zrobiliby Game2, dobre będzie napewno, ale czy nie zabugowanie i grywalne? O to jest pytanie. Taką rolę widzę, dla CM, ale pytanie czy BiS się przestraszy? Wątpie...
Obrazek
Awatar użytkownika
Algrab
Posty: 74
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 22:14
ID Steam:
Lokalizacja: Szczecin

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Algrab »

zestawienie "CM" i "symulator" jest oksymoronem
:grom
:weteran
:ofp
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: klamacz »

no nie tak do konca, w historii Codemastersow jest kilkanascie gier pretendujacych do miana symulatora, szczegolnie przed 2000 rokiem:
http://www.mobygames.com/browse/games/c ... y-limited/

co nie zmienia faktu, ze sie ogolnie z Toba zgadzam :)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: eJay »

Jesli kogoś to interesuje, wyszlo juz demo nowego Colin Mcrae. Przypominam, ze silnik z DiRtA bedzie napedzac tez drugą część Operation Flashpoint.
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Radeon »

Niestety, ma też POTWORNE wymagania... :roll:
Obrazek
Zablokowany

Wróć do „ArmA Flash News”