Rainbow pisze: Oczywiście, widzę wszyscy tutaj już wiedzą czym będzie gra, i że nie pracuje przy niej 150 tylko 50 ludzi, i że będzie klonem BF2, chociaż nikt tak naprawdę jeszcze tej gry nie widział. Powiem krótko. Bez komentarza.
Szczerze mówiąc wolę mieć grę w pełni grywalną z mniejszą z skalą, niż super-zabugowaną ArmE z 450km2.
Powiem Ci szczerze ze 2001 roku subskrybuje CodeM i nie pamietam gry ktorej przedstawiono by screeny z gry bez obrobki. Tak samo jak nie wierze ze przy jednej grze pracuje 150 ludzi. Jakbys troche sie zaglebil w proces tworzenia gier to bys zrozumial ze taka liczba to juz szkodliwa dla projektu moze byc bo jest zbytnie rozdrobnienie. 150 ludzi odpowiedzilanych za engine i ekipy tworzace gry na tym engine. W 2 lata prac za nimi tez nie wierze bo tyle to zajmuje stworzenie takich produkcji jak Crysis, UT3 itp. A 4 lata tworzenie OFP2 wydaja sie nazbyt dlugim okresem.