A skąd mamy to wiedzieć?elgyd pisze:...Teraz w moim heli nie ma pilotów?
Wyzwalacz
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
- Sejtan
- Posty: 112
- Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
- ID Steam: sejtan24
- Numer GG: 6538171
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Wyzwalacz
Re: Wyzwalacz
OK. Już wiem.
Śliczne dzięki za pomoc
Śliczne dzięki za pomoc
- Sejtan
- Posty: 112
- Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
- ID Steam: sejtan24
- Numer GG: 6538171
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Wyzwalacz
elgyd pisze:Tzn nie wiesz czy nie chcesz już po prostu pisać?
Pytasz czy w Twoim heli są piloci... Nie wiem, skąd mam to wiedzieć? Chyba, że twierdzisz ,że w heli nie ma pilotów to mozemy się nad tym zastanowić, tylko po co to "?" na końcu zdania?
Re: Wyzwalacz
Ok. Sorry trochę namieszałem.
1) A napiszecie jeszcze jak zrobić, żeby ten wrogi śmigłowiec podlatując do pos2 zaczął przeszukiwać teren w obrębie np 1000m
2) Dlaczego śmigłowiec atakuje mnie kiedy moja jednostka to np samochód, a nie atakuje kiedy moja jednostka to żołnierz (wtedy dolatuje do pos2 i stoi w miejscu). Atakuje dopiero wtedy kiedy żołnierz odda do niego strzał.
1) A napiszecie jeszcze jak zrobić, żeby ten wrogi śmigłowiec podlatując do pos2 zaczął przeszukiwać teren w obrębie np 1000m
2) Dlaczego śmigłowiec atakuje mnie kiedy moja jednostka to np samochód, a nie atakuje kiedy moja jednostka to żołnierz (wtedy dolatuje do pos2 i stoi w miejscu). Atakuje dopiero wtedy kiedy żołnierz odda do niego strzał.
- Sejtan
- Posty: 112
- Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
- ID Steam: sejtan24
- Numer GG: 6538171
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Wyzwalacz
Napiszę tylko tyle, że jest świetny patrol script autorstwa Jaromaza, który jest polskim odpowiednikiem UPSMON. Sam wybierz którego chcesz użyć i zastanów się jak to zrobić.elgyd pisze: 1) A napiszecie jeszcze jak zrobić, żeby ten wrogi śmigłowiec podlatując do pos2 zaczął przeszukiwać teren w obrębie np 1000m
Może po prostu Cię nie widzi, albo ma za mało info o wrogu (knowsAbout/reveal). Ale tego pewny nie jestem, domyślam się tylko.2) Dlaczego śmigłowiec atakuje mnie kiedy moja jednostka to np samochód, a nie atakuje kiedy moja jednostka to żołnierz (wtedy dolatuje do pos2 i stoi w miejscu). Atakuje dopiero wtedy kiedy żołnierz odda do niego strzał.
Re: Wyzwalacz
Używam patrol script, ale nic mi to nie mówi jak mam to zrobić... Nie daję rady.
Po drugie: co to znaczy (knowsAbout/reveal)?
Po trzecie : na pewno mnie widzi bo stoję na otwartej przestrzeni nie daleko niego.
Po drugie: co to znaczy (knowsAbout/reveal)?
Po trzecie : na pewno mnie widzi bo stoję na otwartej przestrzeni nie daleko niego.
Re: Wyzwalacz
Przed zadaniem kolejnego pytania proszę się zapoznać z poradnikiem tworzenia misji na tej stronie: http://www.armacenter.pl/ w przeciwnym razie zamknę temat.
Re: Wyzwalacz
OK. To zapytam tak:
Używam Patrol Script. Stawiam heli KA52. W uruchamianie wpisuje: nul = [this, "marker1", "air", "random"] execVM "JPS.sqf"
jeśli to samo napiszę dla jakiegoś wojaka to on patroluje mój marker1, a śmigłowiec owszem ukazuje się w losowym miejscu, zaczyna lecieć, a potem staje i wisi w powietrzu.
Co robię źle?
Używam Patrol Script. Stawiam heli KA52. W uruchamianie wpisuje: nul = [this, "marker1", "air", "random"] execVM "JPS.sqf"
jeśli to samo napiszę dla jakiegoś wojaka to on patroluje mój marker1, a śmigłowiec owszem ukazuje się w losowym miejscu, zaczyna lecieć, a potem staje i wisi w powietrzu.
Co robię źle?
- Sejtan
- Posty: 112
- Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
- ID Steam: sejtan24
- Numer GG: 6538171
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Wyzwalacz
Zamiast this wpisujesz nazwę śmigła. Jak nic nie zmieniałeś to będzie _helielgyd pisze:OK. To zapytam tak:
Używam Patrol Script. Stawiam heli KA52. W uruchamianie wpisuje: nul = [this, "marker1", "air", "random"] execVM "JPS.sqf"
jeśli to samo napiszę dla jakiegoś wojaka to on patroluje mój marker1, a śmigłowiec owszem ukazuje się w losowym miejscu, zaczyna lecieć, a potem staje i wisi w powietrzu.
Co robię źle?
Bawiłem się ostatnio tym skryptem i takie coś mi wyszło:
Kod: Zaznacz cały
_heli = createVehicle ["AH1Z", position pos1, [], 0, "FLY"];
_heli setDir 90;
_heliCrew = createGroup west;
_pilot1 = _heliCrew createUnit ["USMC_Soldier_Pilot", position pos1, [], 0, "FORM"];
_pilot1 moveInDriver _heli;
_pilot2 = _heliCrew createUnit ["USMC_Soldier_Pilot", position pos1, [], 0, "FORM"];
_pilot2 moveInGunner _heli;
{_x doMove position pos2; _x setSpeedMode "FULL"; _x setCombatMode "RED"; _x setBehaviour "COMBAT"} forEach units _heliCrew;
warunek = true;
while {warunek} do
{
if (_heli distance pos2 < 200) then
{
hint "Rozpoczynam patrol";
nul = [_heli, "ALPHA", "air"] execVM "JPS.sqf";
warunek = false;
};
};
Podejrzewam, że od linijki warunek = true; można lepiej to napisać, ale mi tylko takie coś przyszło do głowy.
Re: Wyzwalacz
No fajnie.
1) A czy cykl da się zmienić tylko w JPS.sqf, czy można w sqs?
2) Dalej pozostaje problem typu: dlaczego heli nie chce strzelać do mnie jak moja jednostka to żołnierz? Jak jest to jakiś pojazd to wali od razu, a jak wojak to lata w okół niego i w ogóle go jakby nie widzi- dopiero jak ja pierwszy do niego strzelę- dlaczego tak jest i czy da się to zmienić?
1) A czy cykl da się zmienić tylko w JPS.sqf, czy można w sqs?
2) Dalej pozostaje problem typu: dlaczego heli nie chce strzelać do mnie jak moja jednostka to żołnierz? Jak jest to jakiś pojazd to wali od razu, a jak wojak to lata w okół niego i w ogóle go jakby nie widzi- dopiero jak ja pierwszy do niego strzelę- dlaczego tak jest i czy da się to zmienić?
- Sejtan
- Posty: 112
- Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
- ID Steam: sejtan24
- Numer GG: 6538171
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Wyzwalacz
W jakim sqs?elgyd pisze:No fajnie.
1) A czy cykl da się zmienić tylko w JPS.sqf, czy można w sqs?

Też mu się dziwię...2) Dalej pozostaje problem typu: dlaczego heli nie chce strzelać do mnie...

Podałem ci na tacy spis komend do ArmA i wskazałem knowsAbout a ty jak taki &%^&# zamiast sobie sprawdzić ILE wróg wie o tobie, dalej zadajesz głupie pytania...