Oj tak "Dacie Resa" resa to legenda Flashpointa, szczerze mówiąc barkuje mi tego w ArmA..FriX pisze:Tak ale nikt nie drze mordy w stylu "res plz!" albo "zróbcie resa!" i tak jak się umawiano na grę np. w co-op'a na 21:00 to się z tego robiła 23:00
Polskie serwery Armed Assault - dyskusja
Moderator: Inkwizytor
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Polskie serwery Armed Assault - dyskusja
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
- Pit
- Posty: 698
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Polskie serwery Armed Assault - dyskusja
Serwer 8BZ przeszedł renowację
- nowy stabilniejszy config
- zabezpieczenia anti-cheat
- można łączyć się z modami
szczegóły tutaj
[edit 25.09.2007]
- zdecydowaliśmy się włączyć zgodność z modami ze względu na praktyki cheaterów (aktualnie nie można łączyc się z modami)
[edit 16.11.2007]
- znowu można łączyc się z modami
- nowy stabilniejszy config
- zabezpieczenia anti-cheat
- można łączyć się z modami
szczegóły tutaj
[edit 25.09.2007]
- zdecydowaliśmy się włączyć zgodność z modami ze względu na praktyki cheaterów (aktualnie nie można łączyc się z modami)
[edit 16.11.2007]
- znowu można łączyc się z modami
- Pit
- Posty: 698
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Polskie serwery Armed Assault - dyskusja
Od wczoraj serwer 8BZ Feniks ma wyłączony "celownik" w trybie weteran.
- Mr Groch
- Posty: 90
- Rejestracja: 21 kwietnia 2007, 22:09
- ID Steam:
- Numer GG: 129799
- ID gracza: 2001667
- Lokalizacja: http://groch.dyn.pl/gps
- Kontakt:
Re: [Info] Polskie serwery Armed Assault
Co do serwera 1stCav:
Serwer działa pod kontrolą Linuxa. Niestety w związku z tym mamy pewien problem.
Otóż serwer nie wykonuje (lub nie synchronizuje z graczami) skryptów. Jest na to jednak
prosty sposób - wystarczy, że po rozpoczęciu danej misji poprosicie kogoś o połączenie się
na serwer lub sami rozłączycie sie i połączycie na nowo - wtedy wszystkie skrypty ruszą z kopyta
i będzie już OK. Nie wiadomo czemu, ale wygląda jakby serwer "czekał" na nowe połączenie...
Pracujemy nad rozwiązaniem problemu (być może serwer zostanie przeniesiony na inną maszynę).
Jeśli ktoś byłby w stanie pomóc w rozwiązaniu tego problemu - będę bardzo wdzięczny za pomoc
Serwer działa pod kontrolą Linuxa. Niestety w związku z tym mamy pewien problem.
Otóż serwer nie wykonuje (lub nie synchronizuje z graczami) skryptów. Jest na to jednak
prosty sposób - wystarczy, że po rozpoczęciu danej misji poprosicie kogoś o połączenie się
na serwer lub sami rozłączycie sie i połączycie na nowo - wtedy wszystkie skrypty ruszą z kopyta
i będzie już OK. Nie wiadomo czemu, ale wygląda jakby serwer "czekał" na nowe połączenie...
Pracujemy nad rozwiązaniem problemu (być może serwer zostanie przeniesiony na inną maszynę).
Jeśli ktoś byłby w stanie pomóc w rozwiązaniu tego problemu - będę bardzo wdzięczny za pomoc
-
- Posty: 162
- Rejestracja: 13 stycznia 2007, 21:08
- ID Steam:
- Numer GG: 3830261
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: [Info] Polskie serwery Armed Assault
Na serwerze Pukawka (który stał na linuxie) był problem z pojawieniem się pojazdów na berzerku. Gdy ktoś weszedł na serwer, to pojazdy się pojawiały.


- Mr Groch
- Posty: 90
- Rejestracja: 21 kwietnia 2007, 22:09
- ID Steam:
- Numer GG: 129799
- ID gracza: 2001667
- Lokalizacja: http://groch.dyn.pl/gps
- Kontakt:
Re: [Info] Polskie serwery Armed Assault
Dokladnie o tym wlasnie mowie - skrypty sa uruchamiane (lub synchronizowane z graczami) dopiero
po tym jak ktos sie polaczy (lub rozlaczy i polaczy na nowo) na serwer po starcie misji...
Rozwiazaliscie problem?
po tym jak ktos sie polaczy (lub rozlaczy i polaczy na nowo) na serwer po starcie misji...
Rozwiazaliscie problem?
-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: [Info] Polskie serwery Armed Assault
Nie udało się. Zastanawiające jest tylko to, że serwer Fusion'a też jest na linuksie, ale mimo to skrypty w mapach ECLa tam działają (na Pukawce już nie chciały).
- Mefiu
- Posty: 492
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2369010
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: [Info] Polskie serwery Armed Assault
Mr. Groch, zagadaj do Erika (HitmanaFF) z Fusion, może on bedzie znal odpowiedz na Twoj problem.
- Mr Groch
- Posty: 90
- Rejestracja: 21 kwietnia 2007, 22:09
- ID Steam:
- Numer GG: 129799
- ID gracza: 2001667
- Lokalizacja: http://groch.dyn.pl/gps
- Kontakt:
Re: [Info] Polskie serwery Armed Assault
No wlasnie rozmawialem z HitmanFF za posrednictwem PM'a na BI Forums. Maja dokladnie ten sam problem
na swoim testowym serwerze postawionym na Ubuntu...
Tutaj zgloszony problem i potwierdzony przez HitmanFF'a...
http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 359;st=195
Zdaje sobie sprawe, ze na niektorych dystrybucjach problem wsytepuje, na innych nie... Wazne jest teraz jednak dla mnie,
by znalezc dokladnie co jest przyczyna problemu i jak go rozwiazac... W koncu za ten serwer placimy, i to nie malo :/
na swoim testowym serwerze postawionym na Ubuntu...
Tutaj zgloszony problem i potwierdzony przez HitmanFF'a...
http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 359;st=195
Zdaje sobie sprawe, ze na niektorych dystrybucjach problem wsytepuje, na innych nie... Wazne jest teraz jednak dla mnie,
by znalezc dokladnie co jest przyczyna problemu i jak go rozwiazac... W koncu za ten serwer placimy, i to nie malo :/
- Pit
- Posty: 698
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Polskie serwery Armed Assault - dyskusja
Na serwerze Feniks testowalismy podpisy i klucze jednak problem niewyjaśnionych automatycznych wyrzuceń graczy spowodował, że zanichaliśmy tego.
Dotyczyło to graczy na czystej ArmA z QG bez info o przyczynie rozlaczenia oraz graczy na czystej ArmA i wtedy pokazywalo sie info w rodzaju: "verifing signs time out"
Grochu, jak sobie z tym poradziliscie? Bi zapowiadal, ża maja poprawic podpisy w nastepnym patchu.
Dotyczyło to graczy na czystej ArmA z QG bez info o przyczynie rozlaczenia oraz graczy na czystej ArmA i wtedy pokazywalo sie info w rodzaju: "verifing signs time out"
Grochu, jak sobie z tym poradziliscie? Bi zapowiadal, ża maja poprawic podpisy w nastepnym patchu.