Złe Ziemie (Badlands) POMOCY

Dyskusja ogólna, tryb singleplayer tylko o Arma2

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Złe Ziemie (Badlands) POMOCY

Post autor: Artek3333 »

Po co się męczyć? Macie zaliczone zadania? chcecie przejść dalej(następnej misji)? to wcisnąć Shift i minus na numerycznej po czym wpiszcie endmission to przejdziecie dalej :roll: na bugi nie ma rady, czasami trzeba pociągnąć z grubej rury :mrgreen: :lol:
Przemoman
Posty: 5
Rejestracja: 03 września 2009, 22:56
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Złe Ziemie (Badlands) POMOCY

Post autor: Przemoman »

haha, wgrałem fixa żeby zabić Prizraka no i w końcu się udało, ale po chwili koniec misji i pisze, że nie mogę zabijać sojuszników heh... żal.ru
Awatar użytkownika
polo
Posty: 208
Rejestracja: 07 lipca 2009, 08:55
ID Steam:
Numer GG: 1257116
ID gracza: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Złe Ziemie (Badlands) POMOCY

Post autor: polo »

Dzisiaj wyszedł patch 1.04 mam nadzieje, że on poprawi bugi.
Jednym z najlepszych sposobów zachowania pokoju jest ciągła gotowość do wojny.
paffciozzo
Posty: 7
Rejestracja: 02 września 2009, 19:29
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Złe Ziemie (Badlands) POMOCY

Post autor: paffciozzo »

No niby ma naprawić obydwa bugi (ten z nieśmiertelnym Prizrakiem oraz ten z brakiem zakończenia misji) tylko czy nie będzie trzeba zaczynać misji od nowa lub całej kampanii :|
paffciozzo
Posty: 7
Rejestracja: 02 września 2009, 19:29
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Złe Ziemie (Badlands) POMOCY

Post autor: paffciozzo »

A więc tak, najpierw spróbuję przejść samą misję od nowa, a jak to nie pomoże to całą kampanie, a jeśli to już nie pomoże to... :rant
forcerecon
Posty: 8
Rejestracja: 04 października 2009, 21:58
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Złe Ziemie (Badlands) POMOCY

Post autor: forcerecon »

Ja posiadam patch 0.4 i po odnalezieniu księdza wyczerpującej dyskusji z nim jaki to on jest super wystrzeliłem cały mag w niego jak odchodził. Udało się go zabić bez problemu. Tak więc zdobyłem 4 miasta, obroniłem wieś, zabiłem księdza a misja i tak się nie zakańcza tragedia Panowie tragedia już wolałem jak kilka lat temu premiery gier były przekładane nieraz o lata ale jak już wyszła to była całkowicie elegancka i robili do niej góra 2 patche. A teraz robią po kilka patchy a i tak się je**e.
Bandzio
Posty: 10
Rejestracja: 05 marca 2007, 07:18
ID Steam:

Re: Złe Ziemie (Badlands) POMOCY

Post autor: Bandzio »

Aleluja!
Awatar użytkownika
polo
Posty: 208
Rejestracja: 07 lipca 2009, 08:55
ID Steam:
Numer GG: 1257116
ID gracza: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Złe Ziemie (Badlands) POMOCY

Post autor: polo »

Artek3333 pisze:Po co się męczyć? Macie zaliczone zadania? chcecie przejść dalej(następnej misji)? to wcisnąć Shift i minus na numerycznej po czym wpiszcie endmission to przejdziecie dalej :roll: na bugi nie ma rady, czasami trzeba pociągnąć z grubej rury :mrgreen: :lol:

Ja nie wiem czemu ale nie lubie kodów, uważam to za takie troche oszustwo.Przeszłem ArmA i OFP CWC bez użycia zadnego kodu.ALe w ArmA 2 musiałem użyć w ostatniej misji, ponieważ po zdobyciu wszystkich miast i złapanie Łopotewa misja poprostu nie zkończyła się.Ale według mnie to nie było oszustwo, bo gdyby nie ten błąd to misja poprostu by się sama zaliczyła.Dlatego uważam, że można w tej grze użyć czasmi kodów ale prubować wszystko wypełnić co było podane.

Musiałem się wygadać :P
Jednym z najlepszych sposobów zachowania pokoju jest ciągła gotowość do wojny.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma2 - wydanie 2009 rok.”