sound packi i inne modyfikatory dzwieku

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

Marius
Posty: 34
Rejestracja: 29 listopada 2007, 15:16
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: sound packi i inne modyfikatory dzwieku

Post autor: Marius »

No tak, ale dobry mod (wg. mnie ) powinien mieć przede wszystkim:
- Strzał z karabinu słyszalny na 1000m
- Odgłos uderzenia samochodu w coś słyszalny na 500m
- Śmigłowiec zagłuszający prawie wszystko (tak jak to jest w oryginale ArmA)
To są moje trzy "złote" zasady jeśli chodzi o wybór sound moda, ale żadnego nie wybrałem :P
Awatar użytkownika
seba200
Posty: 133
Rejestracja: 02 października 2007, 16:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: sound packi i inne modyfikatory dzwieku

Post autor: seba200 »

czy to jest ten dzwiek? - http://www.youtube.com/watch?v=3Ik-9BjlxRs

jesli nie to gdzie moge go znalesc? a moze macie cos lepszego?
Obrazek
Awatar użytkownika
Pit
Posty: 698
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: sound packi i inne modyfikatory dzwieku

Post autor: Pit »

seba200 pisze:czy to jest ten dzwiek? - http://www.youtube.com/watch?v=3Ik-9BjlxRs

jesli nie to gdzie moge go znalesc? a moze macie cos lepszego?
To dźweki by Chammy, czyli mod CSM. Było już o tym w tym temacie.
8BZ - 8 Brygada Zmechanizowana | 8R - Ósma Rangers
:weteran :8bz :cfog
"Don't forget nothing" - MJR ROBERT ROGERS, 1759
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: sound packi i inne modyfikatory dzwieku

Post autor: -=HuNTeR=- »

Próbował ktoś nowej wersji FFAMM? Mnie się podoba i chyba przy nich zostanę;)
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: sound packi i inne modyfikatory dzwieku

Post autor: Matte »

Ja mam połączenie FDF_Sounds; FFAM (Ten nowy) tylko musiałem sobie tracery ze starego wrzucić. Gra Sie wyśmienicie!
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Pit
Posty: 698
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: sound packi i inne modyfikatory dzwieku

Post autor: Pit »

Nowa wersja FFAMM czyli FORMZ niestety rozczarowala mnie i choć nie znalazłem podpisów to pozostane przy starszej.
8BZ - 8 Brygada Zmechanizowana | 8R - Ósma Rangers
:weteran :8bz :cfog
"Don't forget nothing" - MJR ROBERT ROGERS, 1759
Awatar użytkownika
Mr Groch
Posty: 90
Rejestracja: 21 kwietnia 2007, 22:09
ID Steam:
Numer GG: 129799
ID gracza: 2001667
Lokalizacja: http://groch.dyn.pl/gps
Kontakt:

Re: sound packi i inne modyfikatory dzwieku

Post autor: Mr Groch »

Podpisy sa tutaj:

http://www.1stcav.pl/ftp/arma/keys/signatures/ffamm/

;)

Juz kilka serwerow wgralo nasz "ratunkowy klucz" , choc akcja nieco przycichla ze wzgledu na
coraz populraniejsze podpisywanie adonow przez autorow...

A wracaja do tematu - chyba jednak FDF jak narazie niezastapiony...
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: sound packi i inne modyfikatory dzwieku

Post autor: -=HuNTeR=- »

Pit pisze:Nowa wersja FFAMM czyli FORMZ niestety rozczarowala mnie i choć nie znalazłem podpisów to pozostane przy starszej.
FROMZ:P
Możesz napisać co Cię dokładnie rozczarowało?
Awatar użytkownika
seba200
Posty: 133
Rejestracja: 02 października 2007, 16:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: sound packi i inne modyfikatory dzwieku

Post autor: seba200 »

Witam moze zaczne od tego ze jestem laikiem jesli chodzi o te sprawy - czy moze mi ktos wyjasnic gdzie sie wrzuca mody z dzwiekiem i jak sprawic zeby gra chodzila mi na tych modach ktore sa kozackie:

http://youtube.com/watch?v=ABWiV5OmzMc
http://youtube.com/watch?v=LBpWuBceJ4U&feature=related - tu fajne dzwieki nie wiem czy nie te same

Dodatkow jest bardzo duzo i nie wiem ktore moge sobie wrzucic zeby nie zrobil sie smietnik. Jesli bede wchodzil na serwery czy nie bedzie jakiegos konfliktu itp.
Jeden z polskich serwerow ma takie wymagania:

[1stCav] Clan Server Poland (QG)
Zawsze aktualna lista dopuszczonych addonow na naszym serwerze korzystajacych
z certyfikatu 1stCav:

- BPA Realistic Sound v1.55
- Chammys Sounds v2 beta
- FFAMM v1.3P
(uwaga, nie wolno stosowac razem z ArmAEffects i/lub SIX Pack! Wymaga osobnych podpisów)
- Q11 Jams v0.4


Zawsze aktualna lista dopuszczalnych addonow na naszym serwerze korzystajacych
z wlasnego, "oficjalnego" certyfikatu:

- ArmA Effects v0.6
- Darker Textures for M16/M4 Rifles v1
- Extended Init Event Handler v1.26 & Extended Event Handlers v1.2
- FDF Sounds v1.3
- FFAMM v1.41P
- OFPEC Instrumental Landing System (ILS) v1.0 by Rocko
- PROPER Mods
- Q11 Sharper Recoils, and Real Rates of Fire v1.1
- SDP Vehicles v1.0
- SIX Pack1 v0.4
- SIX Pack2 v0.1
- TrueMods v2
- YBSM v1.02
- zGuba 2A42 & FFAR Fire Modes v2.0
- ECL Addon Packs


Lista dopuszczalnych addonow testowo, korzystajacych ze specjalnych certyfikatow:

- XAM v1.4 EN

Link do kluczy:
http://www.1stcav.pl/ftp/arma/keys


O co chodzi z tymi kluczami? Tylko na tym serwerze beda dzialac te mody czy na innych tez. Wszystko jest porozrzucane po roznych serwerach i ciezko to ogarnac:( Generalnie chcialbym miec fajne dzwieki np. FDF i graficzke. Tutaj jest powalajaca:
http://www.youtube.com/watch?v=lVu-ZoC1mo8

Sa jakies mody usprawniajace grafike? np. mundury , smiglowce, bron i gdzie to sie wrzuca wszysko zeby tez po sieci dzialalo:)

pozdrawiam
Obrazek
Awatar użytkownika
Pit
Posty: 698
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: sound packi i inne modyfikatory dzwieku

Post autor: Pit »

Mody wrzuca się do jednego katalogu w scieżce Arma tu w FAQ jest to wyjaśnione: http://www.armedassault.com.pl/viewtopi ... p=943#p943
Dodatkow jest bardzo duzo i nie wiem ktore moge sobie wrzucic zeby nie zrobil sie smietnik. Jesli bede wchodzil na serwery czy nie bedzie jakiegos konfliktu itp.
Instalując mody w osobnych katalogach nie zrobisz sobie smietnika. Kontrolujesz uruchamianie gry z modem lub modami przez utworzenie skrótu (patrz FAQ jw.) . Możesz też wykorzystać programik typu Arma Launcher by Kegetys. Niektóre serwery gry akceptują mody inne nie, zależy to od właściciela serwera.
O co chodzi z tymi kluczami? Tylko na tym serwerze beda dzialac te mody czy na innych tez.
Klucze sa po to by zabezpieczyc sie przed niedozwolonymi modyfikacjami. I znowu niektóre serwery z tych kluczy korzystają inne nie. Jesli twórcy moda przygotowali swoje klucze wowczas majac je u siebie połączysz się bez problemu. Ponadto każdy serwer może korzystać z własnych kluczy (np wtedy kiedy twórcy moda ni eprzygotowali ich) i wówczas te klucze będą działać tylko na tym serwerze nie tworząc żadnego konfliktu na innym.
Sa jakies mody usprawniajace grafike? np. mundury , smiglowce, bron i gdzie to sie wrzuca wszysko zeby tez po sieci dzialalo:)
Są takie mody a zwykle raczej pojedyńcze addony. Trzeba poprostu poszperać w internecie polecam np http://www.arma-zone.pl
Wrzuca się tam jak napisane w FAQ (patrz wyżej)
8BZ - 8 Brygada Zmechanizowana | 8R - Ósma Rangers
:weteran :8bz :cfog
"Don't forget nothing" - MJR ROBERT ROGERS, 1759
Awatar użytkownika
warchlaq_przebiegly
Posty: 83
Rejestracja: 30 lipca 2007, 10:16
ID Steam:
Numer GG: 1212210
ID gracza: 0

Re: sound packi i inne modyfikatory dzwieku

Post autor: warchlaq_przebiegly »

ad seba200: To nie są wymagania servera a lista modów które dopuszcza nasz server (1stCav), trzeba tylko z ciągnąć podpisy do nich i można się wbijać na server :)
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”