sound packi i inne modyfikatory dzwieku
Moderator: Inkwizytor
Re: sound packi i inne modyfikatory dzwieku
No tak, ale dobry mod (wg. mnie ) powinien mieć przede wszystkim:
- Strzał z karabinu słyszalny na 1000m
- Odgłos uderzenia samochodu w coś słyszalny na 500m
- Śmigłowiec zagłuszający prawie wszystko (tak jak to jest w oryginale ArmA)
To są moje trzy "złote" zasady jeśli chodzi o wybór sound moda, ale żadnego nie wybrałem
- Strzał z karabinu słyszalny na 1000m
- Odgłos uderzenia samochodu w coś słyszalny na 500m
- Śmigłowiec zagłuszający prawie wszystko (tak jak to jest w oryginale ArmA)
To są moje trzy "złote" zasady jeśli chodzi o wybór sound moda, ale żadnego nie wybrałem
- seba200
- Posty: 133
- Rejestracja: 02 października 2007, 16:59
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wawa/Otwock
Re: sound packi i inne modyfikatory dzwieku
czy to jest ten dzwiek? - http://www.youtube.com/watch?v=3Ik-9BjlxRs
jesli nie to gdzie moge go znalesc? a moze macie cos lepszego?
jesli nie to gdzie moge go znalesc? a moze macie cos lepszego?
- Pit
- Posty: 698
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: sound packi i inne modyfikatory dzwieku
To dźweki by Chammy, czyli mod CSM. Było już o tym w tym temacie.seba200 pisze:czy to jest ten dzwiek? - http://www.youtube.com/watch?v=3Ik-9BjlxRs
jesli nie to gdzie moge go znalesc? a moze macie cos lepszego?
- -=HuNTeR=-
- Posty: 431
- Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
- ID Steam:
- Numer GG: 7474995
- Kontakt:
Re: sound packi i inne modyfikatory dzwieku
Próbował ktoś nowej wersji FFAMM? Mnie się podoba i chyba przy nich zostanę;)
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: sound packi i inne modyfikatory dzwieku
Ja mam połączenie FDF_Sounds; FFAM (Ten nowy) tylko musiałem sobie tracery ze starego wrzucić. Gra Sie wyśmienicie!
Jestem BIS fanboyem!
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
- Pit
- Posty: 698
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: sound packi i inne modyfikatory dzwieku
Nowa wersja FFAMM czyli FORMZ niestety rozczarowala mnie i choć nie znalazłem podpisów to pozostane przy starszej.
- Mr Groch
- Posty: 90
- Rejestracja: 21 kwietnia 2007, 22:09
- ID Steam:
- Numer GG: 129799
- ID gracza: 2001667
- Lokalizacja: http://groch.dyn.pl/gps
- Kontakt:
Re: sound packi i inne modyfikatory dzwieku
Podpisy sa tutaj:
http://www.1stcav.pl/ftp/arma/keys/signatures/ffamm/
Juz kilka serwerow wgralo nasz "ratunkowy klucz" , choc akcja nieco przycichla ze wzgledu na
coraz populraniejsze podpisywanie adonow przez autorow...
A wracaja do tematu - chyba jednak FDF jak narazie niezastapiony...
http://www.1stcav.pl/ftp/arma/keys/signatures/ffamm/
Juz kilka serwerow wgralo nasz "ratunkowy klucz" , choc akcja nieco przycichla ze wzgledu na
coraz populraniejsze podpisywanie adonow przez autorow...
A wracaja do tematu - chyba jednak FDF jak narazie niezastapiony...
- -=HuNTeR=-
- Posty: 431
- Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
- ID Steam:
- Numer GG: 7474995
- Kontakt:
Re: sound packi i inne modyfikatory dzwieku
FROMZ:PPit pisze:Nowa wersja FFAMM czyli FORMZ niestety rozczarowala mnie i choć nie znalazłem podpisów to pozostane przy starszej.
Możesz napisać co Cię dokładnie rozczarowało?
- seba200
- Posty: 133
- Rejestracja: 02 października 2007, 16:59
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wawa/Otwock
Re: sound packi i inne modyfikatory dzwieku
Witam moze zaczne od tego ze jestem laikiem jesli chodzi o te sprawy - czy moze mi ktos wyjasnic gdzie sie wrzuca mody z dzwiekiem i jak sprawic zeby gra chodzila mi na tych modach ktore sa kozackie:
http://youtube.com/watch?v=ABWiV5OmzMc
http://youtube.com/watch?v=LBpWuBceJ4U&feature=related - tu fajne dzwieki nie wiem czy nie te same
Dodatkow jest bardzo duzo i nie wiem ktore moge sobie wrzucic zeby nie zrobil sie smietnik. Jesli bede wchodzil na serwery czy nie bedzie jakiegos konfliktu itp.
Jeden z polskich serwerow ma takie wymagania:
[1stCav] Clan Server Poland (QG)
Zawsze aktualna lista dopuszczonych addonow na naszym serwerze korzystajacych
z certyfikatu 1stCav:
- BPA Realistic Sound v1.55
- Chammys Sounds v2 beta
- FFAMM v1.3P
(uwaga, nie wolno stosowac razem z ArmAEffects i/lub SIX Pack! Wymaga osobnych podpisów)
- Q11 Jams v0.4
Zawsze aktualna lista dopuszczalnych addonow na naszym serwerze korzystajacych
z wlasnego, "oficjalnego" certyfikatu:
- ArmA Effects v0.6
- Darker Textures for M16/M4 Rifles v1
- Extended Init Event Handler v1.26 & Extended Event Handlers v1.2
- FDF Sounds v1.3
- FFAMM v1.41P
- OFPEC Instrumental Landing System (ILS) v1.0 by Rocko
- PROPER Mods
- Q11 Sharper Recoils, and Real Rates of Fire v1.1
- SDP Vehicles v1.0
- SIX Pack1 v0.4
- SIX Pack2 v0.1
- TrueMods v2
- YBSM v1.02
- zGuba 2A42 & FFAR Fire Modes v2.0
- ECL Addon Packs
Lista dopuszczalnych addonow testowo, korzystajacych ze specjalnych certyfikatow:
- XAM v1.4 EN
Link do kluczy:
http://www.1stcav.pl/ftp/arma/keys
O co chodzi z tymi kluczami? Tylko na tym serwerze beda dzialac te mody czy na innych tez. Wszystko jest porozrzucane po roznych serwerach i ciezko to ogarnac:( Generalnie chcialbym miec fajne dzwieki np. FDF i graficzke. Tutaj jest powalajaca:
http://www.youtube.com/watch?v=lVu-ZoC1mo8
Sa jakies mody usprawniajace grafike? np. mundury , smiglowce, bron i gdzie to sie wrzuca wszysko zeby tez po sieci dzialalo:)
pozdrawiam
http://youtube.com/watch?v=ABWiV5OmzMc
http://youtube.com/watch?v=LBpWuBceJ4U&feature=related - tu fajne dzwieki nie wiem czy nie te same
Dodatkow jest bardzo duzo i nie wiem ktore moge sobie wrzucic zeby nie zrobil sie smietnik. Jesli bede wchodzil na serwery czy nie bedzie jakiegos konfliktu itp.
Jeden z polskich serwerow ma takie wymagania:
[1stCav] Clan Server Poland (QG)
Zawsze aktualna lista dopuszczonych addonow na naszym serwerze korzystajacych
z certyfikatu 1stCav:
- BPA Realistic Sound v1.55
- Chammys Sounds v2 beta
- FFAMM v1.3P
(uwaga, nie wolno stosowac razem z ArmAEffects i/lub SIX Pack! Wymaga osobnych podpisów)
- Q11 Jams v0.4
Zawsze aktualna lista dopuszczalnych addonow na naszym serwerze korzystajacych
z wlasnego, "oficjalnego" certyfikatu:
- ArmA Effects v0.6
- Darker Textures for M16/M4 Rifles v1
- Extended Init Event Handler v1.26 & Extended Event Handlers v1.2
- FDF Sounds v1.3
- FFAMM v1.41P
- OFPEC Instrumental Landing System (ILS) v1.0 by Rocko
- PROPER Mods
- Q11 Sharper Recoils, and Real Rates of Fire v1.1
- SDP Vehicles v1.0
- SIX Pack1 v0.4
- SIX Pack2 v0.1
- TrueMods v2
- YBSM v1.02
- zGuba 2A42 & FFAR Fire Modes v2.0
- ECL Addon Packs
Lista dopuszczalnych addonow testowo, korzystajacych ze specjalnych certyfikatow:
- XAM v1.4 EN
Link do kluczy:
http://www.1stcav.pl/ftp/arma/keys
O co chodzi z tymi kluczami? Tylko na tym serwerze beda dzialac te mody czy na innych tez. Wszystko jest porozrzucane po roznych serwerach i ciezko to ogarnac:( Generalnie chcialbym miec fajne dzwieki np. FDF i graficzke. Tutaj jest powalajaca:
http://www.youtube.com/watch?v=lVu-ZoC1mo8
Sa jakies mody usprawniajace grafike? np. mundury , smiglowce, bron i gdzie to sie wrzuca wszysko zeby tez po sieci dzialalo:)
pozdrawiam
- Pit
- Posty: 698
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: sound packi i inne modyfikatory dzwieku
Mody wrzuca się do jednego katalogu w scieżce Arma tu w FAQ jest to wyjaśnione: http://www.armedassault.com.pl/viewtopi ... p=943#p943
Wrzuca się tam jak napisane w FAQ (patrz wyżej)
Instalując mody w osobnych katalogach nie zrobisz sobie smietnika. Kontrolujesz uruchamianie gry z modem lub modami przez utworzenie skrótu (patrz FAQ jw.) . Możesz też wykorzystać programik typu Arma Launcher by Kegetys. Niektóre serwery gry akceptują mody inne nie, zależy to od właściciela serwera.Dodatkow jest bardzo duzo i nie wiem ktore moge sobie wrzucic zeby nie zrobil sie smietnik. Jesli bede wchodzil na serwery czy nie bedzie jakiegos konfliktu itp.
Klucze sa po to by zabezpieczyc sie przed niedozwolonymi modyfikacjami. I znowu niektóre serwery z tych kluczy korzystają inne nie. Jesli twórcy moda przygotowali swoje klucze wowczas majac je u siebie połączysz się bez problemu. Ponadto każdy serwer może korzystać z własnych kluczy (np wtedy kiedy twórcy moda ni eprzygotowali ich) i wówczas te klucze będą działać tylko na tym serwerze nie tworząc żadnego konfliktu na innym.O co chodzi z tymi kluczami? Tylko na tym serwerze beda dzialac te mody czy na innych tez.
Są takie mody a zwykle raczej pojedyńcze addony. Trzeba poprostu poszperać w internecie polecam np http://www.arma-zone.plSa jakies mody usprawniajace grafike? np. mundury , smiglowce, bron i gdzie to sie wrzuca wszysko zeby tez po sieci dzialalo:)
Wrzuca się tam jak napisane w FAQ (patrz wyżej)
- warchlaq_przebiegly
- Posty: 83
- Rejestracja: 30 lipca 2007, 10:16
- ID Steam:
- Numer GG: 1212210
- ID gracza: 0
Re: sound packi i inne modyfikatory dzwieku
ad seba200: To nie są wymagania servera a lista modów które dopuszcza nasz server (1stCav), trzeba tylko z ciągnąć podpisy do nich i można się wbijać na server