Wystarczy zmodyfikować oryginalny model żołnierza. Czyli wywalić kamizelke, hełm i inne bzdurki. Sam podstawowy szkielet zostawić i go modyfikować. Z animacjami nie powinno być problemów.Rainbow pisze:No i na co ci ten addonmaking, skoro wygląda na to, że jak w ArmA stworzysz nowy model żołnierza, to bedzie dla niego trzeba robić nowe animacje? Mnie interesuje oryginalna zawartość gry i to co pokażą, a nie od razu łapię się za linijki kodu, a jeszcze nawet gry na oczy nie widziałem.
OFP 2 na GC! - Trailer
- Radeon
- Posty: 778
- Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
- ID Steam:
- Numer GG: 4014140
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: OFP 2 na GC! - Trailer

- zGuba
- Posty: 26
- Rejestracja: 18 czerwca 2007, 16:03
- ID Steam:
- Numer GG: 9023883
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: OFP 2 na GC! - Trailer
Po prostu wyrosłem z takiego postrzegania gierRainbow pisze:No i na co ci ten addonmaking, skoro wygląda na to, że jak w ArmA stworzysz nowy model żołnierza, to bedzie dla niego trzeba robić nowe animacje? Mnie interesuje oryginalna zawartość gry i to co pokażą, a nie od razu łapię się za linijki kodu, a jeszcze nawet gry na oczy nie widziałem.


- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: OFP 2 na GC! - Trailer
OFP 2 na GC nie bylo - ani dla publiki ani dla gosci bisznesowych wiec ciezko stwierdzic czy to rendery ten filmik czy nie.
Re: OFP 2 na GC! - Trailer
Do czego czym jest ten filmik doszliśmy 2 strony temu.Forrestal pisze:OFP 2 na GC nie bylo - ani dla publiki ani dla gosci bisznesowych wiec ciezko stwierdzic czy to rendery ten filmik czy nie.
Re: OFP 2 na GC! - Trailer
Taaak! I obciążyć silnik fizyką dla każdej sakiewki, kaburki, kamizelki którą na sobie ma żołnierz? Czy może lepiej żeby wisiały w powietrzu obok modelu gracza nie zmieniając nigdy pozycji/kąta nachylenia. Czy też może przypisać punkty do określania pozycji na podstawie bazowego modelu (czyli tj. animacji podpiętej do standardowego modelu). Tylko jest mały problem. Tak już jest i wg. Ciebie jest źle.Radeon pisze:Wystarczy zmodyfikować oryginalny model żołnierza. Czyli wywalić kamizelke, hełm i inne bzdurki. Sam podstawowy szkielet zostawić i go modyfikować. Z animacjami nie powinno być problemów.
Forrestal:
Inaczej mówiąc: Poza modelami, wszystko jest fałszywe. Szkoda że nie sprecyzowali, czy tekstury też wliczają się w model. Zresztą, mogą nawet być, bo z motion blurem i takim kołysaniem przez trawkę kamerą to dużo nie pokazali z tych modeli.




- Radeon
- Posty: 778
- Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
- ID Steam:
- Numer GG: 4014140
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: OFP 2 na GC! - Trailer
O co Tobie chodzi SiD? Fizyką dla kaburki sakiewki? Co? Mogłeś lepiej nie pisać tego posta. I co wogóle już jest? Te kamizelki, kaburki i są złe? Czy ja tak powiedziałem? Poza tym, czy wszyscy żołnierze na świecie noszą ten sam rodzaj kamizelki?
AH tak, pewnie nastały wojny klonów.
Znowu szukasz zaczepki...


Znowu szukasz zaczepki...

Re: OFP 2 na GC! - Trailer
Nie zrozumiałeś w ogóle mojej wypowiedzi. Zaproponowałeś banalne rozwiązanie sprawy, która nie da się w ten sposób rozwiązać - tzn, da ale o zgrozo tak było w OFP, i w ArmA. Rainbow - addony na poziomie muszą mieć własną animację, zaś korzystając z defaultowej zmuszasz się do zaniżania jakości, kosztem łatwości wykonania go.




- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: OFP 2 na GC! - Trailer
Obiecuja i obiecuja a mnie to nadal nie przekonuje, teraz to rzeczywiscie maja wielkie EGOSzefowie firmy Codemasters wypowiedzieli się na temat silnika graficznego EGO, który napędzać będzie m.in. gry Operation Flashpoint 2: Dragon Rising i Race Driver: GRID. Chwalą tę technologię i mają nadzieję, że gracze docenią wysiłek, jaki developer włożył w prace nad nią.
Codemasters ujawniło, że gry Operation Flashpoint 2: Dragon Rising i Race Driver: GRID będą pierwszymi produkcjami opartymi na technologii EGO Engine - drugiej generacji silnika Neon, napędzającego grę Colin McRae: DIRT.
Prace nad nowym engine'em trwały trzy lata, a stworzyli go programiści z Centralnej Jednostki Technologicznej Codemasters. Jest on częścią programu rozwojowego, który do tej pory kosztował firmę ponad 40 milionów funtów.
"Jesteśmy teraz w momencie, w którym tak przyspieszamy rozwój technologii, aby wycisnąć jak najwięcej z wiodących platform" - powiedział Rod Causens, dyrektor wykonawczy Codemasters. W podobnym, bardzo optymistycznym tonie wypowiada się wiceprezes firmy, Gavin Cheshire - "Kondycja nie każdego niezależnego wydawcy pozwala mu na przeznaczenie środków na tak ambitny projekt i jednoczesne ciągłe mierzenie się z konkurencją".
Obaj panowie wierzą całym sercem, że dzięki nowemu silnikowi Mistrzom Kodu będzie powodzić się coraz lepiej. Jako że ani nowa Toca, ani OF2 nie mają jeszcze ustalonej konkretnej daty premiery, na przekonanie się o jego wspaniałości musimy jeszcze trochę poczekać.
Zrodlo: gram.pl

Re: OFP 2 na GC! - Trailer
Czyli co? Od nowa beda robic na nowym Engine? Zaczyna to przypominac Duke Nukem Forever 

Retired. Unavailable until further notice.
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: OFP 2 na GC! - Trailer
Niby druga generacja Neona, widac ze pierwsza sie nie sprawdzila bo tylo CM: Dirt na tym wydali ;-)
Re: OFP 2 na GC! - Trailer
Modyfikacja engine'u przeszła na taką skalę, że uznali, iż można to nazwać nową wersją silnika. 40,5 mln funtów brytyjskich - gdyby BIS wydawał takie korony czeskie na swoje produkty...Firefly pisze:Czyli co? Od nowa beda robic na nowym Engine? Zaczyna to przypominac Duke Nukem Forever