OFP 2 na GC! - Trailer

Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: OFP 2 na GC! - Trailer

Post autor: Radeon »

Rainbow pisze:No i na co ci ten addonmaking, skoro wygląda na to, że jak w ArmA stworzysz nowy model żołnierza, to bedzie dla niego trzeba robić nowe animacje? Mnie interesuje oryginalna zawartość gry i to co pokażą, a nie od razu łapię się za linijki kodu, a jeszcze nawet gry na oczy nie widziałem.
Wystarczy zmodyfikować oryginalny model żołnierza. Czyli wywalić kamizelke, hełm i inne bzdurki. Sam podstawowy szkielet zostawić i go modyfikować. Z animacjami nie powinno być problemów.
Obrazek
Awatar użytkownika
zGuba
Posty: 26
Rejestracja: 18 czerwca 2007, 16:03
ID Steam:
Numer GG: 9023883
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: OFP 2 na GC! - Trailer

Post autor: zGuba »

Rainbow pisze:No i na co ci ten addonmaking, skoro wygląda na to, że jak w ArmA stworzysz nowy model żołnierza, to bedzie dla niego trzeba robić nowe animacje? Mnie interesuje oryginalna zawartość gry i to co pokażą, a nie od razu łapię się za linijki kodu, a jeszcze nawet gry na oczy nie widziałem.
Po prostu wyrosłem z takiego postrzegania gier :mrgreen: addony i mody do OFP i ArmA - przede wszystkim do ArmA! - to najlepszy przykład na to, że nie święci garnki lepią :angel
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: OFP 2 na GC! - Trailer

Post autor: Forrestal »

OFP 2 na GC nie bylo - ani dla publiki ani dla gosci bisznesowych wiec ciezko stwierdzic czy to rendery ten filmik czy nie.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: OFP 2 na GC! - Trailer

Post autor: Rainbow »

Forrestal pisze:OFP 2 na GC nie bylo - ani dla publiki ani dla gosci bisznesowych wiec ciezko stwierdzic czy to rendery ten filmik czy nie.
Do czego czym jest ten filmik doszliśmy 2 strony temu.
SiD
Posty: 420
Rejestracja: 02 stycznia 2007, 00:11
ID Steam:

Re: OFP 2 na GC! - Trailer

Post autor: SiD »

Radeon pisze:Wystarczy zmodyfikować oryginalny model żołnierza. Czyli wywalić kamizelke, hełm i inne bzdurki. Sam podstawowy szkielet zostawić i go modyfikować. Z animacjami nie powinno być problemów.
Taaak! I obciążyć silnik fizyką dla każdej sakiewki, kaburki, kamizelki którą na sobie ma żołnierz? Czy może lepiej żeby wisiały w powietrzu obok modelu gracza nie zmieniając nigdy pozycji/kąta nachylenia. Czy też może przypisać punkty do określania pozycji na podstawie bazowego modelu (czyli tj. animacji podpiętej do standardowego modelu). Tylko jest mały problem. Tak już jest i wg. Ciebie jest źle.

Forrestal:
Inaczej mówiąc: Poza modelami, wszystko jest fałszywe. Szkoda że nie sprecyzowali, czy tekstury też wliczają się w model. Zresztą, mogą nawet być, bo z motion blurem i takim kołysaniem przez trawkę kamerą to dużo nie pokazali z tych modeli.
Obrazek Obrazek :cfog Obrazek
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: OFP 2 na GC! - Trailer

Post autor: Radeon »

O co Tobie chodzi SiD? Fizyką dla kaburki sakiewki? Co? Mogłeś lepiej nie pisać tego posta. I co wogóle już jest? Te kamizelki, kaburki i są złe? Czy ja tak powiedziałem? Poza tym, czy wszyscy żołnierze na świecie noszą ten sam rodzaj kamizelki? :| AH tak, pewnie nastały wojny klonów. :roll:

Znowu szukasz zaczepki...
Obrazek
SiD
Posty: 420
Rejestracja: 02 stycznia 2007, 00:11
ID Steam:

Re: OFP 2 na GC! - Trailer

Post autor: SiD »

Nie zrozumiałeś w ogóle mojej wypowiedzi. Zaproponowałeś banalne rozwiązanie sprawy, która nie da się w ten sposób rozwiązać - tzn, da ale o zgrozo tak było w OFP, i w ArmA. Rainbow - addony na poziomie muszą mieć własną animację, zaś korzystając z defaultowej zmuszasz się do zaniżania jakości, kosztem łatwości wykonania go.
Obrazek Obrazek :cfog Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: OFP 2 na GC! - Trailer

Post autor: Forrestal »

Szefowie firmy Codemasters wypowiedzieli się na temat silnika graficznego EGO, który napędzać będzie m.in. gry Operation Flashpoint 2: Dragon Rising i Race Driver: GRID. Chwalą tę technologię i mają nadzieję, że gracze docenią wysiłek, jaki developer włożył w prace nad nią.

Codemasters ujawniło, że gry Operation Flashpoint 2: Dragon Rising i Race Driver: GRID będą pierwszymi produkcjami opartymi na technologii EGO Engine - drugiej generacji silnika Neon, napędzającego grę Colin McRae: DIRT.

Obrazek

Prace nad nowym engine'em trwały trzy lata, a stworzyli go programiści z Centralnej Jednostki Technologicznej Codemasters. Jest on częścią programu rozwojowego, który do tej pory kosztował firmę ponad 40 milionów funtów.

"Jesteśmy teraz w momencie, w którym tak przyspieszamy rozwój technologii, aby wycisnąć jak najwięcej z wiodących platform" - powiedział Rod Causens, dyrektor wykonawczy Codemasters. W podobnym, bardzo optymistycznym tonie wypowiada się wiceprezes firmy, Gavin Cheshire - "Kondycja nie każdego niezależnego wydawcy pozwala mu na przeznaczenie środków na tak ambitny projekt i jednoczesne ciągłe mierzenie się z konkurencją".

Obaj panowie wierzą całym sercem, że dzięki nowemu silnikowi Mistrzom Kodu będzie powodzić się coraz lepiej. Jako że ani nowa Toca, ani OF2 nie mają jeszcze ustalonej konkretnej daty premiery, na przekonanie się o jego wspaniałości musimy jeszcze trochę poczekać.

Zrodlo: gram.pl
Obiecuja i obiecuja a mnie to nadal nie przekonuje, teraz to rzeczywiscie maja wielkie EGO :P
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Firefly
Posty: 744
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 21:23
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: OFP 2 na GC! - Trailer

Post autor: Firefly »

Czyli co? Od nowa beda robic na nowym Engine? Zaczyna to przypominac Duke Nukem Forever :D
Retired. Unavailable until further notice.
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: OFP 2 na GC! - Trailer

Post autor: Forrestal »

Niby druga generacja Neona, widac ze pierwsza sie nie sprawdzila bo tylo CM: Dirt na tym wydali ;-)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: OFP 2 na GC! - Trailer

Post autor: Rainbow »

Firefly pisze:Czyli co? Od nowa beda robic na nowym Engine? Zaczyna to przypominac Duke Nukem Forever :D
Modyfikacja engine'u przeszła na taką skalę, że uznali, iż można to nazwać nową wersją silnika. 40,5 mln funtów brytyjskich - gdyby BIS wydawał takie korony czeskie na swoje produkty...
Zablokowany

Wróć do „ArmA Flash News”