ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Awatar użytkownika
czacha
Posty: 23
Rejestracja: 14 grudnia 2006, 01:47
ID Steam:
Numer GG: 2068891
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: czacha »

nie kupowac... bo zeby posluchac muzyki z menu wystarczy wejsc na YT

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=somDhNpL2po[/youtube]
inquisitor incognito

ObrazekObrazekObrazek
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: eJay »

Niestety czar pryska po minucie bo wtedy zaczyna się kawałek Old Chinese Guy feat Codemasters - Yawning 2009 remix. Już nawet po sieci chodzi tekst "włączaj szybko misję bo zaraz staruch zacznie mi wyć w menu". :mrgreen:
Awatar użytkownika
czacha
Posty: 23
Rejestracja: 14 grudnia 2006, 01:47
ID Steam:
Numer GG: 2068891
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: czacha »

mi sie to wycie podoba :D
inquisitor incognito

ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Dawidson »

scurwa mać to fake czy naprawdę muza w menu jest taka pojeb...
respekt dla ludzi którym to się podoba hahahaha
Obrazek
RIDER
miś
Posty: 25
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 15:50
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: miś »

No właśnie wykorzystanie "śpiewu gardłowego" było świetnym pomysłem, w 100% wpasowuje się w klimat gry/konfliktu.
Cleric pisze:albo wprost: kupić to czy nie kupować ?!?
wprost: Na dzień dzisiejszy - nie.

SP (kampania) - liniowy, nudny
MP (coop, rozbudowane bitwy ) - OFP:DR nawet się nie zbliża do Army2

ale... absolutnie bym nie skreślał OFP:DR do klasycznych mapek ligowych ( ~7vs7 , C&H, większe CTF) - niezłe ukształtowanie terenu, roślinność bije "na głowe" tą z ArmA2 ( można wejść w gęste krzaczory, trawa wysoka na pół metra, gęsta jak perski dywan ...i nie znika po 50m - jak w Armie :rant )
Jeżeli za mapki ligowe wezmą się "kumaci" missionmakerzy to może być ciekawie.
ObrazekObrazek
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: eJay »

Dokładnie, klanowe PvP ma wielki potencjał.
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Forrestal »

Ja wlasnie przytargalem swoje OFP:DR do kupienia w Empiku za 89pln ;)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SaS TrooP »

Dawidson pisze:scurwa mać to fake czy naprawdę muza w menu jest taka pojeb...
respekt dla ludzi którym to się podoba hahahaha

Możesz się mi pokłonić :P
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Artek3333 »

miś pisze:No właśnie wykorzystanie "śpiewu gardłowego" było świetnym pomysłem, w 100% wpasowuje się w klimat gry/konfliktu.
Cleric pisze:albo wprost: kupić to czy nie kupować ?!?
wprost: Na dzień dzisiejszy - nie.

SP (kampania) - liniowy, nudny
MP (coop, rozbudowane bitwy ) - OFP:DR nawet się nie zbliża do Army2

ale... absolutnie bym nie skreślał OFP:DR do klasycznych mapek ligowych ( ~7vs7 , C&H, większe CTF) - niezłe ukształtowanie terenu, roślinność bije "na głowe" tą z ArmA2 ( można wejść w gęste krzaczory, trawa wysoka na pół metra, gęsta jak perski dywan ...i nie znika po 50m - jak w Armie :rant )
Jeżeli za mapki ligowe wezmą się "kumaci" missionmakerzy to może być ciekawie.
Nie zgadzam się z tą roślinnością a zwłaszcza z krajobrazem. W Arma 2 trawa jest rewelacyjna a w OFP DR jakaś taka jakby wszędzie jakieś buraki rosły :lol: A z krajobrazem to nie ma się co porównywać, pamiętam jak zobaczyłem pierwszego screena krajobrazu z Arma 2 to pomyślałem, że BIS sobie jaja robi i wrzuca autentyczne zdjęcia. W OFP DR krajobraz jest totalnie nie rzeczywisty łącznie z tą trawą, jedynie co jest ok. to drzewa i krzaki, ale tylko z bliska bo dalej to wygląda żałośnie :coffee
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: eJay »

Jeżeli chodzi o roślinność na Skirze to uważam, że jest zajebista i bardzo dokładna (dla porównania zdjęcie - http://jansrop.sof.or.jp/GeoPict2/Sakhalin1.jpg)

Problem leży gdzie indziej - pomijając naturalność, chłód, wiatr i inne pierdy dotyczące detali to lokacja nie ma za wiele do zaoferowania. Nie ma żadnego miasteczka, które pozwoliłoby na CQB, nie ma elementów industrialnych itd. Nie ma czegoś co ma Czarnoruś.
Ostatnio zmieniony 09 października 2009, 16:31 przez eJay, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Ikeos
Posty: 40
Rejestracja: 31 marca 2008, 21:16
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Ikeos »

Powiem krótko,dziękuję że zaoszczędziłem dzięki Wam te 90zł .
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”