ARMA 2! TAK, prezentacja na GC 2007 i cała reszta!!

Zablokowany
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!

Post autor: -=HuNTeR=- »

:lol: A'la ffur -.-
Awatar użytkownika
Mr Groch
Posty: 90
Rejestracja: 21 kwietnia 2007, 22:09
ID Steam:
Numer GG: 129799
ID gracza: 2001667
Lokalizacja: http://groch.dyn.pl/gps
Kontakt:

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!

Post autor: Mr Groch »

2048 slotow, hehe, gdyby tak juz zostalo do premiery 8)
Obrazek

Obrazek
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!

Post autor: eJay »

2048 slotów? Niezłe lagi mogłyby być. Takie numery, że głowa mała :)
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!

Post autor: Forrestal »

1024Mbit czyli 1Gbit - to to juz jest porzadne lacze :P
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Mr Groch
Posty: 90
Rejestracja: 21 kwietnia 2007, 22:09
ID Steam:
Numer GG: 129799
ID gracza: 2001667
Lokalizacja: http://groch.dyn.pl/gps
Kontakt:

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!

Post autor: Mr Groch »

Zwrociliscie uwage na nazwy niektorych misji?
ArmA:2_submarines_1.1(D).SampleMap
ArmA:2_wildlifetest_0.8c.SampleMap
ArmA:2_back_on_nogova(0.9e).SampleMap
czy nijaki dynamic_mpmodule, brzmi ciekawie ;)
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!

Post autor: Matte »

Plujcie w brody niewierni! BIS POWRACA i Zjee OFP2 i CAŁE CM
Coraz bardziej nie moge sie doczekać ArmA 2
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!

Post autor: -=HuNTeR=- »

Matte pisze:Plujcie w brody niewierni! BIS POWRACA i Zjee OFP2 i CAŁE CM
Coraz bardziej nie moge sie doczekać ArmA 2
To jakiś żart?:D
Dario
Posty: 162
Rejestracja: 13 stycznia 2007, 21:08
ID Steam:
Numer GG: 3830261
ID gracza: 0
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!

Post autor: Dario »

Matte pisze:Plujcie w brody niewierni! BIS POWRACA i Zjee OFP2 i CAŁE CM
Coraz bardziej nie moge sie doczekać ArmA 2
Walisz teksty jak Samoooobrona w polskim sejmie.
Obrazek
:weteran
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!

Post autor: -=HuNTeR=- »

ARMA 2 was announced, and now you probably want to learn more about it.

Compared to ARMA, we're concentrating on the following improvements for ARMA 2:Chernarussian port



* Campaign with RPG elements, and with a story combined with dynamic events
* Improved AI, especially in Close Quarter Battles
* AI using taunts and hand signals for coordination and increased immersion
* Much more realistic terrain, based closely on real world data
* Optimizations for dual/multi core systems
* Console and PC release

And as usual, there are some changes which are perhaps not that important, but we still hope they will help to make ARMA 2 a more enjoyable game.

* Increased facial detail
* Increased vegetation detail
* Ambient animals
* Improved building destruction (we will return to this in some future blog)
Źródło:
http://www.bistudio.com/index.php?optio ... &Itemid=68
Awatar użytkownika
hryst
Posty: 297
Rejestracja: 16 listopada 2006, 10:04
ID Steam: hryst
ID gracza: 0
Lokalizacja: minsk
Kontakt:

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!

Post autor: hryst »

"Optimizations for dual/multi core systems" - bije wszystko!
tego było mi trzeba :hapy
You will be assimilated. Resistance is futile. :ofp
Intel E6750@3.5|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!

Post autor: -=HuNTeR=- »

A ile możemy zyskać przez taką właśnie optymalizację?

"Improved building destruction (we will return to this in some future blog)"
A jednak będzie ;)
Zablokowany

Wróć do „ArmA Flash News”