ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SaS TrooP »

Bo to jest, mój drogi, portal dla wszelkich graczy i wiele rzeczy się upraszcza. Stąd też mówiłem kiedyś, że na opinii publicznej OFPDR zrobi wrażenie o niebo lepsze niż ArmA 2.
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: eJay »

Jeżeli ktoś myśli, że Dragon Rising jest godnym konkurentem ArmA II to niech sobie myśli tak dalej :mrgreen:

Recenzja w okolicy 6-7 października.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SaS TrooP »

No nie do końca, bo np. moim dobrym kolegą jest fan Battlefielda 2 i zapalonym Armowcem jest także. Cholera wie ilu takich się zmarnuje. Żeby chociaż było powiedziane że to zupełnie inna firma robi kontynuację. :no
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Forrestal »

PROCIK pisze:Ciekawe czy konsolowcy zapytaja gdzie sie podziala pierwsza :)
A Operation Flashpoint: Elite to co? ;)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Forrestal »

Pojawil sie juz plik pomocy do edytora OFP:DR - taki manual ;)

ftp://downloads.codemasters.com/helpfil ... t_help.zip

Mala errata do tego:
With regards the rumoured 40 entity limit for the editor, that information is incorrect and below are some bullet points to help clear up the matter:

* 63 entities can be held in memory at all times
* These entities can be anywhere on the island
* These can be vehicles or soldiers
* Flashpoint uses spawning extensively to add and remove soldiers and vehicles from the world and replace dead soldiers. Basically this means that you can spawn and despawn units, so if you wanted to have guys disappear because they’re too far away from the battle or not needed anymore, then you can and free up the spaces they used.
* You can set up vehicles such as tanks with "virtual crews" so that the tank and "virtual crew" are classed as just one entity eg. a vehicle with no observable units mounted like the tanks can have a virtual crew which only counts as 1 entity and has the effect of a driver/commander/gunner combination
* Only soldiers and vehicles count as entities, meaning adding things like sandbags, barbed wire, gun emplacements, concrete walls, do not count towards the entity total.
Jest tezz wywiad z tworcami:

http://www.gamezone.com/news/09_28_09_10_43AM.htm
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: PROCIK »

Forrestal pisze:
PROCIK pisze:Ciekawe czy konsolowcy zapytaja gdzie sie podziala pierwsza :)
A Operation Flashpoint: Elite to co? ;)
A to zwracam honor :)
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SaS TrooP »

Host będzie miał podczas tworzenia gry możliwość włączenia/wyłączenia tzw. friendly fire (czyli możliwości zranienia własnych kompanów poprzez strzelanie do nich). Ponadto jest też możliwość włączenia opcji automatycznego wyrzucania tzw. teamkillerów z serwera po zabiciu przez nich z góry określonej przez hosta ilości graczy z własnej drużyny.

W edytorze misji można umieścić na raz na mapie maksymalnie 63 jednostki (żołnierze i pojazdy). Niektóre pojazdy (te, w których nie widać załogi, jak np. czołgi) mogą być obsadzane tzw. wirtualną załogą, przez co cały pojazd będzie się liczył tylko jako jedna jednostka, a nie on sam i jeszcze np. trzech członków jego załogi. Wszelkie inne statyczne obiekty, jak np. ogrodzenia, słupy, barierki, itp. można ustawiać w nieograniczonej ilości.

We właściwościach wszystkich obiektów można podać ich dokładne współrzędne, wysokość, obrót w trzech osiach, itp. Jeżeli dany budynek posiada kilka pięter, przy umieszczaniu w nim obiektu/jednostki będzie można dowolnie przełączać widoczne piętro (wraz z planem jego pomieszczeń) na mapie, w celu łatwiejszego umiejscowienia na nim danego obiektu/jednostki.
Źródło: ofp2.pl

Nie mam pojęcia jak CM zrobi wyskakującą załogę, wyłączanie FF w tactical shooterze, no cóż...
Patent z piętrami jest fajny.
Ostatnio zmieniony 30 września 2009, 15:41 przez SaS TrooP, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Maćko »

SaS TrooP pisze: Nie mam pojęcia jak CM zrobi wyskakującą załogę, wyłączanie FF w symulatorze, no cóż...
Patent z piętrami jest fajny.
Ile jeszcze razy zrobisz z siebie kr..... :?

OFP: DR nigdy nie miał być, nie jest i nie będzie symulatorem.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SaS TrooP »

Ah, przepraszam, użyłem złego sformułowania. Maćko, po co te nerwy, jesteśmy po tej samej stronie :P
Awatar użytkownika
Havker
Posty: 82
Rejestracja: 11 stycznia 2007, 17:22
ID Steam:
Numer GG: 8964303
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Havker »

63 jednostki max - leże i kwicze
Obrazek
"To są gromy co przyjdą w nagłym grzmocie z setkami potężnych ziemi wstrząśnięć i tysiącem fal, i nie odpoczywają ani czasu nie znają." - A.S. LaVey
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: JonPL »

Ważne, że będzie możliwość usuwania trupów i do-spawn'owywania kolejnych jednostek


Zapomnijcie o bataliach - będą tylko potyczki. Co nie zmienia faktu, że edytor i tak jawi się lepiej niż myślałem...
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”