ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Bo to jest, mój drogi, portal dla wszelkich graczy i wiele rzeczy się upraszcza. Stąd też mówiłem kiedyś, że na opinii publicznej OFPDR zrobi wrażenie o niebo lepsze niż ArmA 2.
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Jeżeli ktoś myśli, że Dragon Rising jest godnym konkurentem ArmA II to niech sobie myśli tak dalej
Recenzja w okolicy 6-7 października.

Recenzja w okolicy 6-7 października.
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
No nie do końca, bo np. moim dobrym kolegą jest fan Battlefielda 2 i zapalonym Armowcem jest także. Cholera wie ilu takich się zmarnuje. Żeby chociaż było powiedziane że to zupełnie inna firma robi kontynuację. 

- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
A Operation Flashpoint: Elite to co?PROCIK pisze:Ciekawe czy konsolowcy zapytaja gdzie sie podziala pierwsza![]()

- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Pojawil sie juz plik pomocy do edytora OFP:DR - taki manual 
ftp://downloads.codemasters.com/helpfil ... t_help.zip
Mala errata do tego:
http://www.gamezone.com/news/09_28_09_10_43AM.htm

ftp://downloads.codemasters.com/helpfil ... t_help.zip
Mala errata do tego:
Jest tezz wywiad z tworcami:With regards the rumoured 40 entity limit for the editor, that information is incorrect and below are some bullet points to help clear up the matter:
* 63 entities can be held in memory at all times
* These entities can be anywhere on the island
* These can be vehicles or soldiers
* Flashpoint uses spawning extensively to add and remove soldiers and vehicles from the world and replace dead soldiers. Basically this means that you can spawn and despawn units, so if you wanted to have guys disappear because they’re too far away from the battle or not needed anymore, then you can and free up the spaces they used.
* You can set up vehicles such as tanks with "virtual crews" so that the tank and "virtual crew" are classed as just one entity eg. a vehicle with no observable units mounted like the tanks can have a virtual crew which only counts as 1 entity and has the effect of a driver/commander/gunner combination
* Only soldiers and vehicles count as entities, meaning adding things like sandbags, barbed wire, gun emplacements, concrete walls, do not count towards the entity total.
http://www.gamezone.com/news/09_28_09_10_43AM.htm
- PROCIK
- Posty: 494
- Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
- ID Steam:
- Numer GG: 2542288
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Doncaster, UK
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
A to zwracam honorForrestal pisze:A Operation Flashpoint: Elite to co?PROCIK pisze:Ciekawe czy konsolowcy zapytaja gdzie sie podziala pierwsza![]()

- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Źródło: ofp2.plHost będzie miał podczas tworzenia gry możliwość włączenia/wyłączenia tzw. friendly fire (czyli możliwości zranienia własnych kompanów poprzez strzelanie do nich). Ponadto jest też możliwość włączenia opcji automatycznego wyrzucania tzw. teamkillerów z serwera po zabiciu przez nich z góry określonej przez hosta ilości graczy z własnej drużyny.
W edytorze misji można umieścić na raz na mapie maksymalnie 63 jednostki (żołnierze i pojazdy). Niektóre pojazdy (te, w których nie widać załogi, jak np. czołgi) mogą być obsadzane tzw. wirtualną załogą, przez co cały pojazd będzie się liczył tylko jako jedna jednostka, a nie on sam i jeszcze np. trzech członków jego załogi. Wszelkie inne statyczne obiekty, jak np. ogrodzenia, słupy, barierki, itp. można ustawiać w nieograniczonej ilości.
We właściwościach wszystkich obiektów można podać ich dokładne współrzędne, wysokość, obrót w trzech osiach, itp. Jeżeli dany budynek posiada kilka pięter, przy umieszczaniu w nim obiektu/jednostki będzie można dowolnie przełączać widoczne piętro (wraz z planem jego pomieszczeń) na mapie, w celu łatwiejszego umiejscowienia na nim danego obiektu/jednostki.
Nie mam pojęcia jak CM zrobi wyskakującą załogę, wyłączanie FF w tactical shooterze, no cóż...
Patent z piętrami jest fajny.
Ostatnio zmieniony 30 września 2009, 15:41 przez SaS TrooP, łącznie zmieniany 1 raz.
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Ile jeszcze razy zrobisz z siebie kr.....SaS TrooP pisze: Nie mam pojęcia jak CM zrobi wyskakującą załogę, wyłączanie FF w symulatorze, no cóż...
Patent z piętrami jest fajny.

OFP: DR nigdy nie miał być, nie jest i nie będzie symulatorem.
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Ah, przepraszam, użyłem złego sformułowania. Maćko, po co te nerwy, jesteśmy po tej samej stronie 

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
63 jednostki max - leże i kwicze

"To są gromy co przyjdą w nagłym grzmocie z setkami potężnych ziemi wstrząśnięć i tysiącem fal, i nie odpoczywają ani czasu nie znają." - A.S. LaVey
- JonPL
- Posty: 270
- Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
- ID Steam:
- Numer GG: 6628146
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Ważne, że będzie możliwość usuwania trupów i do-spawn'owywania kolejnych jednostek
Zapomnijcie o bataliach - będą tylko potyczki. Co nie zmienia faktu, że edytor i tak jawi się lepiej niż myślałem...
Zapomnijcie o bataliach - będą tylko potyczki. Co nie zmienia faktu, że edytor i tak jawi się lepiej niż myślałem...
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.
Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.